Brush It Off | סקירת מברשות מינרלז

19.9.15



מברשות. אין כזה דבר יותר מדי מברשות. בניגוד לאיפור, למברשות אין תאריך תפוגה מרגע פתיחתן, למברשות אין "גוון מגביל" שהולך רק עם צבעים מסוימים או מרקם לא מחמיא. עם אותה מברשת אפשר ליצור מראה דרמטי או טבעי, להעמיס או לטשטש, להניח או ללטש. מברשות הן כלי העבודה שלנו, ולא פעם מברשת טובה עושה את כל ההבדל בין מוצר בינוני שנראה בינוני, למוצר בינוני שנראה מדהים.

וכמובן, ישנה הסיבה האמיתית לצבירת מברשות - עצלנות... בואו נדבר בכנות, למי יש כוח לשטוף מברשות כל יומיים? אני אוהבת שיש "ספיירים", מספיק מברשות ללכלך בצבעים ומרקמים שונים מבלי לדאוג מה יהיה מחר. (כן, אני יודעת, חיה את הרגע...)
מסיבה זו אני תמיד שמחה לנסות מברשות חדשות, ויעיד על כך מגוון המותגים שברשותי (מאק, סיגמא, ריל טכניקס, בדליום טולס, ביוטיקייר, אלף וכו'). לכן, כאשר מינרלז האהובים (לסקירות בבלוג) הציעו לי לנסות את המברשות החדשות שהשיקו - לא יכולתי לסרב. 

מינרלז, למי שלא מכירה, הנו מותג איפור מינרלי כחול לבן ונטול אכזריות. מוצריהם מתאפיינים באיכות גבוהה ותמחור הוגן, עם שירות הלקוחות נעים, מחבק ואכפתי. בשנים האחרונות מינרלז הלכו והתפתחו, עם עיצוב מחדש של האתר והאריזות וכן השקה של שלל גוונים ומוצרים חדשים. זה היה רק עניין של זמן עד שהם עשו את הצעד המתבקש והפציעו עם מברשות מקוריות שמתכתבות עם האג'נדה של המותג: ייצור כחול לבן, תמחור הוגן, התאמה לאיפור מינרלי וכמובן - שיער סינטטי נטול אכזריות.


ההיצע הנוכחי עומד על שש מברשות - ארבע לפנים ושתיים לעיניים. אני מקווה שבהמשך יתווספו נוספות!

כמה מילים כלליות: כל המברשות, למעט מברשת המייקאפ (01) בעלות ידיות ארוכות שמשוות להן מראה מקצועי ואומנותי כמעט. מצד אחד זה עוזר לשלוט טוב יותר במברשת, ומצד שני - פחות פרקטי לנשיאה בתיק איפור, לשיקולכן.
הסיבים רכים מאוד, רכים יותר מרוב המברשות שברשותי. אני מאוד אוהבת את המראה "הדואו-פייברי" של הסיבים השחורים עם הקצוות הלבנים. זה עוזר להבחין מתי המברשת נקייה (ומתי לא) וגם תורם לתחושה המקצועית.
מבחינת תחזוק - כל המברשות צלחו היטב את שלב החפיפה, ורק במקרה של מברשת אחת (מברשת הפודרה, 02) הבחנתי בנשירה של שיערות בודדות.

אם אתן מעוניינות בסקירה מעמיקה על כל מברשת ומברשת, שכוללת השוואה למברשות אחרות והמלצות על המוצלחות ביותר מהליין - הישארו עמי!


Mineralz - מברשת מייקאפ 01*



מברשת המייקאפ של מינרלז נמנית על זן המברשות הדחוסות, F82 סטייל, שממש מעבדות את החומר לעור ומעניקות כיסוי יפה ואחיד. הסיבים שלה חתוכים בצורה מעוגלת ורכים להדהים (!). מדובר במברשת היחידה בליין שמגיעה עם ידית קצרה, ובעיניי מדובר בבחירה מאוד נכונה שהופכת אותה לסופר פרקטית ונוחה לנשיאה בתיק. 

אודה ואומר שלא התאהבתי בה מיד. זו הייתה ההתנסות הראשונה שלי עם מברשת מייקאפ דחוסה והרגשתי שעקב חוסר הניסיון לוקח לי הרבה יותר זמן לעבד את המייקאפ לעור. עם זאת, כבר אחרי השימוש הראשון הבחנתי שהמייקאפ נראה נפלא ובעל גימור טבעי יותר מבדרך כלל. אחרי מספר שבועות של שימוש די אינטנסיבי אני יכולה לומר בפה מלא שמדובר במברשת מצוינת, גם אם לא מהסוג האהוב עליי ביותר באופן אישי. היא קיבלה באהבה גם חומרים רטובים וגם יבשים, ועברה חפיפה בקלות.




כפי שניתן לראות בתמונה, המברשת זהה בגודלה למברשת ה-buffing של ריל טכניקס למעט "השיער". המברשת של מינרלז דחוסה ורכה יותר מריל טכניקס, אך גם שוקלת מעט יותר. למרות שהיא עובדת מעולה עם מייקאפ נוזלי, דווקא למייקאפ מינרלי העדפתי בהרבה את מברשת ה-buffing, שהעניקה כיסוי מוצלח יותר בפחות עבודה. 

לסיכום: אחת המברשות המוצלחות ביותר בליין. מומלצת במיוחד לאוהבות ז'אנר המברשות הדחוסות (או למי שטרם רכשה את ה-F82 ורוצה לתת צ'אנס למברשת איכותית תוצרת הארץ). מחיר: 85 ש"ח. קישור לרכישה.


Mineralz - מברשת פודרה 02*



מברשת הפודרה של מינרלז התחילה בתור המברשת הכי פחות מעניינת בעיניי, וסיימה בתור פייבוריטית. מזה שנים שאני לא משתמשת במברשת ייעודית לפודרה, ובעצם, כשאני חושבת על זה - מעולם לא הייתה ברשותי אחת. גם כשריל טכניקס השיקו את מברשת הפודרה שלהם נמנעתי מלרכוש אותה, בטענה שמדובר במברשת כבדה ומסורבלת שלא תעשה שום דבר שמברשת סומק רגילה לא יכולה לעשות.

ובכן, צדקתי חלקית. אפשר בהחלט להסתדר בלי מברשת לפודרה, אבל גם אפשר להסתדר בלי שמונים סוגים שונים של שפתונים... מברשת טובה לפודרה, כמו במקרה של מינרלז, הופכת את הנחת הפודרה לחוויה שונה בעליל.
קודם כל, יש לה ראש גדול ונדיב עם שיערות ארוכות ורכות שחתוכות במעין משולש. היא אוספת כמות מדויקת של חומר ולא מותירה את הפנים מקומחות, שזה אחד הדברים הכי חשובים לבחורה מבריקה שכמוני. מאז שהתחלתי להשתמש בה העור שלי נראה פחות עמוס, אבל עדיין לא מבריק - כי היא עושה את העבודה שלה, ועושה אותה טוב.
עם זאת, אציין כי מדובר במברשת היחידה שהשירה לי שיערות - לא משהו רציני, אבל מדי פעם בעת השימוש אני מוצאת שיערה שחורה קטנטנה על הפנים. יכול להיות שזה יעבור בחפיפות הבאות (עד כה היא נחפפה רק פעם אחת, כי אני אדם דוחה ולא היגייני).




כפי שניתן לראות בתמונה, המברשת של מינרלז גדולה בהרבה ממברשת המולטי-טאסקינג של ריל טכניקס. היא מפזרת את הפודרה בצורה טובה יותר והסיבים שלה מלטפים את העור ברכות מענגת (פיוטי משהו, אבל נכון!). בעיניי היא ממש שווה את ההשקעה, במיוחד לבנות כמוני שחייהן סובבים סביב המלחמה בהברקות.

לסיכום: מומלצת בחום למי שמוכנה להשקיע בתחום הפידור. מחיר: 85 ש"ח. קישור לרכישה.


Mineralz - מברשת סומק 03*



עוד מברשת סופר מוצלחת מבית מינרלז! מברשת הסומק קנתה אותי החל מהשימוש הראשון, עם סיבים ארוכים ורכים שמטשטשים כל סומק או ברונזר בקלות ויעילות. היא אוספת כמות מדויקת של חומר ובדומה לאחותה הגדולה, מברשת הפודרה, מלטפת את העור בצורה מאוד מאוד נעימה. גודלה המצוין הופך אותה לשימושית גם לברונזר, והיא בין האהובות עליי ביותר לשם כך. יהלום אמיתי.




ההשוואה כאן מעט יותר מורכבת, בין השאר כי מברשת המולטי טאסקינג שברשותי (שתיהן, למען האמת) כבר די ישנה ו"פתוחה". במקור צורתה דומה למדי למברשת הסומק של מינרלז. עם זאת, ישנם כמה הבדלים בסיסיים: מברשת הסומק פחות צפופה ויותר רכה, ושיערותיה מעט ארוכות יותר (כך שהיא מטשטשת את הסומק יותר ברכות).
שתיהן מברשות שאני מאוד מאוד אוהבת ומשתמשת בהן על בסיס יום יומי. אין ספק שחווית השימוש במברשת הסומק הרבה יותר מפנקת (רכות, ידית אחיזה ארוכה) אך גם יקרה יותר. לשיקולכן.

לסיכום: מברשת סופר איכותית ונעימה לסומק וברונזר. ממליצה בפה מלא! מחיר: 85 ש"ח. קישור לרכישה.


Mineralz - מברשת סומק/ברונזר/הארות 04*



לא הכל ורוד בעולם המברשות... אולי זו ההתלהבות העזה שלי משאר מברשות הפנים שגרמה לי להתאכזב ממברשת מספר 4, ואולי היא פשוט לא טובה מספיק?

בדומה לאחיותיה, גם מברשת מספר 4 בעלת סיבים רכים, ארוכים ומלטפים - רק שהפעם מישהו "התקמצן" כנראה והותיר אותה עם ראש דליל למדי, וחבל.בעיניי פשוט אין לה מספיק שיער בשביל למלא את תפקידה כראוי. ביצועיה בינוניים ביותר - למרות צורתה המוצלחת לכאורה, היעדר הנפח והדלילות התמוהה מקשים עליה לאסוף את החומר ולטשטשו. אני לא אוהבת אותה במיוחד, והמשימה היחידה שמילאה בצורה טובה היא הצללה באזורים צרים כמו האף.




הפעם ההשוואה היא למול מברשת הקונטור המועדפת עליי - F40 של סיגמא. כפי שניתן לראות בתמונה העליונה, זווית החיתוך של מברשת מספר 4 חדה יותר בהשוואה לחיתוך המעוגל של סיגמא, והסיבים ארוכים יותר (בחלקם). שתי המברשות רכות מאוד אבל גם כאן מינרלז זוכים בכתר הרכות. עם זאת, ההבדל בביצועים בין השתיים הנו משמעותי - המברשת של סיגמא מלאה דיה בכדי לאסוף את החומר, אבל גם רכה ואוורירית מספיק בשביל לאפשר "תנועה" ופיזור אחיד וטבעי. עם המברשת של מינרלז צריך לעבוד קשה בהרבה בשביל לראות תוצאות, וגם הטשטוש מתקבל פחות רך. לו רק היו לה יותר שיערות!

לסיכום: אפשר לוותר, טובה בעיקר להצללות מדויקות. מחיר: 85 ש"ח. קישור לרכישה.


Mineralz - מברשת להנחת צלליות 05*



עברנו למברשות עיניים. מברשת 05 מיועדת להנחת צלליות אבקה או קרם על שטח העין, והיא עושה את עבודתה נאמנה. הסיבים שלה מאוד נעימים והיא אוספת חומר בצורה טובה, אך גודלה די גבולי עבור עיניי הקטנות.




אני לא חושבת שזה הוגן להשוות משהו למברשת 239 של מאק, הידועה גם בכינויה "מברשת הנחת הצלליות הטובה ביותר בעולם"... אבל חייבים להשוות עם משהו, לא?
כפי שאתן רואות, המברשת של מינרלז גדולה יותר - סיביה ארוכים ויש בה יותר שיער. בעיניי הגודל של 239 מוצלח יותר, אבל אולי בעלות שטח עפעף גדול משלי דווקא יעדיפו את מברשת מספר 5. שתיהן עובדות היטב עם צלליות אבקה וקרם כאחד - אבל ליבי תמיד יישאר אצל 239, יקרה ככל שתהיה.

לסיכום: מברשת טובה אבל לא מיוחדת במינה, במיוחד בהתחשב במחיר. מחיר: 65 ש"ח. קישור לרכישה.


Mineralz - מברשת טשטוש 06*



נקנח במברשת אחרונה, שמהווה תוספת מוצלחת למדי לאוסף המברשות שלי. בניגוד לרוב מברשות הטשטוש שברשותי, שבנויות בצורה "פתוחה" ופלאפית יחסית, מברשת הטשטוש של מינרלז גזורה בצורה כמעט שפיצית, שמעניקה לה דיוק מבורך בעת טשטוש הצלליות בקפל. היא מספיק רכה וגמישה בשביל לטשטש, אבל לא מספיק בכדי להיפתח ולצאת מהגבולות שבחרתי. אני מאוד אוהבת אותה לצורך טשטוש צבעים כהים בקפל ובזווית החיצונית של העין, ואפשר להשתמש בה גם בזווית הפנימית לצורך הארות.




ההשוואה הפעם היא למול מברשת ה-essential crease של ריל טכניקס. שתיהן מברשות טשטושים צפופות שמיועדות לטשטוש מדויק יחסית, כאשר ההבדל העיקרי הוא בגודל - המברשת של ריל טכניקס קטנה יותר, ולכן מתאימה גם לקו הריסים התחתון או לציור cut crease מאוד מדויק. לעומתה, המברשת של מינרלז רכה ושימושית יותר, ומשתלבת נפלא גם במראות שאינם דרמטיים או מודגשים במיוחד. 

לסיכום: מברשת מצוינת, מומלצת לכל מי שרוצה לשדרג את אוסף מברשות העיניים שלה! מחיר: 65 ש"ח. קישור לרכישה.






תודה רבה לכל מי ששרדה עד לכאן! אני רוצה לסכם ולומר שקודם כל, מגיע למינרלז שאפו על היוזמה ובעיקר על הבחירה בכחול לבן. עלות הייצור בישראל לא קטנה בכלל, מה שלא אחת פוגע משמעותית ברווחיות העסקה עבור החברה. ועדיין, במינרלז שומרים על העקרונות ובעיקר נשארים הוגנים כלפי הלקוחות - ועל כך אני מורידה בפניהם את הכובע.
למי שעדיין מתלבטת מה לרכוש וכמה, אציין כי המברשות בסט הפנים מומלצות בחום (אך לא נמכרות בהנחה, לבינתיים). מי שנפשה חשקה בכל שש המברשות, מוזמנת לבדוק את סט "הכל כלול" בו תשלמו רק על 5 מברשות במקום 6.

אני מקווה שהליין ימשיך להתפתח ולהביא לנו בשורות חדשות, בגלל שאני בהחלט התרשמתי לטובה מהאיכות והביצועים של רוב המברשות. אשמח לשמוע מכן מה דעתכן, ואלו מברשות הצליחו לסקרן אתכן!

סופ"ש מקסים ושבת שלום!



*גילוי נאות: מברשות מינרלז התקבלו לסקירה.

8 תגובות

  1. אני התרשמתי מאוד לטובה מהמברשות הללו!

    השבמחק
  2. מסכימה איתך בהרבה דברים פה! מינרלז באמת יצרו ליין מברשות מבורך, ועוד יותר כשהוא כחול לבן.
    גם אני לא התחברתי למברשת קונטור והיא הרגישה לי "פלימזית" בתרגום חופשי מאנגלית, אבל שאר המברשות בהחלט מוצלחות!

    השבמחק
  3. מעניין מאוד! אהבתי את ההשוואה למברשות הפופולריות בשוק.
    נפלאה!

    השבמחק
  4. נראה שדווקא כאן דעתנו הפוכות, מום מה לא משנה כמה ניסיתי לא הצלחתי להתחבר למברשת מייק אפ, כשמברשת 04 היא האהובה עלי ביותר! פוסט נהדר בובה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מותק! אני מרגישה כאילו כולם הבינו משהו שאני לא עם המברשת הזו...?

      מחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.