משהו קטן וטוב #3

12.5.15



אני מרגישה שהגיע הזמן לתת במה לספוגית הפלא של Real Techniques. לא מדובר במוצר חדש או מרגש במיוחד, ועדיין - אני מרגישה שלא הבהרתי מספיק עד כמה היא נפלאה, שימושית ונגישה בעיניי.

כולן מכירות כבר את הביוטי בלנדר. הספוגית הורודה והיקרה שאמורה להעניק גימור מושלם לכל איפור, להכין קפה ממים ולהטיס חלליות בשלט רחוק. ולמרות שכמעט כל מי שמשתמשת בה נשבעת שהיא שווה את הכסף, שפחתכן הנאמנה מתקשה להוציא עשרות שקלים על מוצר שדורש תחלופה כה גבוהה (שלא לדבר על תחזוק). ולכן, כשהאחיות פיקסיוו הודיעו על השקת מוצר חדש בליין המברשות שלהן, ועוד כזה שאמור לאתגר את הביוטי בלנדר המהוללת - לא היססתי לרגע.


חשוב לציין שמעולם לא השתמשתי בספוגיות איפור לפני כן. תמיד לימדו אותי שמדובר בשיטה בזבזנית ולא היגיינית להנחת מייקאפ, ושעדיף כבר להשתמש באצבעות. ועדיין, רציתי לתת צ'אנס לספוגית הכתומה, שנראתה הרבה יותר מודרנית ושימושית מהמשולשים העתיקים שראיתי בסופר פארם.




לספוגית - ששמה המלא הוא Miracle Complextion Sponge - יש מבנה מיוחד, כאילו פרסו פרוסה מהביוטי בלנדר ויצרו פאה שטוחה. עם החלק השטוח אני אוספת את המייקאפ ומפזרת בטפיחות על העור, והוא טוב להנחת מהירה על חלקים גדולים בפנים (מצח, לחיים וכו'). לאחר מכן אני משתמשת בצד השני, המעוגל, לטשטוש והטמעת המייקאפ. אני "מקפיצה" את הספוגית  (bouncy bouncy!) באזורים הרצויים ונהנית מגימור מושלם ואחיד. לסיום, השפיץ - הקצה המחודד שמיועד לכיסוי פצעים ופגמים קטנים. אני אוהבת להשתמש בו לצידי האף ובעיקר להנחת קונסילר מתחת לעיניים.

לפני כל שימוש צריך להרטיב את הספוגית במים - היא מתנפחת וכמעט מכפילה את גודלה. סוחטים היטב ומתחילים לעבוד בעודה לחה.

ומה טוב כל כך בספוגית, בעצם?

* במקום להשתמש במברשות נפרדות למייקאפ וקונסילר (או לחילופין - ללכלך את הידיים), אני יכולה להניח את כל איפור הבסיס שלי בעזרת מוצר אחד.

*הספוגית מעניקה גימור טבעי יחסית, והופכת את העבודה עם מייקאפ "כבדים" כדוגמת הקולורסטיי לפחות מאתגרת. עם הספוגית אני יכולה להשתמש במייקאפ בעל כיסוי בינוני-גבוה ועדיין ליהנות ממראה טבעי ולא "עשוי".

*הנחת המייקאפ עם הספוגית מהירה ופשוטה, גם ל-newbies שבינינו. קל מאוד לטשטש את החומר ולא צריך להקדיש שעות להטמעת המייקאפ בעור.

*כשהעור שלי סובל מיובש, המייקאפ נוטה להיתפס על האזורים היבשים. הספוגית הלחה סלחנית בהרבה מכל מברשת שניסיתי, ועוזרת למייקאפ להתיישב קצת יותר טוב.

*בנוסף, העבודה עם ספוגית לחה עוזרת לי להימנע מתופעת ה-cakey face הכה שנואה עליי. החומר מתפזר על העור בשכבה דקה וניתנת לבנייה, ובמקומות בהם השתמשתי ביותר מדי מייקאפ - הספוגית סופחת את העודפים. כמו כן, אני אוהבת לעבור עם הספוגית על העור לאחר פידור (במיוחד אם הגזמתי עם הפודרה...).

*אחת מסגולותיה הגדולות של הספוגית היא בהנחת קונסילר מתחת לעיניים. יש לי מבנה עיניים מוזר, ולמרות גילי הצעיר סובלת מקמטוטים שהופכים את חוויית הקונסילר לסופר מאתגרת. הספוגית מונעת ממני להניח כמות גדולה מדי של קונסילר באזורים המיועדים לפורענות, ובזכות הלחות שבה החומר לא נתפס באזורים היבשים. היא מעניקה פיזור אחיד, דק וטבעי, שפחות נוטה להצטבר בקמטוטים.




עם זאת, לספוגית יש גם חיסרון - כמו כל ספוגית איפור, מדובר בכר פורה למצבור חיידקים. הרבה יותר קשה לנקות ספוגיות בהשוואה למברשות, וגם אם נקפיד על רחצה מדוקדקת לאחר כל שימוש - ניאלץ להיפרד לשלום אחרי חודשיים שלושה. מברשת, לעומת זאת, יכולה להחזיק מעמד שנים רבות...

אז מה גורם לי להמשיך להשתמש? דבר ראשון, הספוגית של ריל טכניקס עולה 6 דולר. גם אם עליי להחליף ספוגית כל חודשיים-שלושה, מדובר בתמורה נאה למחיר. בנוסף, אני משתמשת בספוגית ברוטציה עם שאר המברשות שלי, ועם מייקאפים מסוימים - כך שתוחלת החיים מתארכת בהשוואה לשימוש יום יומי. והביצועים, כמובן, הם אלה שמטים את הכף - מדובר במוצר מצוין למתאפרת החובבת והמקצועית, ובעצם לכל מי שרוצה ליהנות מבסיס מוצלח וטבעי למראה, במינימום מאמץ ובלבולי שכל.

את הספוגיות שלי אני מקפידה לרכוש מ-iherb, שם מחירן הזול ביותר (ועכשיו ניתן למצוא אותן גם בסט של שתי יחידות!). על הרכישה האחרונה כתבתי כאן.

ואתן - מחובבי הספוגית או מאמינות שמקומה במטבח? כבר יצא לכן להשתמש באחת מהגרסאות שיצאו לשוק? מה דעתכן?


המשך יום מקסים!

18 תגובות

  1. אוהבת מאוד את הספוגית, שונאת לתחזק אותה! בגלל זה נשארת לרוב נאמנה למברשות..

    השבמחק
    תשובות
    1. אני איתך... חבל שלא ממציאים ספוגית שמתנקה מעצמה :)

      מחק
  2. לקונסילר אין על ספוגיות בסגנון הזה - עד שלא ניסיתי את ביוטי בלנדר הייתי בטוחה שזאת של ריל ואו אבל... את בסוף תגיעי גם לביוטי ;)

    השבמחק
  3. שאלה לי אלייך - מה הוא מקומה של הספוגית במטבח? סקרנת אותי.
    ניסיתי גם את זו וגם את זה ואני מאלו שמאמינות בביוטי בלנדר...אבל, אני לא עושה שימוש כזה תדיר באף אחת מן הספוגיות לכן זה גם לא כזה קריטי לי. פוסט קטן ומתוק.

    השבמחק
  4. את הספוגית הזו מעולם לא ניסיתי, אבל אני ממש מרוצה מהביוטי-בלנדר שלי...היא נהדרת...הכל נהדר חוץ מהשטיפה המעצבנת.. : /
    פוסט נהדר :)

    השבמחק
  5. גם אני מעדיפה לתחזק את המברשות האהובות שלי מאשר ספוגיות כמו זו, אבל אין ספק שהפירוט והיחצ שעשית לה כרגע עשה לי חשק להשתמש בה שוב ;)

    השבמחק
  6. בדרך כלל ידי מושטת לספוגית כשאין מנוס.. לרוב אני עם מברשות.
    בהחלט אוהבת את הגימור שהמייקאפ מקבל לאחר הנחה עם ספוגית לחה.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני לרוב עם מברשות, אבל כשבאמת חשוב לי הגימור של המייקאפ - אין עליה!

      מחק
  7. הבעיה שלי עם ספוגיות, מעבר לכך שאני חוששת מאוד מנטייתן לצבור ג'יפה, היא סמנטית. המילה הזאת לנצח תזכיר לי את ה-sponge worthy של איליין מסיינפלד :(

    השבמחק
    תשובות
    1. צחקתי עכשיו במשך שלוש דקות. ואני לא בטוחה שאוכל להסתכל על הספוגית באותה צורה מעתה והלאה...

      מחק
  8. סיפור מצחיק אבל באחד מהפעמים שניקיתי את הספוגית ושמתי לייבוש, החתול שלי איכשהו הגיע אליה ומאז עקבות הספוגית נעלמו. אך עד לאותו רגע מאוד נהנתי ממנה ואני כמוך עם העיניים וקימטוטים. אבל אני חייבת לנסות עכשיו את הביוטי בלנדר

    השבמחק
    תשובות
    1. לחתולים יש משהו נגד מוצרי איפור, בחיי...

      מחק
  9. הביוטי בלנדר הוא הדרך היחידה שאני יכולה להניח איתה מייקאפ נוזלי, אף מברשת לא מתרבת לגימור שהוא יוצר (אולי חוץ מהקבוקי של אנטונים אבל היא יוצאת דופן :). עוד לא ניסיתי את הספוגית של ריל טכניקס, אבל נראה לי שהיא תתווסף להזמנה הבאה שאעשה מהאתר שלהם (של מברשות הסולד החדשות כמובן!)

    השבמחק
    תשובות
    1. המברשות החדשות נראות מבטיחות! מקווה שתיהני מהן (ומהספוג)

      מחק
  10. טוב נו... שכנעת אותי
    על אף שכמו גלוסברי, אני מאוד אוהבת את הספוגיות אבל התחזוקה שלהן מבאסת

    השבמחק
    תשובות
    1. התחזוקה בהחלט מבאסת, אבל בעיניי משתלמת ביחס למחיר והביצועים :)

      מחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.