Feelunique Haul | להרגיש מיוחדת

9.6.15



הפוסט של היום הוא מהסוג המועדף עליי - Haul! אין משהו שאני אוהבת כמו לחלוק את השלל החדש שנפל ברשותי. זה תמיד מהווה מתכון לפוסט כיפי וקליל, שלא לדבר על כל הצעצועים החדשים שמצטרפים לשידת האיפור שלי...
הפעם אציג לכן את תכולתן של שתי חבילות שקיבלתי, מאחד האתרים האהובים עליי ביותר לקניות קוסמטיקה ברשת - Feelunique.

מה אני אוהבת בפיליוניק? קודם כל, הוא נעים בעין. אתר מסודר, חינני וקל לתפעול. בנוסף, הוא מכיל מבחר עצום של מותגים נהדרים, החל מדראגסטור נגיש וכלה ביוקרה צרפתית. הוא תמיד מתעדכן במהירות עם המוצרים החדשים ביותר בשוק, ובאופן כללי מחזיק מלאי נרחב יחסית של גוונים ומוצרים מכל מותג. אה, כבר ציינתי את הקופונים השווים? לעתים תכופות מציע האתר עד 20% הנחה על רוב המוצרים, מה שהופך אותו לסופר משתלם, אפילו ביחס לאתר כמו echemist (בו אנו פטורות ממס). בונוס אחרון, שתקף בעיקר למיעוט שנהנה מסניף דואר מתפקד - הם שולחים יחסית מהר :)

אני קיבלתי את שתי החבילות באותו זמן, למרות שהוזמנו בהפרש של חודש (ושוב, תודה לסניף הדואר שלי...). כל אחת מההזמנות התבצעה בעת מבצע של 20% הנחה, ובעצם חסכתי לעצמי כמעט 12 פאונד! כל המוצרים הגיעו ארוזים היטב בקופסה גדושת במבות מקלקר, פלוס שתי דוגמיות לבחירתי. אז שנתחיל?





אם קראתן את מועדפי מאי, אתן בוודאי יודעות שלא מזמן הסתפרתי ואני בעיצומו של חיפוש אחר מוצרי שיער חדשים. אחת ההמלצות שקיבלתי הייתה להשתמש במרכך שיער ללא שטיפה, ואני החלטתי לנסות את זה של ג'ון פרידה. Frizz Ease Daily Miracle Treatment אמור להותיר את השיער חזק, מבריק, בריא, והכי חשוב - נטול פריז! הוא מגיע בבקבוק עם שפריצר נוח לשימוש, ומריח נפלא כמו מספרה. רשמים בהמשך! 200 מ"ל, 5.89 פאונד. לרכישה.




מוצר שיער שני - כן, גם אני בשוק מעצמי... הפעם מדובר במוצר עיצובי, גם כן מבית ג'ון פרידה. Beach Blonde Sea Waves Sea Salt Spray אמור להעצים את הגלים הטבעיים בשיער ולהוסיף לו טקסטורה, ממש כמו שיער שנרטב ממי ים (לא שאני יודעת... אני חוזרת מהים עם קשרים וכוויות דרגה 3). מדובר במוצר סופר מסקרן שמעולם לא יצא לי לנסות, ואני מקווה להתאהב ובגדול! 150 מ"ל, 6.99 פאונד. לרכישה.




איפור! ולא סתם, אלא מחברת הדראגסטור האהובה עליי - בורז'ואה. המייקאפ המפורסם ביותר של בורז'ואה הוא מסדרת ה-Healthy Mix, אותו רכשתי עוד בגרסתו הישנה, עם הפקק השחור (שהופיעה במועדפי 2014 שלי). את המייקאפ המקורי אהבתי מאוד, והוא ליווה אותי באינספור אירועים חגיגיים הודות לגימורו היפיפה והגוון הצהבהב (שמנטרל היטב את האדמומיות בעור). לפני יותר משנה בורז'ואה הוציאה גרסה מחודשת שלו, עם פקק אדום (לא להתבלבל עם גרסת הסרום!) שאמורה להיות לא פחות טובה ואפילו קלילה יותר על העור. אחרי שרכשתי אותו לפחות ארבע פעמים עבור אחותי, שמאוהבת בו עד כלות, החלטתי לעשות מעשה ולדאוג גם לעצמי (אז מה אם יש לי יותר מייקאפים מזוגות נעליים?). הגרסה החדשה מגיעה בבקבוק זכוכית מרשים, שדרוג יפה מהפלסטיק הישן, ואני לא יכולה לחכות עד שיצא לי לנסות אותה! 30 מ"ל, 9.99 פאונד. לרכישה.




עוד מייקאפ! אני איומה, אני יודעת. אבל המייקאפ החדש של בורז'ואה, Nude Sensation Blur Effect, פשוט סקרן אותי בטירוף. בפעם האחרונה שניסיתי מוצר בסיס חדש של בורז'ואה התאהבתי מיד, כך שאני מלאת ציפיות... המייקאפ הזה הושק בשקט בשקט וחמק לרובינו מתחת לרדאר, כאילו מישהו ניסה להסתיר את קיומו (אולי הייתי צריכה להבין את הרמז...). אבל בסופו של דבר גם הנהלת פיליוניק בכבודה ובעצמה לא יכלה לעצור אותי מלהוסיף אותו לעגלה. המייקאפ, בדומה לשמו, בעל מרקם מוסי קליל שאמור לאחד את גוון העור מבלי להכביד עליו. בהתחלה חששתי מהתאמת הגוונים (כפי שניתן לראות בתמונה, הוא סופר כתום), אבל בפועל שמחתי לגלות שהוא מיטשטש היטב בעור. אני רוצה להמשיך לנסות אותו לפני שאגבש דעה סופית, אבל בינתיים הרושם בהחלט חיובי... 51 גרם, 9.99 פאונד. לרכישה.




אפשר לומר שבבורז'ואה היו די עסוקים בחודשים האחרונים בהשקת מוצרים חדשים. מעבר לתוספת הגוונים לליין שפתוני הסטיק הקיימים, הושקו לא פחות משישה גוונים של צלליות סטיק חדשות! מדובר בחלום שמתגשם לבחורה כמוני, שאוהבת את איפור העיניים שלה מהיר, מהמם ופשוט (אבל שלא יראה כזה, כמובן). מכיוון שלא ידעתי עד כמה הם עמידים בחרתי בגוון אחד בלבד לצורך התנסות, אבל כן יצאתי קצת מהקומפורט זון הברונזי שלי... חוות דעת תבוא בהמשך. 9 גרם, 5.99 פאונד. לרכישה.




כבר ידוע לכל ששפתוני המאט\הנוזליים האהובים עליי משתייכים לליין ה-Rouge Edition Velvet של בורז'ואה, אותו היללתי אין ספור פעמים. החבר הרביעי במשפחה הוא 12 Beau Brun, אחד משלושת הגוונים החדשים בסדרה (שגם הגיעו לארץ!). הגוון שלו די מיוחד, מעין חום אדמדם יפיפה. הרבה פחות דרמטי משפתון אדום אך לא פחות צרפתי וענוג. יצא לי לנסות אותו בינתיים פעם אחת ונראה שהוא לא פחות נפלא משאר חבריו לסדרה. תענוג! 7.7 מ"ל, 8.99 פאונד. לרכישה.




עיניכן אינן משטות בכן - בורז'ואה הוציאו סדרת המשך ל-Rouge Edition Velvet האהובה, והפעם היא פונה לקהל חובב הגלוסים. בעיניי מדובר בצעד סופר חכם, שמגיע בדיוק בזמן לעונה החמה. סדרת Rouge Edition Aqua Laque מתיימרת להעניק ברק עז, פיגמנט עשיר, מרקם "של מים", לחות לעשר שעות וכל זאת מבלי תחושת דביקות או כובד על השפתיים. מניסיון קצר עם השפתון אני יכולה להעיד שחלק לא קטן מההבטחות אכן מתקיימות... סקירה בהמשך, כמובן. 7.7 מ"ל, 8.99 פאונד. לרכישה.




היות ובאחת ההזמנות עברתי את השלושים פאונד (אופס), זכיתי בשתי דוגמיות מתנה לבחירתי. המבחר לא היה נרחב במיוחד, אבל מיד הבחנתי בדוגמית של Caudalie, ולא סתם - סורבה הלחות! סקרתי בעבר את סרום הלחות של Caudalie, מוצר סופר מפנק ויוקרתי, ובהחלט נשארתי עם טעם של עוד. שמעתי לא מעט דברים טובים על סורבה הלחות, שאמור מצד אחד להיות קליל במרקמו (כמו סורבה...) ומצד שני לספק את כל הלחות הדרושה לעור. לא ברור לי לכמה שימושים תספיק הדוגמית הנ"ל, אבל בהחלט מדובר בתוספת משמחת להזמנה.




  הדוגמית השנייה כבר הייתה יותר קשה לבחירה, אבל בסוף הלכתי על קרם לילה "מצעיר" של Jurlique. הסיבה הראשונה שבחרתי בו דווקא הגיונית: Jurlique היא חברת טיפוח צרפתית טבעית, שמתהדרת במוצרים אורגניים, "נקיים" ובעיקר - יוקרתיים. מחירו המלא של הקרם הוא 76 פאונד (!), כך שבהחלט יצא לי פה דיל יפה. ובכלל, כבר הרבה זמן שאני מתעניינת במוצרי Jurlique, והגיע הזמן לטעימה (במיוחד אם היא חינמית). הסיבה הנוספת, והדי מטופשת, היא המשברון שאני חווה בנוגע לגיל 20. בשבוע הבא זה קורה, חברות, ואני מרגישה שצריך להתחיל לתת לאנטי אייג'ינג לזרום! אז כן, קרם לילה מצעיר... בואו לא נדבר על זה, אני יודעת שאני מתנהגת כמו נעל.

וזהו, כאן תמה הרכישה שלי מ-Feelunique (לבינתיים...). So far אני מאוד מרוצה ואמשיך לעדכן אתכן. במידה וישנם מוצרים מסוימים שתרצו שאסקור בהקדם אשמח לשמוע!


המשך יום מקסים!

20 תגובות

  1. הקרם לחות של Claudalie פשוט מושלם! קיבלתי אותו בגודל מוקטן בכמה קיטים של החברה ואני פשוט מאוהבת בו! כשיגמר בטוח אזמין אחד בגודל מלא!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע! מחכה לנסות אותו

      מחק
  2. המייקאפ מוס נראה קצת לא יציב.. אשמח לחוות דעת מורחבת! ונראה לי שאני צריכה לבקר בסטנד של בורז'ואה לאודמי מאט חדשים

    השבמחק
    תשובות
    1. לא יציב מאיזו בחינה, נפשית? ;) את לגמרי צריכה לבקר, כבר הספקתי לרכוש עוד גוון בינתיים...

      מחק
  3. איזה כיף להתחדש
    תהני!

    השבמחק
  4. בשעות קשות של עוצר, אין כמו פוסטים כאלה כדי לשמח לבב עוגייה :)

    השבמחק
  5. יש לי גם חלק מהמוצרים הללו, ונראה שיהיו לנו השקפות מעט שונות על חלקם :)
    תתחדשי!

    השבמחק
    תשובות
    1. כמו תמיד, את הטריגר... תודה רבה 3>

      מחק
  6. תתחדשי! אני דווקא פחות התחברתי לגרסא המבריקה של השפתונים, אבל אולי זה רק הגוון שברשותי.

    השבמחק
    תשובות
    1. המאט יישארו האהובים עליי לנצח, אין ספק. אבל הגוון שקניתי מאוד יפה!

      מחק
  7. השפתון מהגרסה המבריקה שלהם הורס, אני משתמשת בגוון הזה כמעט כל יום..
    הדלקת אותי על המוצרי שיער.. אני חושבת שאזמין אותם גם :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. ראיתי שפירסמת לפני כמה זמן בפייסבוק, הוא מאוד מחמיא לך!

      מחק
  8. אחחח בורז'ואה אהובתי! מוצרים מצויינים בחרת! :)

    השבמחק
  9. תתחדשי על כל הדברים הכייפים האלה :)
    אני סקרנית מאוד לשמוע על המרכך ללא שטיפה [השיער שלי מאוד אוהב להתפזר במהלך היום עם פריזים מטורפים], וגם לגבי מייקאפ המוס החדש של בורז'ואה. ובעצם, גם לגבי הגרסה החדשה של שפתוני המאט שלהם :)

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.