השיקסע בודקת | מנקה מברשות של ביוטיקייר

14.5.15



סליחה על הכותרת, היא פשוט נורא הצחיקה אותי... הפוסט הנוכחי ספונטני לחלוטין. כפי שחלקכן יודעות, נפלתי למשכב השבוע ולפני כחצי שעה החלטתי לנסות את מנקה המברשות החדש של ביוטיקייר. למי שלא מכירה את הקונספט, בניגוד לחפיפת מברשות - במהלכה מעניקים למברשות האיפור ניקוי יסודי ומשביתים אותן ליום יומיים - מנקה מברשות אמור לתת מענה מיידי למברשות מלוכלכות ולאפשר לנו "למחזר" את המברשת עד החפיפה הבאה.

לכל מי שנכנסה אי פעם לסניף של מאק בוודאי יצא לראות את אחת מהמאפרות שופכת נוזל ורדרד על המברשות שלה ומנגבת היטב בטישו. הטריק במנקה מברשות הוא האלכוהול - שגורם למברשת להתייבש תוך דקות, ובכך מאפשר למאפרת (או כל אחת מאיתנו) להשתמש מחדש במברשת. עם זאת, מנקה המברשות נותר נחלתן העיקרית של מאפרות מקצועיות בשל מחירו הגבוה (64 ש"ח ל-235 מ"ל), אותו ניתן להצדיק בעיקר כאשר עוברים מלקוחה ללקוחה. אבל אז ביוטיקייר נכנסו לתמונה, ובצעד חכם השיקו שני מוצרים חדשים - מנקה מברשות (6.90 ש"ח) ופיקסר לקיבוע איפור (9.90 ש"ח) - שעד כה לא ממש היו בהישג ידה של המתאפרת הממוצעת. את שניהם רכשתי השבוע, והיום אני מביאה לכן את ההתרשמות הראשונית שלי ממנקה המברשות...






מנקה המברשות של ביוטיקייר מגיע בבקבוקון קטן (120 מ"ל) עם שפריצר, מה שתורם בעיניי לנוחות השימוש. לשם ההשוואה - מנקה המברשות של מאק מגיע עם פיה רגילה, כמו של שמפו. בדומה למנקה של מאק, הנוזל בבקבוקון ורוד.
בביוטיקייר מבטיחים -

"מנקה המכחולים הטוב ביותר שהכרתם! יעיל יותר ממים וסבון! מנקה את המברשות ביסודיות ומסיר מהן גם את האיפור העמיד ביותר באופן מושלם ובתוך דקות ללא צורך בשטיפה. מתאדה במהירות ומאפשר שימוש מיידי במכחולים מכיל פרוטאין לטיפוח, שמירה והארכת חיי שיער המברשת - סיננטי או טבעי כאחד. מחטא וקוטל חיידקים ובקטריות."

טוב... ראשית אומר שאני ממש לא ממליצה להסתפק רק במנקה מברשות. זהו פיתרון נחמד כשאין זמן, אבל פשוט אין תחליף לחפיפה הגונה עם מים וסבון, כזו שמנקה היטב את כל הג'יפה שהצטברה על ובתוך המברשת. בנוסף, חבל שביוטיקייר לא הלכו צעד נוסף בכיוון הנכון וקראו לילד בשמו - "מברשות"... 
הוראות השימוש לא מפתיעות במיוחד - להתיז מעט חומר על המברשת ולנגב היטב עד שהמברשת נותרת נקייה. לשם כך גייסתי כמה מברשות שחיכו לחפיפת הסופ"ש שלהן.


מדגם קטן מהמברשות שהשתתפו בניסוי

הדבר הראשון שהבחנתי בו כשהתזתי את החומר היה הריח. וואו, איזה ריח לא נעים. מזכיר קצת דבק או משהו בסגנון. לא משהו שאי אפשר להתמודד איתו, אבל בהחלט מורגש במהלך השימוש. 




ובכן, תחליף למים וסבון זה בהחלט לא. המנקה עשה עבודה חביבה עם מברשות כהות ומברשות סינטטיות שבקושי היה עליהן חומר, אבל לא הצליח להתמודד היטב עם מברשות לבנות. במשך כשתי דקות קרצפתי את מברשת 239 הנאמנה שלי, והיא עדיין נותרה ורדרדה. בחפיפה רגילה זה היה לוקח שלוש שניות. לטובת המנקה אציין שהוא אכן מתייבש מהר, ותוך מספר דקות כבר היה ניתן להשתמש שוב במברשות.


לא עבד על 239... 

תראו, הדרישה העיקרית שלי ממוצר הקרוי "מנקה מברשות" היא, ובכן, ניקוי מברשות. הביצוע, כפי שראיתן, בינוני ושווה ערך, בעיניי, לניגוב מסיבי במגבון לח. רוב הצבע אכן יורד, וניתן להשתמש שוב במברשת - אולם המברשת עצמה איננה "נקייה". אם הייתי לקוחה שבאה להתאפר, לא הייתי בטוחה שהמברשות בהן עומדים להשתמש עליי אכן נקיות. 

מנקה המברשות הזה עולה 6.90 ש"ח, והביצועים בהתאם. הוא יכול להוות פתרון נחמד לשימוש אישי - מי שמספר מברשות העיניים שברשותה מוגבל, אך מעוניינת להתאפר בצבעים שונים, בהחלט תיהנה מהמוצר. לא הייתי משתמשת בו למברשות פנים היות ואני סקפטית לגבי טיב ועומק הניקוי שהוא מעניק. כמו כן, לא הייתי ממליצה עליו למאפרות. גם אם בשימוש אישי עוד איכשהו ניתן להסתפק בניקוי בינוני, כאשר מעבירים מברשות מאישה לאישה חשוב מאוד להקפיד על היגיינה מקסימלית, ואני לא בטוחה שזה המוצר הנכון לכך. 

מה דעתכן? האם כבר יצא לכן לנסות מנקה מברשות בעבר?

16 תגובות

  1. מנקה המברשות היחיד שניסיתי הוא זה של אינגלוט ולקח לי בדיוק ניסיון אחד להשליך אותו לפח! מאז תמיד אמרתי שאנסה את זה של מאק כי לא יכול להיות שכולם כאלה גרועים אבל עוד לא יצא לי :). נראה לי שאשאר עם החפיפה בסבון לעת עתה...

    השבמחק
  2. יש לי את המנקה של מאק, אני משתמשת בו מדי פעם במהלך השבוע, בעיקר כדי לנקות מברשות ממוצרים קרמיים כמו אייליינר ג'ל, אבל לא יותר מזה. הוא עושה עבודה דיי טובה, אבל גם הוא לא מצליח לנקות את המברשות לחלוטין. בעיניי זה אחלה בשביל ניקוי ביניים, ובאמת אין תחליף לחפיפה עמוקה כל שבוע :)
    אגב, המנקה של מאק אומנם דיי יקר, אבל לשימוש אישי הוא מספיק לנצח בערך אז זה לא כזה נורא

    השבמחק
    תשובות
    1. בלי דרדורים! (על מי אני עובדת, אני ארכוש אותו בסוף)

      מחק
  3. אני הכי אוהבת את של מאק... ובדיוק עובדת על כתבונת כזו לעיתון :-) מצחיק!
    בעיני מוצר עם ריח חריף זה בעיה

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף! אחפש בגליונות הבאים :) מסכימה לגמרי לגבי הריח, ואני עוד לא אחת שרגישה לריחות.

      מחק
  4. קיוויתי שתתרשמי יותר, גם אני רכשתי ואעשה נסיון בהקדם :)
    בעיקר חשוב לי לנקות את מברשות הפנים, מקווה שיעמוד במשימה בכבוד

    השבמחק
  5. אפילו לא חשבתי לנסות מוצר כזה, אולי כדאי בהתחשב בעובדה שאני אפילו לא זוכרת מתי הפעם האחרונה ששטפתי את המברשות....

    השבמחק
    תשובות
    1. בקושי התאוששתי מעניין שטיפת הפנים, אל תעשי לי עוד התקף לב!

      מחק
    2. אלינור. את צריכה אינטרוונשן.

      מחק
  6. אהבתי את הכותרת :)
    מבאס שהמנקה לא משהו, בזמן האחרון אני מרגישה שאני זקוקה למנקה מברשות מהיר וקיוויתי לא לצאת עם קנס. פוסט נהדר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שאהבת! גם אני קיוויתי לגלות מוצר מוצלח ומפתיע... לא נורא, אולי בעתיד!

      מחק
  7. אסור לנגב בנייר!!! בגלל שהוא מתייבש במהירות ההוראות לגביו שונות - בננות READ MY LIPS - מנקה המברשות של ביוטיקייר הכי טוב בעולם אם עוקבים אחר ההוראות - הניחי את המברשת על גבי צלוחית נקייה ולא על גבי נייר ניגוב!!! תשפריצי על השיער ואז תתחילי לנגב את השיער על גבי הצלוחית - הוא היחיד שמנקה לחלוטין - עולה על מאק בכמה מונים - מתייבש ברגע...

    השבמחק
  8. אסור לנגב בנייר!!! בגלל שהוא מתייבש במהירות ההוראות לגביו שונות - בננות - מנקה המברשות של ביוטיקייר הכי טוב בעולם אם עוקבים אחר ההוראות - הניחי את המברשת על גבי צלוחית נקייה ולא על גבי נייר ניגוב!!! תשפריצי על השיער ואז תתחילי לנגב את השיער על גבי הצלוחית - הוא היחיד שמנקה לחלוטין - עולה על מאק בכמה מונים - מתייבש ברגע...

    השבמחק
  9. אז למה לא להשתמש פשוט בלכוהול? שזול פי מאה.

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.