I ♥ April | שובו של הפאזל

2.5.15



אני יודעת מה אתן חושבות. "רגע אחד... לא פרסמת מועדפי מרץ!"
נכון. לא פרסמתי מועדפי מרץ. ואם אתן נורא רוצות לדעת למה, אז אספר בשמחה שמרץ היה היה חודש נהדר ומשובח, אך אפריל. לעומתו, היה כאוטי מאין כמוהו... העומס המקצועי והאישי לא אפשרו לי לפרסם בדיוק בזמנים שרציתי, ולכן החלטתי לפסוח על פוסט מועדפים באופן חד פעמי. מתנצלת בפני מי שחיכתה...

עם זאת, חלק גדול מהמוצרים שתראו כאן היום יועדו להופיע גם במועדפי מרץ, כך שבעצם מדובר במוצרים שאהבתי מאוד יותר מחודש אחד. אם זה לא מעיד על מוצר מבטיח, לא יודעת מה כן. אז, שנתחיל?





מוצר הטיפוח שכיכב אצלי בחודשיים האחרונים היה ללא ספק סבון הפנים לעור רגיש* של סבוקלם. מאז תחילת החורף התחלתי לחבב את הקונספט של סבון עדין יותר לשעות הבוקר, וזה של סבוקלם מהווה תחליף ראוי לג'ל הניקוי של Avene שסיימתי. הוא מאוד עדין, ועם זאת משאיר תחושה ברורה של ניקיון ורעננות. העור שלי נוטה לאדמומיות, אבל הסבון הזה מצליח להימנע מגירויים מיותרים ואף לא מייבש בכלל (הודות להיעדר SLS ופרבאנים).

בקיצור - מדובר במוצר מצוין שיירכש בשנית לכשייגמר, והוא יכול לשמש נאמנה בעלות עור יבש ורגיש שחוששות מתכשירי ניקוי אגרסיביים.




המוצר הבא שעשה לי טוב על הלב בחודשיים האחרונים הוא שלישיית צלליות מבית Wet&Wild, מותג איפור סופר עממי שמתומחר בארה"ב במחירי רצפה. את הסט הספציפי הזה (Walking on Eggshells) רכשתי בהמלצתה של אלינור המהממת, ושילמתי עליו 3 דולר (2.99, אם אתן מתעקשות). עבור המחיר המצחיק הזה קיבלתי שלוש צלליות מלאות פיגמנט שמחולקות לפי אזורי הנחה: עצם הגבה (שמנת מבריקה), קפל (ברונזה זהובה) ועפעף (ורוד אפרסקי).

הסט מגיע באריזה די צ'יפית, כמצופה מסט צלליות ב-3 דולר, עם מכסה פלסטיק שקוף ושתי מברשות קטנטנות. הצללית לעצם הגבה הכי הרשימה אותי מבחינת פיגמנט ומרקם, והמריחה החמאתית שלה מזכירה צלליות יקרות בהרבה. ניתן לראות בתמונות שהצלליות רכות מאוד ולכן גם מתפוררות, כך שרצוי קודם לאפר את העיניים ואז להמשיך לפנים. בעיניי, היחס בין האיכות והמחיר הופך את הטריו הזה למוצר מנצח ודרך קלה וכיפית ליצור מראה עיניים יומיומי ויפה מבלי להסתבך עם יותר מדי צלליות. מתכננת כבר על עוד כמה צבעים!




על הקונסילר Plantscription של אוריג'ינס כבר סיפרתי לכן במועדפי אוקטובר, והוא עושה לאחרונה קאמבק היסטרי. כפי שציינתי בתחילת הפוסט, עברו עליי שבועות לא קלים ולצערי הם לוו במחסור עז בשעות שינה, מה שאומר דבר אחד - שקיות מתחת לעיניים. למרבה המזל הקונסילר הזה בעל כיסוי מצוין (לא מלא, אבל בהחלט משובח), עמידות גבוהה והכי חשוב - לא נכנס לקמטוטים. הוא שייך לליין האנטי אייג'ינג של אוריג'ינס, והרבה השוו אותו בזמנו לקונסילר הקרמי של נארס. יש לי את שניהם ואני יכולה להגיד שזה של אוריג'ינס מנצח בעיניי! הגוון שלי הוא 1 Light, שמעט כהה לי ולכן מנטרל מצוין את הכחלחלות. מקווה שבמאי אשן מספיק ואתן לו קצת מנוחה...




הסמקים המינרליים של מאק אף פעם לא עניינו אותי במיוחד. תמיד הם נראו לי מבריקים, מנצנצים ובעיקר - יקרים. זאת עד שהניחו עליי את Warm Soul, והתאהבתי. עזבו את השם המקסים (אני מתה על השמות של מאק), מדובר כאן בסומק שהוא פשוט חובה לכל מתאפרת. הגוון שלו טבעי, כזה שמעניק מעט חמימות לעור והמרקם... הו, המרקם. כל כך קל להנחה וטשטוש, ואפילו שיש בו מעין מיני נצנצים (כפי שאפשר לראות בתמונה בשמש) הם לא באים לידי ביטוי על העור. מה כן בא לידי ביטוי? הברקה מקסימה שתופסת את האור, ומעניקה לכל אחת מראה טבעי, חי ורענן ברגע. הסומק הזה אף פעם לא מאכזב אותי, ואני יכולה להניח אותו שבועות ברציפות מבלי להשתעמם.

לי יש אותו בגרסה הישנה, לפני המייקאובר הכעור שמאק עשו לאריזות המינרליות. אני מקווה שהמייקאובר חל רק על האריזות, כי הפורמולה מושלמת ולא צריכה שום שינוי. לסיכום - סומק טבעי with a little something extra שכל אחת צריכה באמתחתה. ממומלץ בחום!




מי שקוראת קבועה בבלוג מכירה כבר את הטעם שלי בבשמים - מינימלי, נקי ורענן. ריחות של ים, ניקיון וכו' עושים לי את זה הרבה יותר מכל היפנוטיק פויזן או שמלות שחורות קטנות. עם זאת, אני גם מאוד אוהבת ריחות הדריים, במיוחד במוצרי הטיפוח שלי. לכן כששמעתי בזמנו על הבושם Light Blue של דולצ'ה וגבאנה, מיהרתי לפארם הקרוב לביתי על מנת לרחרח. אתן יכולות לתאר כמה גדולה הייתה אכזבתי כשהבושם, שהתיימר להיות הכי רענן ותוסס שיש, התגלה כפשוט חמוץ... קטלגתי אותו בראשי כ"לא" והמשכתי בחיי.

זאת אומרת, עד שהרחתי בושם משגע על מישהי ששירתה איתי בצבא. אני ממש לא מאנשי ה"אפשר להריח אותך?", אבל באותו הרגע נדלקתי. ושוב, אתן יכולות לתאר כמה הופתעתי כזהות הבושם התגלתה  כ-"לייט בלו, של דולצ'ה וגבאנה". מוזר מאוד... אני יודעת שבשמים מריחים שונה על אנשים שונים, ועדיין. סירבתי להאמין שמדובר באותו בושם. דאגתי להריח אותו שוב בנסיעה האחרונה שלי לארה"ב, ומה אגיד? כנראה שהתבגרתי. כן, הוא עדיין חמצמץ, אבל בצורה נפלאה. רכשתי מיד בקבוקון מיניאטורי והתהדרתי בו לאורך כל תקופתי בני יורק.

מדובר בבושם עמיד מ-א-ו-ד, כזה שהשאיר עקבות על צווארון המעיל שלי למשך מספר ימים. בחורף הוא חימם לי את הלב ועכשיו, במוטציית האביב-קיץ שנחתה עלינו, הוא שומר עליי רעננה ושמחה. בהחלט מרגישים בו את ההדרים, אבל הוא יותר מחוכם מסתם ארטיק לימון. בקיצור, שדרוג נהדר למי שאוהבת ריחות רעננים. לחלוטין יירכש בגודל מלא.




לא קל להיות ישראלית. מזג האוויר לא סלחני, הפוליטיקה המתוסבכת, המצב הביטחוני נפיץ... אבל הכי גרוע - הגבלות המשלוח השונות. בלי לקים, בלי תרסיסים, איך לעזאזל בחורה אמורה להצטייד בקולקציית הלקים של קייט מוס לרימל, או להתנסות בספריי לשיער של טיגי?! מזעזע, אני יודעת. שמישהו יפנה לאו"ם!

אחד המאבקים המוכרים לכל מכורת איפור וטיפוח זה המירוץ אחר השמפו היבש. למי שלא מכירה, שמפו יבש מגיע לרוב בצורת ספריי לשיער עם אבקה לבנה שאמורה לספוח את השומן מהשורשים, ובעצם לאפשר לנו למשוך קצת את הזמן עד לחפיפה הבאה. זה נהדר לבעלות שיער צבוע, למי שעושה פאן או פשוט לבחורה הממוצעת, שעסוקה מכדי לחפוף את ראשה באופן תדיר. לפני כמה שנים השמפו היבש של Batiste עשה עלייה לארץ, והשמחה הייתה רבה. אני זוכרת שרכשתי לעצמי אחד בניחוח הפרחוני והמסריח, והשתמשתי בו מספר פעמים בטרם נמאס עליי. עם זאת, לאחר כמה שנים עזב השמפו את המדפים. אולי לברלין, מי יודע...

כשביצעתי את הרכישה הראשונה שלי מהאתר הפולני, שמחתי לגלות שהם, בניגוד לשאר האירופאים, כן שולחים לארץ תרסיסים. הזמנתי שמפו מוקטן בריח האורגינלי, ואחד גדול בניחוח "רענן". כמובן שזמן קצר לאחר שהזמנתי הם הפסיקו לשלוח לארץ תרסיסים (אלא אם מתחשק לכן לשלם 60 ש"ח על משלוח ימי...) כך ששיחק לי המזל, לפחות לבינתיים. אין לי הרבה מה לומר על הריח האורגינלי, אבל הרענן (Fresh, בלועזית) ממש נעים לשימוש. שניהם עושים את העבודה לא רע בכלל, ועזרו לי רבות במהלך אפריל, עם כל המשמרות הכפולות שעשיתי בבסיס. אני אוהבת להניח אותו דווקא לפני השינה, כדי לתת לחומר זמן לספוח את השומנים מהשיער. כמו כן, זוהי הדרך היעילה ביותר להימנע מאפקט "השיער הלבן" הידוע לשמצה...


אני מקווה שחודש אפריל לא היה כאוטי מדי עבורכן, ושניצלתן את פסח בכדי לבלות עם המשפחה, לנוח ולטייל. תודה שקראתן, ומאי שמח :)

המשך יום מקסים!




*המוצר התקבל לסקירה.

37 תגובות

  1. מוצרים נהדרים!! אני אוהבת את הג'ל ניקוי של סבוקלם, יש להם מוצרים מעולים. ממליצה לך לנסות את המי פנים הם נהדרים ועדינים! פוסט נהדר!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! בהחלט אנסה את מי הפנים של סבוקלם, הסבון מאוד הרשים אותי.

      מחק
  2. זה רע שהדבר שהכי מוצא חן בעיניי פה זה הפאזל?

    השבמחק
  3. איך אני שמחה שאת נהנית מהטריו, אני מזניחה את שלי לאחרונה....
    הקונסילר של אוריג'ינס מאד מעניין אותי, במיוחד כשאני יודעת כמה החסרת שעות שינה (גם אם מסיבות טובות ;) )
    אני גם שונאת את האריזות החדשות של מאק, כעורות משהו, אבל הסומק נראה מדהים.
    3>

    השבמחק
    תשובות
    1. שוב תודה על ההמלצה המוצלחת! 3>

      מחק
  4. הלוואי שהיה לי אומץ להזמין מחול
    ממש בא לי על הצלליות האלה

    השבמחק
  5. בתור מכורה לבשמים אני חייבת לבדוק שוב את הלייט בלו. גם לי הוא הרגיש שונה בפעם הראשונה שהרחתי.. אולי גם אצלי תשתנה ההרגשה
    בנוגע לשמפו יבש אני יודעת שחברה כלשהי שאיני זוכרת את שמה התחילה לשווק או לייצר בארץ וזה נמכר בסופר פארם עבור מחיר מופקע אך אולי שווה בדיקה

    השבמחק
    תשובות
    1. שווה לך לתת ללייט בלו עוד צ'אנס. לגבי השמפו - כן, אני חושבת שקוראים לשמפו "החדש" fresh. אולי אנסה אותו כשכל הבטיסט יגמרו

      מחק
  6. אין על WNW פשוט הצלליות הכי טובות שניסיתי בחיי, אני שמחה שאת נהנת מהן P:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! יש לך המלצות לגוונים נוספים ששווה לבדוק?

      מחק
  7. מתוקית! יופי של בחירות

    השבמחק
  8. הצלליות נראות מעולה והבושם גם נשמע מצוין!

    השבמחק
  9. warm soul הוא אחד הקלאסיקות! מאוד מומלץ לכולן :)

    השבמחק
  10. :(((( מה עשית לי עכשיו עם הסומק ההורס הזה!!! בא לי גם.. ואכן השלישיה של WNW שימושית בטירוף, קומפקטית ונוחה.. אחלה פוסט!

    השבמחק
  11. וואי אחלה מוצרים! יש לי את השלישיה הזאת של WNW והיא בשימוש קבוע אצלי ! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. איך אני שמחה לגלות שאני לא היחידה שנהנית ממנה :) תודה רבה!

      מחק
  12. אוי איזה פוסט נהדר ! ממש אהבתי :)
    אני חושקת בשמפו היבש כבר הרבה זמן , ועכשיו גרמת לי לחשוק בפלטת צלליות הנחמד הזאת :)
    שבוע טוב :)

    השבמחק
  13. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
    תשובות
    1. הסבון הפך לאחד המומלצים שלי, במיוחד למי שמחפשת משהו עדין שלא יגרה את העור. רכשתי שניים ממנו, עכשיו עם אחד ממש מוצלח של HL. לגמרי מפתיע.
      הסומק הזה כל כך נטחן לאחרונה - הגליטר לא מפריע? בסווטצ' הוא די נוכח.
      הקונסילר ממש מסקרן!

      מחק
    2. הסווטץ' היה מאוד כבד, כי רציתי לוודא שיראו אותו (כפי שציינתי הוא טבעי מאוד והיטשטש על העור, אז העמסתי). על הפנים לא הבחנתי בגליטרס, רק בהברקה יפיפייה.

      מחק
  14. פוסט מעולה ! הקונסילר נראה ונשמע ממש מעניין ואני שוקלת לנסות P:

    השבמחק
  15. חודש אפריל היה בהחלט חודש עמוס ומטורף..
    אני אוהבת את הגוון של הסומק כפי שהוא מתקבל עלייך, פיצ' יפהפה!
    מבחינת דולצ'ה גבאנה, הניחוח אליו אני מתחברת יותר הוא דווקא הקלאסי (עם הפקק האדום), שבדיוק החודש נגמר לי ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! לא יצא לי להריח את הקלאסי, אבדוק אותו בהזדמנות :)

      מחק
  16. הצלליות נראות נהדר. אני מתה על איפור שמסביר לי איך להשתמש בו :P

    השבמחק
  17. אני מטורפת על ההומור שלך :)
    סבון הפנים של סבוקאלם מדהים, מנקה מצוין ולא מגרה את העור הרגיש שלי.
    הצלליות של ווט אנד ווילד נראות נפלא, יש לי פלטה אחרת שלהם והפיגמנט פשוט מטורף, מדהים מה אפשר לקנות בגרוש וחצי. אני בדיוק מחפשת קונסילר חדש, ויש מצב שהקונסילר של אוריג'ינס עונה בדיוק על הדרישות שלי [עכשיו רק נשאר לברר כמה הוא עולה ומאיפה לעזאזל אני יכולה להזמין אותו]
    אני ממש אוהבת את הלייט בלו, אלוהים יודע למה, אבל הוא לא עמיד עלי בשיט. תוך פחות מחצי שעה הוא מתפוגג ממני לחלוטין :( חוסר צדק משווע

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! :) הצרה עם הקונסילר של אוריג'ינס היא שבאמת קשה מאוד להשיג אותו מארצנו הקטנטונת. אבל אם מישהו שאת מכירה נוסע לחו"ל בקרוב, שווה לבדוק!

      מחק
  18. איזה פוסט מהמם! אני אוהבת את הכנות שלך, ובעיקר רוצה לקנות עכשיו הכל!
    נשיקות

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.