7 Products For a Perfect Holiday | אושפיזין

27.9.15



סוכות, כמה שאני אוהבת את סוכות! מאז שהייתי ילדה קטנה אהבתי את החג הזה, שלא רק אפשר לי להשתולל עם ניירות צבעוניים ומהדק סיכות אלא אף ליהנות מחופשה מבורכת שנייה לפני שהחורף מגיע למחוזותינו. 

מדובר באחת התקופות היפות של השנה - חם, אבל לא כמו באוגוסט, לפעמים אפילו יורד גשם (כנראה שלא השנה...). יש אווירה טובה בחוץ, כשכל הסוכות של השכנים נישאות להן, לבנות ויפות, ותחושת החופש המשחררת ממלאת את הלב. בניגוד לחג הקודם, אותו העברתי צמודה לנשק ועטופה מדי ב' גדולים מדי - השנה אני בחופש! אין דרך טובה יותר ליהנות משארית הקיץ מאשר לצאת לטיול עם המשפחה, לבלות קצת זמן איכות עם החברות או לצלם קצת בחסות אור השמש הטבעי (שבקרוב יעלם לו...).
יש כל כך הרבה דברים שאני רוצה להספיק לדחוס לתוך שבעה ימים!

בשביל להפוך את חווית החופש שלי למושלמת וקיצית, בחרתי בשבעה מוצרים שילוו אותי בעיסוקיי השונים. כמו האושפיזין המסורתיים, גם הם באים להתארח בסוכתי (או שידתי) כל עוד מזג האוויר מאפשר... 



Flormar - Perfect Legs foundation in 03 Tan*



אין זה סוד שאני בהירה מאוד, בהירה יותר מכל חברותיי ובטח שבהירה יותר מרוב המייקאפים המוצעים בשוק. עם השנים למדתי לאהוב את זה. "זה אריסטוקרטי", אמרתי לעצמי. "מראה קלאסי של בת טובים מפונקת שלא צריכה לעבוד בשדה למחייתה". לאט לאט גם מצאתי את המייקאפים המתאימים לי, ואז בכלל המצב השתפר.
ועדיין, דבר אחד תמיד המשיך להפריע לי - הרגליים.
נכון, ישנן בחורות בהירות בעלות רגליים צחות ולבנות כמו חלב. זה יפיפה בעיניי. אבל ישנן בחורות - כמוני - שבנקודה מסוימת מתחת לפופיק מאבדות כל צבע והופכות שקופות. מה כוונתי בשקוף? עור לבנבן-ורדרד חולני השזור כלי דם כחולים, מהסוג שיותר מאפיין סבתות באות בימים מאשר בחורה צעירה בת 20. המצב מחמיר כשמופיעות חבורות - והן תמיד מופיעות להן, משום מקום - כתמים חומים כהים או סגולים שלא אחת מעוררים דאגה בקרב בסובבים ("מכים אותך בבית?!").
הוסיפו לכך את העובדה שאני חסרת ביטחון בכל הנוגע למראה הרגליים שלי (קצרות מדי, רכות מדי, שמנמנות מדי, שטופות סימני מתיחה מימי ההשמנה הגדולה של כיתה י') ותקבלו מקרה קלאסי של בחורה ששונאת משהו בגוף שלה...

כבר שנים שאני חושבת על שיזוף מסוג כלשהו (מלאכותי כמובן. השמש מסרבת להתייחס אליי), אבל תמיד נרתעת מהמחשבה על רגליים כתומות באופן קבוע. כן, ניחשתן נכון - בנוסף לבעיות בדימוי העצמי, יש לי גם פחד ממחויבות... ;)
כאשר קיבלתי לסקירה את ה-Perfect Legs Foundation* של פלורמר, הייתי סקפטית. מעולם לא ניסיתי את מוצרי החברה בעבר, והמחשבה על מייקאפ לרגליים (?!) ועוד בגוון כהה בהרבה ממה שאני צריכה עוררה בי בעיקר אנטגוניזם.
אבל נו, אסור לפסול לפני שמנסים - ומזל שכך. תוך כדקה התפארתי ברגל שזופה למהדרין!

וכך זה עובד: המייקאפ לרגליים מגיע כתרסיס, אותו מעסים היטב על העור עד אשר מתקבל גוון אחיד ושזוף. מאוד אהבתי את התחושה של המייקאפ, שהזכיר לי שמן יבש. הוא נספג מהר מאוד ותוך מספר דקות כבר לא חששתי מהכתמת הבגדים, הכיסא הלבן או המיטה. היות והגוון הכהה הפחיד אותי מעט לא בניתי את הצבע עד הסוף, אבל כבר לאחר השפרצות בודדות זכיתי בגוון זהוב ועמוק בהרבה ממה שנתן לי הטבע.
למרות שהמייקאפ מיטשטש בקלות, כן הבחנתי בחוסר אחידות קל באזורים יבשים במיוחד. יתכן שלבעלות עור יבש כדאי "להכין" את העור עם קצת קרם לחות, ממש כפי שעושים בטרם הנחת מייקאפ על הפנים. העמידות של המייקאפ, אגב, משגעת. גם שפשוף מסיבי במקלחת לא הסיר את הצבע לחלוטין, כך שאין סיבה שלא ישרוד היטב על חוף הים! 

ואם כבר בחוף הים עסקינן - אין לי ספק שהמוצר הזה יהפוך את חווית הים לנעימה בהרבה עבורי. קשה לי להסביר איזה בוסט הוא נותן לי לביטחון העצמי - סוף סוף לא צריך להתבייש ברגליים! אני הולכת לנצל אותו היטב כל עוד מזג האוויר מאפשר לבישת בגדים קצרים, ולקראת הקיץ הבא אבדוק את הגוון הבהיר יותר בסדרה. מומלץ בחום, גם למי שסתם רוצה לחזק את השיזוף שדהה! 87 ש"ח בגילטי (במקום 95). לרכישה.


Laline - Let's Bronze bronzer



משיזוף לרגליים עוברים לשיזוף לפנים - מישהי כאן פספסה את פוסט הברונזרים שלי? אם קראתן אותו, ודאי הבנתן שאני סובלת מהתמכרות קשה (ומפתיעה). היה לי קשה להתאפק למול השקת הברונזר החדש של ללין - במיוחד נוכח העובדה שכל העולם ואשתו השתפכו על סגולותיו האלמותיות - אבל הצלחתי. במשך תקופה ארוכה נמנעתי מרכישתו. 
ואז התחילו מבצעים. 
לא לקנות ברונזר בגודל של הראש שלי שמתומחר בארבעים שקלים זה פשוט אבסורד, אוקיי? ולא משנה שיש לי עוד חמישה במגירה. המבצע הוא אבי הצורך, או מה שזה לא יהיה.

ובכן, מדובר בברונזר מאוד מאוד גדול. לא יודעת למה, אבל זה מלהיב אותי כל פעם מחדש. הגודל העצום שלו הופך את המראה למדהימה למדי - ממש אפשר להשתמש בה בשביל להתאפר! אז נכון, הוא גדול יחסית למוצר שאמור להיכנס לתיק איפור - אבל הוא מביא איתו גם מראה מעולה. בעיניי זה בהחלט מקובל.
גם האריזה הלבנה מקסימה ולא מרגישה צ'יפית בכלל. היא כבדה מעט (כנראה בגלל הגודל) וביחד עם העיצוב הגלי של הברונזר אני בהחלט מרגישה שקיבלתי לידי מוצר איכותי ששווה הרבה יותר מ-40 (!) השקלים ששילמתי בעבורו.
זה כמעט מיותר לספר לכן שהברונזר עצמו מעולה שבמעולים - הרי כולן כבר יודעות את זה! הגוון שלו עובד נפלא על בהירות, הוא מיטשטש כמו חלום ופיגמנטי בדיוק במידה הנכונה. (בונוס - דוגמת הגלים היפה לא נהרסת בקלות!)

מאז שרכשתי אותו אני שולחת אליו את היד בכל יום, ואין לי ספק שהוא ימשיך לשרת אותי נאמנה עד שהקיץ יסתיים (וגם הרבה אחריו). את השאריות אעביר לנינים, כמובן.


il Makiage - Mineral Baked Bronzer in Touch Me*



עוד מוצר שזכה להרבה אהבה ברשת הוא הברונזר המינרלי של איל מקיאג' בגוון Touch Me*. סקרתי כבר בעבר כמה מהמוצרים בליין המינרלי החדש וכולם, ללא יוצא מן הכלל, הרשימו אותי לטובה. הברונזר הזה לא יוצא דופן במובן הזה, אבל כדאי שאקדים ואומר כבר עכשיו שאני לא משתמשת בו כברונזר אלא כסומק :)

Touch Me, כפי שניתן לראות בתמונה, מגיע בדוגמת שיש פשוט יפיפייה. הצבע הדומיננטי ביותר הוא גוון הנחושת החם, אבל יש בו גם ורוד בייבי ואפילו נימי זהב. כאשר מערבבים את כל הגוונים ביחד מקבלים גוון אדמה חמים, מעין נחושת ורדרדה וענוגה. אחד הגוונים המיוחדים ביותר שיצא לי לראות, וכזה שיהיה פשוט מושלם בתור צללית לעיניים בהירות (אבל לא רק).
החלקיקים המנצנצים - שפוסלים אותו מלשמש כברונזר, בעיניי - מוסיפים עומק לצבע המשגע גם כך, והופכים אותו לסומק מיוחד במינו. כמו שאר המוצרים בסדרה, הברונזר מיוצר באיטליה, עמיד לשעות ארוכות וסופר פיגמנטי (ברמה שמצריכה יד קלה על ההדק מברשת). אני חושבת שהוא יהיה מהמם על כהות עור, אבל גם על עורי הבהיר הוא עושה עבודה מקסימה.
סומק מושלם לחופשה שבה רוצים להרגיש ולהיראות קורנים, יפים ועם צבע בלחיים :)





Revlon - Just Bitten Kissable Lip Stain in Rendezvous



מוצר האיפור השלישי והאחרון בפוסט הוא גם העונתי ביותר - שפתון בגוון כתום-אדום חצוף ובועט. מדובר בשפתון סטיק של רבלון מסדרת Just Bitten הנפלאה, שגם ככבה בעבר במועדפי 2014 שלי. 

מה שאני כל כך אוהבת בשפתון הזה הוא שמלבד הפיגמנט העז והמרקם הלח והנעים, מדובר במוצר ששורד שעות ארוכות על השפתיים ומותיר אחריו סטיין משגע. התכונה הזו הופכת אותו לשפתון האידיאלי בעבורי ליציאות, כיוון שאני לא צריכה לחשוש בעת האכילה (אני תמיד אוכלת כשאני יוצאת. אוכל = הנאה). הוסיפו על כך את צורתו הנוחה לחידוש באמצע היום (לא שצריך, באמת) וקיבלתן שפתון סופר שימושי ומוצלח. בדיוק מה שאני צריכה בשביל ליהנות מהחופש שלי! (שיכלול הרבה אכילה, כמובן...)





China Glaze - Nail Polish in When In Doubt, Surf It Out* & For Audrey



אחת הדרכים האהובות עליי לחגוג את החופש מהצבא, זמני ככל שיהיה, היא מריחת לק צבעוני על הציפורניים. כמה שאני מתגעגעת ללקים צבעוניים, וכשסוף סוף נופלת לחיקי ההזדמנות אני ממש לא הולכת להסתפק רק בצבע אחד!

For Audrey הוא לק ותיק מאוד באוסף שלי, מהיחידים שלא מסרתי לאחר הגיוס (והמעבר לציפורניים תקניות ומשעממות). מדובר בצבע האהוב עליי ביותר לקיץ, טורקיז בינוני נפלא שמחמיא מאוד לגוון העור שלי. לאורך השנים רכשתי כמה גוונים דומים למדי, אבל אף אחד לא ניצח את אהבתי לאודרי (הפבורן, כמובן).

When In Doubt, Surf It Out* הוא לכאורה ההפך מ-For Audrey (כתום וכחול הם צבעים מנוגדים, כך סיפרו לי), אבל בפועל משתלב עמו בצורה מעולה. הצבע שלו מקסים בעיניי, כתום רך, כמעט אפרסקי, מהסוג שבאופן מפתיע מצליח להחמיא גם לידיים בהירות (אבל יראה משגע על שזופות). השידוך בינו לבין For Audrey יוצר מראה קיצי, רענן ומאוד משמח!

אני מאוד שמחה שהלקים של צ'יינה גלייז הגיעו לארץ. המברשות שלהם דקות יחסית, תכונה שאני פחות מחבבת, אבל הפורמולה העמידה והמוצלחת (ומבחר הגוונים המשגע) מצליחים לשמר אותם בין הלקים המועדפים עליי. לרכישה.





Amika - Perk Up Dry Shampoo*



חופשה משמעה חופש גם ממחויבויות. בין אם אני מדלגת בין הרי הגולן או מרוקנת סטנדים בקניון, אין לי זמן לחפוף את השיער בכל יום. מעבר לכך שזה פוגע בגוונים היקרים שלי, השיער עשוי להתייבש אם ייחפף יותר מדי. אבל עדיין, האקלים הישראלי וטבעה השומני של הקרקפת שלי נותנים לי לרוב יום אחד בלבד בין חפיפה אחת למשנתה, וזה ממש לא בא בחשבון בשעה שאני עסוקה בלחגוג את היותי חופשיה ומאושרת (גם אם לשבוע אחד בלבד).
בדיוק לשם כך המציאו את השמפו היבש, מוצר נפלא שמטרתו לסייע לכל העצלניות/מאותגרות ההיגיינה/מכורות הפן/צבועות השיער באשר הן, שמסיבות אלה או אחרות מנסות לדחות כמה שרק אפשר את מועד החפיפה הבאה. הרעיון בשמפו יבש הוא ניטרול השמנוניות באופן זמני ע"י ספיחתה, כך שניתן יהיה למשוך את חפיפת השיער בעוד יום או יומיים. 
באופן כללי מדובר במוצר פלא שהציל אותי לא פעם, אבל יש לו גם חסרונות: 1) קשה מאוד להשיג שמפו יבש בארץ, 2) רוב הריחות לא נעימים ודי מחניקים ו - 3) מרבית השמפואים מכילים טלק, שמעבר להיותו רעיל - נוטה להשאיר שכבה לבנה על השיער...

כאשר ראיתי לראשונה את השמפו היבש של אמיקה, Perk Up Dry Shampoo*, לא הצלחתי להסתיר את התלהבותי מהעיצוב החיצוני. שמפו יבש, שימושי ככל שיהיה, איננו מוצר סקסי ולרוב גם לא מתיימר להיות כזה... אבל פחית התרסיס של אמיקה כל כך יפה וקיצית שאין ברירה אלא להציבה בגאון על שידת האיפור. 
מעבר להיותו מוצר יפה, השמפו היבש של אמיקה כן נמכר בארץ (בלעדית בגילטי) ומתהדר בפורמולה ייחודית - נטולת טלק, אלומיניום ושאר רעות חולות. אז איך הוא עובד, אתן שואלות? בעזרת עמילן אורז! אומנם מוזר (ומעורר תיאבון) אבל עובד :)
תכונה נוספת שגרמה לי ליהנות מהשמפו במיוחד (וכמעט לסלוח על מחירו) היא הריח. אריזה טרופית, כבר אמרנו? אז גם הריח בהתאם - רענן וכיפי, כזה שהופך את חוויית ה"אני עצלנית ומטונפת אבל בואו לא ניתן לשיער שלי להסגיר את זה" נופך מחודש, מהנה משהו. אגב, אפשר להשתמש בשמפו גם להוספת נפח לשיער עצוב, כזה שהלך לישון רטוב או נכבל בקוקו הדוק לאורך היום (מניסיון...).

והנה טיפ קטן מבית השיקסע, למי שממש חוששת משאריות לבנבנות על שיערה: במקום לרסס את השמפו בבוקר, עשו זאת בערב לפני השינה. במהלך הלילה לחומר יהיה מספיק זמן לעבוד ולספוח את הג'יפה שבשיערכן, כך שכשתקומו תיהנו משיער רענן, שומני פחות והכי חשוב - לא לבן! 99 ש"ח ל232 מ"ל, לרכישה.


Old Williamsburgh - Coconut Lime Candle



המוצר האחרון שמתארח אצלי הוא הנר המהמם הזה, או, כפי שאני אוהבת לקרוא לו: הדבר הכי טוב שיצא מיריד חבר 2015. אי אפשר להיכנס לאווירת חופש וקיץ מבלי קצת עזרה ריחנית, אולם לצערי קשה להשיג בארץ נרות ריחניים ראויים לשמם (זאת אומרת, מבלי לפשוט רגל בדרך).
מזל שמישהו החליט לייבא את הנרות הריחניים של Old Williamsburgh! שפע עצום של ריחות מדהימים בשלל גדלים, סגנון שהזכיר לי את Yankee Candles המפורסמים והחלק הכי טוב - מחירים נגישים. Can it get any better? אז כמובן שחטפתי שלושה (למה לא יותר???) ודאגתי לקחת כרטיס ביקור :)

Coconut Lime הוא ריח סופר קיצי ומשמח, שילוב גאוני בין פרשיות למתקתקות, בין הנייטרליות של הקוקוס ל-zestיות של הליים. הצבע שלו גם מוסיף להנאה - מנטה בהיר שמשתלב נפלא בחדרי הלבנבן. הגודל שלו מאוד מכובד (425 גרם) והוא דולק נפלא. נתתי לו לבעור בחדרי במשך שעות ארוכות והתמוגגתי מהניחוח הנפלא שמילא את החלל. מיותר לציין שגם אחרי זמן בעירה ממושך מפלס השעווה בקושי ירד - מדובר בנר שיכול לשרוד 80 שעות!

בגלל שאני נחמדה דאגתי לצלם לכן את הפרטים - כך שמי שמעוניינת להצטייד בעצמה בכמה נרות תוכל לעשות זאת (רק בבקשה - השאירו לי כמה!). שימו לב שישנה חנות פיזית בה ניתן לרחרח את הנרות, אבל גם אפשר לבצע רכישה באתר האינטרנט. שווה!
אני חושבת שזו מתנה מעולה לחגים, לבית, לעצמנו ובכלל :)





ואלה הם האושפיזין שלי לחג הקרוב. שבעה מוצרים נפלאים ומשמחים, שיעזרו לי - כל אחד בדרכו שלו - להוציא את המקסימום מהחופש המבורך שנפל בחלקי. 
אני מאחלת לכולכן חג שמח ומלא בהנאה, ומזכירה שעדיין אפשר להצטרף להגרלה בעמוד הפייסבוק של הבלוג :) 


תודה שקראתן, חג שמח!



*גילוי נאות: המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה. חלק מהקישורים בפוסט הם אפילייטס. 

26 תגובות

  1. אני רוצה להיות אושפיזין בסוכתך!
    ונוכל לחפור על רגליים לבנבנות מדי יחדיו. גם אני סובלת מהתופעה.

    השבמחק
  2. אני הכי מתה בעולם על האודם הכתום הזה של רבלון. מהמם! וחצוף ובועט, בדיוק כמו שרשמת! :)
    והריח של הנר נשמע נהדר, לגמרי מתחשק לי להסניף אותו קלות.. ;)

    השבמחק
  3. הרבה שנים לא הייתי בסוכה, אפשר לבוא להתאשפז אצלך?
    סיקרנת אותי ממש עם הברונזר של ללין, והגוונים של צ'יינה גלייז פשוט מעלפים!

    השבמחק
  4. מהממת שלי! חג שמח, יפה וצחורה

    השבמחק
  5. מתאים לי אושפיזין כאלה ובמיוחד הברונזר של איל מקיאג'!

    השבמחק
    תשובות
    1. הכי כיף! זקנים מקראיים זה כזה 2010...

      מחק
  6. נפלא! תמיד כיף לקרוא אותך, יכולת התנסחות שהיא מושא לקנאה :)

    השבמחק
  7. איזה קטע שאפשר להשיג את הנרות האלו בעוד מקום שאינו חנות הפיות ההזויה בסנטר :) אני תמיד מתפתה לקנות שם נר, אבל מתפדחת לצאת משם כשבידי שקית. אגב אם את בקטע של להזמין עוד, תנסי את המנדרינה-מנטה שלהם. זה נשמע מוזר (שלא לומר דנטלי משהו) אבל מריח פשוט חלום.

    ושאפו ענק על האומץ לחשוף רגליים. גם אצלי הן האיבר הכי פחות מועדף בגוף ואני יודעת עד כמה זה קשה. השיזוף נראה נהדר!

    השבמחק
    תשובות
    1. אנחנו סול מייטס כנראה, כי אחד משני הנרות האחרים שקניתי הוא המנדרין-מנטה! לגמרי הולך לככב אצלי בחורף :) תודה לך, כמו תמיד!

      מחק
    2. ממש סול מייטס :)
      אם ככה בטוח תסכימי עם הרעיון הפרוע שלי - לגרום ללבידו להרים את הכפפה ולייצר נרות בריחות המדהימים של הקרמים שלהם. זה נשמע לי אגדי פשוט.

      מחק
    3. רעיון מדהים! אני אפנה אליהם בעניין :)

      מחק
  8. פוסט משגע!!!
    המייקאפ לרגליים נראה אדיר - לי הוא אומנם פחות שימושי (סליחה) אבל בהחלט אמליץ לחברותיי לבנות הרגליים לבחון את המוצר.
    עשית לי חשק לרכוש את השמפו היבש של אמיקה :)
    3>

    השבמחק
  9. חג שמח יקירתי :)
    מודה שכל מוצרי השיזוף לא ממש מושכים אותי, ואני מעדיפה להישאר לבנה... אבל זה מגניב שמצאת משהו שעובד ונוח לשימוש. הברונזרים/סמקים של איל מקיאג' פשוט מעולים באיכות שלהם, החברה לגמרי שיחקה אותה עם הסדרה הזו...
    אגב לגבי טלק... החומר עצמו לא רעיל. בעבר נהגו להוסיף לו גם אסבסט משום מה, והוא החומר הבעייתי. אני חושבת שרוב החברות היום אם לא כולן וויתרו על השימוש באסבסט ואז ממש אין בעיה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ואיך שכחתי?! תודה רבה על ההמלצה על החנות של דקורדו, אני תמיד מחפשת נרות זולים וטובים [וזמינים!]

      מחק
    2. חג שמח מקסימה! אני כמובן לא מתיימרת להבין כמוך בכימיה של האיפור, אבל מגיל צעיר הרגילו אותי להימנע מטלק מתי שרק אפשר :) מקווה שתמצאי נר שאת מחבבת!

      מחק
  10. תמיד כותבת מהמם! כל הכבוד לך יפתי! גירית אותי טם המייקאפ לרגליים נשמע לי חלומי למרותשאני לא כזו לבנה אבל הלידות עשו את שלהן ועוד קצת צבע באיזור שפחות משתזף אצלי תמיד יתקבל בברכה!! גם הנרטת נשמעים לי מעולה והשאר מכירה ואוהבת! תודה לך יפתי וחג שמח!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על המילים החמות! שיהיה לך חג נפלא 3>

      מחק
  11. בחרת מוצרים מעולים!!! אני חייבת לציין שדווקא למשזף הכי היה קשה לי להתחבר...אני אוהבת את הלבנבנות שלי :)
    פוסט נהדר בובה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק! ממה שראיתי את מהלבנבנות שמצליחות לגרום לזה לעבוד ;)

      מחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.