French Kiss | נשיקה צרפתית

22.5.15



שישי שמח לכולנו :) הפוסט הנוכחי צולם כבר מזמן, אבל לצערי לא הזדמן לי לשבת ולכתוב אותו עד עכשיו. שפתוני יוקרה צרפתיים הם לא נושא שאפשר להקל בו ראש...
כבר סיפרתי לכן על חלומי להיות צרפתייה - השיק הלא מתאמץ, היופי החודר והעור הצח... עם קהל יעד שכזה, אין פלא שחברות האיפור והטיפוח הצרפתיות נחשבות למשובחות והיוקרתיות ביותר בעולם. בשנים האחרונות עלתה הקוסמטיקה הקוריאנית לכותרות - וייתכן שבצדק - אך בעיניי אין תחליף לאיכות הצרפתית הזו, שבאה לידי ביטוי החל באריזה המושקעת וכלה במוצר עצמו. אפילו מוצרי הדראגסטור הצרפתיים (בורז'ואה, מישהו?) הם מהמוצלחים ביותר בשוק!
עם זאת, היום בחרתי להתמקד בדובדבן שבקצפת, בטופ שבטופ: מוצרי יוקרה צרפתיים. ולא סתם מוצרי יוקרה צרפתיים... אלא האייקוניים ביותר, הנחשקים ביותר, הצרפתיים ביותר - שפתונים.

מגזין ווג מגדיר את השפתון האדום כ"זהותה של האישה הפריזאית". לשפתונים אדומים כבר הקדשתי פוסט שלם לא מזמן, ולכן היום אציג בפניכן קשת רחבה יותר של גוונים.





השפתון היוקרתי הראשון שקניתי אי פעם היה הגלוסי סטיין של YSL, או בשפת המקור: YSL Rouge Pur Couture Vernis a Levres בגוון Rouge Philtre #10. כמה מפתיע, מדובר בשפתון אדום...
אני זוכרת את היום שקניתי אותו, ה-5 באוגוסט 2013. באותו יום בן דודי היקר התחתן, ואני חיפשתי אחר שפתון חגיגי ועמיד, כזה שלא יאכזב לכל אורך האירוע. קפצתי לסניף הקרוב של אפריל ודגמתי מספר שפתונים, אולם הבחירה הייתה ברורה. הגוון הדובדבני העמוק, הוורסטיליות (שכבה אחת למראה קליל ואדמדם, שתי שכבות ומעלה למראה קלאסי, משגע וחגיגי) וכמובן ההבטחה לעמידות גבוהה גרמו לי לרכוש אותו במקום ולמהר הביתה להתנסות.

האריזה, כצפוי, נהדרת. מלבנית, יציבה, בצבעי זהב ושחור עם לוגו מפואר וחלונית שקופה ממנה ניתן לראות בבירור את הגוון. לשפתון יש ריח מתקתק שקצת מזכיר יין (צרפתים...) ואפליקטור סמי-משולש המאפשר מריחה נוחה ומדויקת. עם זאת, יש לי שפתיים מלאות יחסית ויתכן שבעלות השפתיים הדקות ימצאו אותו גדול מדי. מרקמו של השפתון ייחודי בהשוואה לאחרים שניסיתי. די מיימי, כזה שבהתחלה נראה שקפקף על השפתיים. הודות למרקמו הדק הוא לא מכביד על השפתיים, ואחרי ייבוש מלא די קל לשכוח שהוא שם. סוד העמידות הוא עבודה בשכבות, וכן המתנה לייבוש מלא בטרם בליסה\שפשוף השפתיים יחדיו\התגפפות. הוא שרד בצורה מושלמת את החתונה, שהתרחשה באקלים לא סימפטי בעליל וכללה ארוחה דשנה ושומנית. כמו כן, הוא לא השאיר סימנים על הכוס ממנה שתיתי (הישג מדהים!) ואפשר לי לנשק בקלות שלל קרובי משפחה מבלי לחשוש מהכתמת לחייהם.




לא מפתיע, אם כן, שפחות מחודשיים לאחר מכן כבר רכשתי גוון נוסף... את Corail Aquatique #7 קניתי על מנת שישמש אותי ביום יום, בניגוד לאחיו החגיגי. הגוון שלו מדהים ביופיו, ולא סתם הכתרתי אותו כאחד השפתונים המועדפים עליי. מדובר במעין קורל עמום, כזה שמשתלב כמעט עם מראה איפור ומאיר את הפנים. הוא לא עמיד כמו אחיו האדום, אבל בהחלט עמיד יותר מרוב השפתונים הבהירים שברשותי. סופר מומלץ!




עוברים חברה! סדרת Rouge Automatique של גרלן מתאפיינת באריזה חדשנית ומתוחכמת: ללא פקק! השפתון מציץ החוצה כאשר דוחפים את הזיז הקטן (בעל חריטה יפיפייה של האות G) למעלה. למרות העיצוב היוקרתי האריזה מרגישה קלה מאוד, תחושה קצת משונה כשמדובר במוצר יוקרה - אבל מצוינת כשלא רוצים להכביד על תיק האיפור... הפורמולה מדהימה - נמרחת בקלות, נעימה על השפתיים ובעלת עמידות יפה. 
בתמונה מופיע מספר 101, Violette de Madame, גוון רוז די נייטרלי. הוא מסוג השפתונים שאני מגדירה כ"ניוד" מחמיא לבהירות - בעל צבע חום-ורדרד, כזה שלא גונב את הפוקוס מאיפור העיניים אך עדיין מוסיף קצת צבע לפנים (ולא מוחק שפתיים, חלילה וחס). הוא כיכב אצלי בפסח, וללא ספק מדובר באחת הרכישות המוצלחות שביצעתי השנה.




על מספר 164, Chamade, כבר סיפרתי לכן בפוסט האביבי שלי ולכן לא אכביר במילים. אומר בקצרה שזהו שפתון ורוד במלוא מובן המילה, בעל מרקם קרמי וצבע עשיר ומשגע. הכי נשי שיש! 




השפתון הכי פנסי בפוסט הוא גם הקשה ביותר לצילום. Rouge G של גרלן הוא כל מה שמוצר יוקרתי אמור להיות - איכותי, יקר ובעל אריזה עוצרת נשימה (וכבדה). בניגוד לאריזות הזהובות שראינו עד כה, שפתוני Rouge G מגיעים באריזה כסופה עם אפקט מראה (שנורא קשה לצלם!). הטריק הוא בפקק - שנפתח למראה של ממש ומאפשר מריחה מדויקת גם בתנאי שטח. זו רק אני או שלגרלן יש קטע עם פקקים?...
עם זאת, השוס האמיתי הוא במוצר עצמו. הגוון שברשותי הוא Garance, ואני חושבת שלא יהיה מוגזם לומר שמדובר בשפתון האהוב עליי. הגדרת הגוון שלו היא רוז (rose), אבל הוא פחות חום מ-Violette de Madame. העמידות שלו מהממת והוא פשוט כל כך מחמיא מבלי להיות BOOM in your face. היללתי אותו כאן (ויש גם תמונות קצת יותר מוצלחות) ואין לי ספק שאמשיך גם בעתיד!




המוצר האחרון בפוסט הוא לא שפתון אלא ליפגלוס. מוזר, אני יודעת, במיוחד בגלל שיש להם תדמית קצת זולה... במשך שנים לא החזקתי אף גלוס ברשותי, וגם ממש לא רציתי אחד. זאת אומרת, עד שקראתי באינטרנט על ה-Instant Light Lip Perfector של קלרינס. קודם כל, אף מוצר של קלרינס לא יכול להיחשב "זול" או "פקאצי". שנית, לא מדובר כאן בליפגלוס שגרתי אלא בכזה שמשלב אלמנטים טיפוחיים. כן כן, הליפגלוס הנ"ל מתיימר ללחח את השפתיים! הייתי מעט סקפטית כשהזמנתי אותו, אבל כבר מהשימוש הראשון גיליתי שוואלה - אמת בדבר. הליפ פרפקטור לא מלחח כמו באלם ייעודי, אבל הוא בהחלט מקל על שפתיים יבשות תוך כדי הוספת קצת צבע וברק. הוא מגיע בטיובה לחיצה עם ספוגית בקצה - יותר היגייני מאפליקטור, פחות היגייני מפתח מפלסטיק. הספוגית מתלכלכת לאחר כמה שימושים (כפי שניתן לראות בתמונה) אבל בשבילי זה לא ביג אישיו (בכל זאת, שימוש אישי בלבד). לליפ פרפקטור ריח מתקתק של קרמל, ולמרבה השמחה - הוא לא דביק! הגוון שברשותי הוא Peach, מאוד עדין וטבעי. אחד המוצרים שאני הכי אוהבת לזרוק בתיק ויודעת שתמיד יבצע את תפקידו נאמנה. את שלי הזמנתי מכאן (עכשיו ב-25% הנחה!).

קצת סווטצ'ים:


Clarins - Apricot | YSL - 10, 7 | Guerlain - 164 Chamade, 101 Violette de Madame, Garance



And viola! אלה הם מוצרי השפתיים הצרפתיים היוקרתיים שלי (Mouthful, I know). כמובן שברשותי עוד מוצרים מקטגוריות נוספות, אך הם כבר יופיעו בפוסטים עתידיים. אני כל כך אוהבת מוצרים צרפתיים, ואפילו לא התחלנו לדבר על כל חברות הדרמו-קוסמטיקה... חכו בסבלנות, גם זה יגיע :)

מקווה שנהניתן, חג שמח!

18 תגובות

  1. הווו כמה אני אוהבת שפתונים צרפתים, אני חושבת שיש לי מעל 10 שפתונים של גרלן במצטבר... פוסט שיקי ונפלא!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובה! ואת יודעת שעכשיו את חייבת להקדיש פוסט לכל שפתוני הגרלן שברשותך, נכון?!

      מחק
  2. יאמי! איזה פוסט שווה!! גם אני מאוד אוהבת שפתונים צרפתים ובטח כשמדובר על המותגים שבחרת לפוסט הזה. יש לי חולשה לכולם ♥♥

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! הם מדהימים ולהשתמש בהם זו חוויה כל פעם מחדש

      מחק
  3. אוי קסומים. בא לי הכל

    השבמחק
  4. ואי השלישייה של גרלן נראים מושלם!

    השבמחק
  5. הסווטצ'ים מעוררים תיאבון! פוסט נפלא פיצי :)

    השבמחק
  6. איזה יופי! מאוהבת בשפתונים של א.ס.ל. גרלן לצערי טרם ניסיתי, אך יתוקן בקרוב. בגיזרת הצרפתים יש לי גם שניים של ג'יבנשי שאני מאוד אוהבת!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חייבת לנסות את ג'יבנשי! ממליצה בחום על א.ס.ל

      מחק
  7. פינוק צרפתי בצורה החביבה עליי- שפתונים.
    אוהבת את הגוונים שבחרת וגם את צורת ההגשה.

    השבמחק
  8. חייבת לציין ששפתונים יוקרתיים הם לא ממש כוס התה שלי, יש לי איזשהו מחסות בלשלם יותר מ-100 ש״ח לשפתון משום מה... אבל הפוסט שלך ממש עושה חשק, כתוב נפלא והתמונות מהממות!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה לך! כל השפתונים שבפוסט נרכשו בהנחות, ובסופו של דבר גם שפתון של מאק מגרד את ה-100... מה שכן, כל המייקאפים שלי מהדראגסטור אז זה די מתאזן ;)

      מחק
  9. פוסט מקסים :) עשית לי חשק לשפתון החדש של גרלן

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.