il Makiage Candy Box | קופסת ממתקים לחג

22.9.15



שלום חברות! מקווה שראש השנה היה נעים, טעים וממוזג!

הפוסט של היום הולך להיות קצר מהרגיל, ומטרתו להעניק לכם את רשמיי מ"קופסת הממתקים" החדשה של איל מקיאג'. כאשר פרסמתי את תוכן הקופסה בעמוד הפייסבוק שלי (קישור לפוסט המקורי) רבות מכן התלהבו וביקשו שאחווה את דעתי על המוצרים. ובכן, I aim to please ;)

קודם כל, למי שטרם שמעה על הקונספט - באיל מקיאג' החליטו לעשות לנו חיים קלים השנה, ולתפור ביחד את מתנת החג המושלמת. בין אם זו אמא, אחות או חברה טובה, קשה לי לדמיין מישהי שתסרב לכזו קופסה חמודה ומלאה בכל טוב :)

עבור סכום של 159 ש"ח תקבלו:

- שפתון מליין ה-XO בשווי 119 ש"ח
- סומק מינרלי מהסדרה החדשה בשווי 169 ש"ח
- לק בשווי 44 ש"ח
- מראת כיס קומפקטית 

דיל סופר משתלם, לכל הדעות (במיוחד כשלוקחים בחשבון שהסומק לבדו עולה יותר מהקופסה כולה!). מדובר בעיניי בדרך נפלאה לארגן מתנה זריזה אך שווה, כזו שלא דורשת השקעה עצומה או הוצאה כספית מוגזמת ועדיין מאוד מאוד כיף לקבל.

הסטים מגיעים בשלוש משפחות צבעים מוכנות מראש, לממהרות והעסוקות שבנינו... עם זאת, ניתן בהחלט להרכיב קופסה מותאמת אישית בהתאם להעדפות הקונה או המקבלת. 

שימו לב - הקופסאות הושקו לכבוד ראש השנה, אך ימשיכו להימכר בחנויות עד אחרי החגים!

הקופסה שקיבלתי לסקירה הנה על טהרת הצבע האדום* - מאוד חגיגי וכיפי. אלה המוצרים שהגיעו בתוכה:



il Makiage - Nail Polish in Red Carpet*



וואו, זה מה שיש לי להגיד על הלק. אומנם לא שמתי אותו לזמן רב (בכל זאת חיילת) אבל הפורמולה הקרמית והאטומה כבשה אותי מהמריחה הראשונה. אין לי ספק שמצאתי את ה-לק האדום שלי לתקופת הקבע (אפריל!!!).
Red Carpet, בהתאם לשמו, הוא לק אדום קלאסי שפשוט עובד. וגם הבקבוק מקסים בעיניי!


il Makiage - Mineral Baked Blush in Big Spender*



הסדרה המינרלית החדשה של איל מקיאג' כבר הצליחה לשבות אותי עם ההיילייטר (לסקירה) והברונזר (לסקירה) המוצלחים, כך שממש לא הופתעתי מהאיכות של הסומק המינרלי שחיכה לי בקופסה.
מבחינת גודל, הסומק קטן בהרבה מהברונזרים וההיילייטרים בסדרה. עם זאת, אני עדיין מקשה לדמיין שאצליח לסיימו...
לגוון Big Spender יש צבע ורדרד-אפרסקי משגע, כזה שהולך נפלא עם כל כך הרבה סגנונות איפור וישמש אותי רבות בחורף הקרוב. יש לו גימור רך, טבעי, והוא משתלב עם העור בצורה מושלמת. הפיגמנט שלו עדין יחסית בהשוואה להיילייטר והברונזר, אבל זו תכונה מבורכת בעיניי. כך אני לא צריכה לחשוש מיד קלה על המברשת, וזה בונוס גדול לבעלות עור בהיר (שימו לב שאם אתן שזופות, יתכן וזה לא הגוון האידיאלי עבורכן).


il Makiage - XO lipstick in Hot Chilli*



המוצר שהכי הלהיב אותי מהקופסה הוא - הפתעה הפתעה - השפתון... 

לרוב אני לא אוהבת שפתונים אדומים "רגילים", ומקפידה להשתמש רק בנוזליים סופר עמידים שמתייבשים לגימור מאט. שפתונים אדומים רגילים נוטים להימרח לכל עבר - על הסנטר, על השיניים, על כוס השתייה - לא סימפטי, בקיצור...
וגם ככה שפתון אדום הוא מחויבות לא קטנה!

כשקיבלתי את Hot Chilli הייתי סקפטית. נכון, הגוון מעלף (אדום חם, מהסוג שאני הכי אוהבת) אבל הפורמולה הרגישה מאוד קרמית על השפתיים, שזה סימן די מבשר רעות בכל הנוגע לשפתונים אדומים...
אבל לא כאן! באופן מפתיע, השפתון הזה הצליח גם לא לייבש את השפתיים שלי (נס), גם לשוות להן גימור מאט רך וגם להישאר במקומו במשך שעות ארוכות (ללא אכילה, אך עם כרבולים במיטה ופטפטת אינסופית). מאוד מוצלח.






לסיכום, מדובר בעיניי בפתרון נפלא ונגיש לבעיית "המתנה לחג" המפורסמת. מינימום השקעה, הוצאה הגיונית ותמורה סופר מפנקת ומשתלמת. מומלץ בחום! (הקופסאות אגב, יפות מאוד ויכולות לשמש כלי נהדר לאחסון איפור וטיפוח...)


תודה שקראתן, גמר חתימה טובה!



*גילוי נאות: הקופסה התקבלה לסקירה.

11 תגובות

  1. הסומק הורס והשפתון נפלא עלייך!

    השבמחק
  2. עכשיו כשאני חושבת על זה לא ברור לי למה קניתי רק סומק כשיכולתי לקנות קופסא שלמה!? #טיפשות. תמונות מעלפות.

    השבמחק
    תשובות
    1. לא בוכים על איפור שנקנה ;) תודה נסיכה!

      מחק
  3. הסומק נראה מהמם!!! בכללי זו קופסא ממש ממש מוצלחת!! :)

    השבמחק
  4. מהמם! השפתון והלק מדהימים! לגבי הסומק - אני מעדיפה את זה שקיבלתי ורוד-חום. תהני!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! מה שאני הכי אוהבת בסומק זה שהוא שונה ממה שכבר יש לי :)

      מחק
  5. המארז הזה פשוט מגניב :) גם המחיר המצוין, גם שלושת המוצרים המעולים וגם העיצוב הממש מגניב [בעיניי לפחות]

    השבמחק
    תשובות
    1. אני ממש מסכימה! אם אוסף האיפור שלי לא היה מופרך גם ככה הייתי הולכת ורוכשת עוד איזה שניים...

      מחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.