תיק עזרה ראשונה: Take 2

6.6.15



זוכרות את הפוסט הזה? הוא כיכב במשך חודשים ברשימת הנצפים ביותר בבלוג, ורבות מכן ביקשו ממני להרחיב עוד בנושא. ולכן, לאחר שבפוסט הקודם סיפרתי על האתגרים העומדים בפניי ועל הדרישות הבסיסיות שלי מתיק האיפור, היום סוף סוף אביא לכן הצעת הגשה ראשונה!



קודם כל, מילה על תיק האיפור עצמו - ממש לא היה לי קל למצוא תיק בגודל מתאים. רכשתי לפני זמן מה תיק איפור נפלא מאסוס, אבל הוא היה גדול מדי לתיק שלי (ובסוף התמקם על השידה שלי, לאחסון איפור יומיומי בצורה נגישה). שאר התיקים שברשותי היו קטנים מדי, וחשבתי שלעולם לא אמצא תיק איפור בגודל המתאים עבורי. זאת אומרת, עד שנזכרתי בתיק של סבוקלם.




התיק הזה ברשותי כבר שנים, או יותר נכון - ברשות אמא שלי כבר שנים... אני חושבת שבעבר הוא הכיל מוצרים מוקטנים, אבל עם כל הכבוד למוצרי סבוקלם (ויש כבוד) - התיק הוא השוס האמיתי כאן. בעיניי, מדובר בתיק האידאלי לנשיאת איפור on the go. נכון, הוא לא מהמם במיוחד. אבל הגודל, הנוחות, החומר הקל לניקוי - יש מושלם מזה? לא שיצא לי לראות.

הוא מספיק קטן בכדי להיכנס בקלות לתיק צד\גב, אך עדיין מרווח מאוד ויכול להכיל המון מוצרים. הוא בערך בגודל כף ידי (עם אצבעות פתוחות לרווחה), הגודל המוצלח ביותר לאחסון איפור בעיניי. בנוסף, הוא עשוי מחומר רך יחסית (תיקי איפור "קשים" לא סלחניים כלפי מברשות או מוצרים בעלי גודל גבולי) שקל לנקות במגבון. הסגירה נעשית באמצעות רוכסן הפרוס לאורך שלוש פאות ונפתח לרווחה, ממש עד בסיס התיק.

בקיצור - תיק נפלא. ועכשיו בואו נדבר על התכולה!




כשתיארתי לכן במקור את תיק האיפור האידאלי שלי, הייתי מאוד מינימליסטית - 8 פריטים, לא יותר. אבל בפועל...




נכון, מופיעים כאן 18 מוצרים במקום 8. אבל אין חכם כבעל ניסיון - התחלתי מאותם 8 מוצרים ולאט לאט התיק התרחב בהתאם לצרכיי. האם כל אחד ואחד מהמוצרים שבתמונה בגדר חובה? לא. האם כל אחד ואחד מהמוצרים שבתמונה טובים, יעילים ושימשו אותי בשלב זה או אחר? בהחלט.

בסיס




הבייס של הבייס: הקונסילר שבתיק האיפור שלי צריך להיות מסוג ה-do it all, כזה שמתאים לכיסוי כהויות, הסוואת חצ'קונים וכל מיני פורענויות המתרגשות לבוא לעולם. וכמובן שבחרתי באחד והיחיד - age rewind של מייבלין (שגם הופיע במועדפי מאי שלי).

אחד ממוצרי האיפור המזוהים ביותר עם טאצ' אפים היא הפודרה - ובמקרה הזה מדובר בבלוט המהוללת של מאק. יש לי אותה כבר שנים והיא לא מאכזבת בכל הנוגע לספיחת שומנים וקיבוע. למרות שמבחינת ביצועים אין הרבה שוני בינה לבין ה-stay matte של רימל (הזולה בהרבה), אין ספק שמבחינת האריזה היא לוקחת, ובגדול. אריזה קומפקטית, יציבה ובעלת מראה, כזו שמבטיחה את שלמות המוצר גם במהלך מסעות מפרכים. אני אישית לא אוהבת להשתמש בספוגית המצורפת, ומעדיפה פי כמה וכמה את מברשת הקבוקי המתקפלת מבית Real Techniques.

צבע




אחד העקרונות המובילים בבחירות מוצרים לתיק האיפור הוא חיסכון במקום. כאן נכנס הסומק הקרמי - קל למריחה עם האצבעות, יכול לתפקד גם כצבע לשפתיים ועמיד לשעות ארוכות. המועדף עליי הוא הסומק הקרמי של בורז'ואה, שידידותי במיוחד לעור שמן ומעורב הודות לפורמולת ה-cream to powder שלו. 
עוד מוצר דו שימושי הוא ה-baby lips של מייבלין, שמצד אחד מלחח את השפתיים ומצד שני משמש כסמי-שפתון מוצלח. עם זאת, לא מדובר בתחליף לשפתון לחות של ממש ואני תמיד דואגת להחזיק בתיק את הבאלם של וולדה למקרי יובש רציניים. 
עוד מוצר שפתיים שמוכיח את עצמו שוב ושוב כפנינה בתיק האיפור הוא הבאלם סטיין של רבלון, שמשלב בין מריחה פשוטה ונטולת אתגרים לעמידות מהממת לאורך היום. הצבע הקבוע שלי הוא Honey, ורדרד טבעי וסופר מוצלח.

עיניים וגבות




אמרנו מינימליזם, לא? מסקרה היא חובה כמובן, ובתיק האיפור בחרתי באחת שלא תסבך אותי עם גושים מיותרים או לכלוך העפעף - Maximum Definition Volume של אסנס. כתבתי עליה כאן.
אם בא לי להשקיע קצת יותר אפשר להוסיף עיפרון. האפשרות האהובה עליי והקלה ביותר היא מריחת עיפרון חום בקו הריסים העליון, וזה מסדרת Scandaleyes של רימל עושה עבודה נפלאה במינימום כסף. אם העיניים אדומות מחוסר שעות שינה או בהייה ממושכת במסך המחשב אפשר להוסיף קצת עיפרון בגוון עור לקו המים התחתון - זה של catrice בגוון In The Mood For Nude הוא הבהיר ביותר שיצא לי לנסות (וגם עמיד!).

וכמובן שאסור לשכוח את הגבות - אומנם ביום רגיל אני מעדיפה מילוי מוקפד עם צללית, אבל בתיק האיפור תמיד אדאג לשאת את המסקרה המצוינת של מייבלין, שמעניקה גם לגבות המסכנות ביותר מראה מלא ומסודר ברגע.

טיפוח ובישום




בין אם מדובר בקופסית שמילאתן בעצמכן או גודל מיוחד לנסיעות, כל תיק איפור צריך להכיל קרם לחות. בעונת החורף הלכתי על קרם עשיר למדי, ועכשיו, עם בוא הקיץ, עברתי לקרם הלחות* של סבוקלם עליו כתבתי במועדפי מאי. הוא מאוד קליל ולא מספיק עבור איפור פנים מלא, אבל ליום נטול איפור או לצורך איפור מינימלי (נגיד, אם התאפרתי בשירותים בעזרת תיק האיפור החמוד שלי!) הוא נפלא. מוצר נוסף שהכנסתי לתיק הוא הקרם העשיר* של סבוקלם, שעוזר לי בעיקר כאשר אני סובלת מקילופים ויובש מציק באזור האף והלחיים. הוא הרבה יותר מדי עשיר עבור כל הפנים שלי, אבל בהנחה נקודתית מביא לי הרבה הקלה.

אחד הכוכבים הגדולים של תיק האיפור שלי הוא הבושם של Clean בגרסת הרול-און. למי שלא מכירה את בשמי קלין, מדובר בניחוחות סופר רעננים וכיפיים וזה ספציפית - Warm Cotton - מריח כמו סבון. סבון חזק, משכר ומעלף. אני אוהבת להשתמש בו לרענון באמצע היום, והוא גורם לי להרגיש כאילו הרגע יצאתי ממקלחת מפנקת. מומלץ בחום!

תחזוקה היקפית




כל מה שהוא לא איפור או טיפוח אבל עדיין קשור לשמירה על חזות נאותה - חוט דנטלי (אני מכורה), מקלוני אוזניים לניקוי פשלות איפוריות, מגבון שנגנב ממסעדה וסיכות שיער (שארוזות בכלי אחסון לטמפונים. אופס). בתור בעלת שיער קצר נוכחותן של סיכות שיער סביבי בכל רגע נתון היא קריטית...  


זהו תיק האיפור שאני נושאת עמי בחודש האחרון. עד כה הוא הוכיח את עצמו נאמנה, אולם סביר להניח שבקרוב אחליף כמה מוצרים באחרים למען הגיוון. מקווה שנהניתן להציץ לתיק האיפור הנוכחי שלי! אשמח לשמוע על מה אתן לא יכולות לוותר בתיק שלכן ואם יעניין אתכן להמשיך ולהתעדכן בתכולתו גם בעתיד (:


סופ"ש מקסים!



*הקרמים מבית סבוקלם נשלחו לסקירה

18 תגובות

  1. תיק מינימליסטי בהחלט! וחמוד ממש :)
    הסומק של בורז'ואה נפלא, כך לגבי הפודרה ששמעתי עליה רבות (לי יש את קיירבלנד מאותן סיבות שציינת)
    פוסט חמוד נורא

    השבמחק
  2. אהבתי את הקונספט של תחזוקה היקפית - אני אאמץ :]

    השבמחק
  3. טוב, אני חייבת לשאול: איפה קונים את הפאזל המהמם הזה?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מתה עליו! ההורים שלי קנו לי אותו באיטליה, הוא שייך לחברת Clementoni מה-Home collection

      מחק
  4. פוסט מקסים :) ואני עד עכשיו חשבתי שאני נושאת בתיק כמות מוגזמת של מוצרים 0:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! משתדלת לצמצם, בפועל...

      מחק
  5. התיק איפור שלך נורא מוצלח לדעתי ומלא בדיוק במה שצריך!

    השבמחק
  6. חולקות ביחד כמה מוצרים אהובים!

    השבמחק
  7. פוסט מצויין יקירתי! בהחלט הדברים ההכרחיים :)

    השבמחק
  8. בחירה חכמה של מוצרים ,שאפו על זה שאת חושבת על כל הדברים החיוניים שצריכים להיות בתיק

    השבמחק
  9. מה הסיכוי שקנית את הקונסילר של מייבלין בארץ?

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.