Red My Lips | אדום אלטרנטיבי

1.4.15



החולשה שלי היא שפתון אדום.

תבינו - בתוך תוכי, אני צרפתייה. או לפחות מתיימרת. יש לי שיער גולש וטבעי ועור מושלם ומבטא אלגנטי ושפתון אדום, גם בשעות היום. אני אוכלת קרואסון חמאה לארוחת בוקר ולובשת הרבה שחור, וכפות רגליי נועדו לצעוד בעקבים. אני יושבת במסעדות בשעות הערב, בחלק שפונה אל הרחוב, והבושם שלי משאיר אחרי שובל כשאני הולכת.

זה לא באמת קורה, אבל תמיד אפשר לחלום (או לתכנן). השיער שלי כרגע בתהליכי גידול, והעור שלי כנראה לעולם לא יהיה מושלם. אומנם אני תוקעת קרואסונים מבלי להסס, אבל לא נראה לי שדווקא זה ההישג שהכי כדאי להתגאות בו... אז מה נשאר לי, בעצם? השפתון.

אומנם כרגע אני בצבא ולא יכולה להתהדר בשפתיים אדומות מדי יום, אבל אני מבטיחה לכן שברגע שאשתחרר הצרפתייה הפנימית שבי תחגוג... אני כל כך אוהבת שפתון אדום, יש בו משהו שמצד אחד יכול להיראות חגיגי, ומצד שני - כל כך badass. כשאני עם שפתון אדום אני מרגישה שאני יכולה לכבוש את העולם.


נכון לעכשיו האדום האהוב עליי הוא מהסדרה המדהימה של בורז'ואה, Rouge Edition Velvet. מדובר בשפתון נוזלי שמתקבע לגימור מאט קטיפתי. סופר עמיד, סופר שיקי וסופר מחמיא! הגוון האדום ביותר הוא מספר 1, Personne ne Rouge! שבצרפתית משמעו - "לא אדום"... למי שמעוניינת בטוויסט קצת יותר טרנדי ומודרני, מספר 3, Hot Pepper הוא אופציה נפלאה, באדום-כתום נועז ולא מתנצל. [סקירה + סווטצ'ים]

עם זאת, אני מודעת לכך שלא מעט נשים מרגישות לא בנוח עם שפתון אדום ביומיום, או בכלל. אמא שלי, לדוגמא, הולכת כבר שנים עם שפתונים חומים-סגלגלים כהים, אבל שפתון אדום? חס וחלילה. מה יש בצבע הזה, שגורם לחלקנו להירתע ולהסס? אולי המחויבות והצורך בתחזוק שוטף לאורך היום? אולי בכלל מדובר בסטיגמות שמלוות אותנו עוד מימים עברו, המשייכות אוטומטית את הצבע למקצוע העתיק ביותר בעולם... (ותודה לסבתא שדואגת להזכיר לי את זה, כל פעם מחדש)

כך או כך, בעיניי שפתון אדום הוא מצרך חובה בארסנל האיפור של כל אישה. אין דבר כזה "לא מתאים לי אדום". לכל סיר יש מכסה, וכל אחת צריכה למצוא את האדום שלה. לא אלאה אתכן בטיפים למציאת האדום הנכון לגוון עורכן, היות והנושא נטחן עד דק בכל מגזין לייפסטייל אפשרי. היום אני מציגה בפניכן כמה שפתונים אדומים אלטרנטיביים, משמע - שפתונים שמטרתם להכניס אתכן לאט לאט לעולם האדומים, עד שתחליטו ללכת על הדבר האמיתי. שנתחיל?





השפתון הראשון הוא הפשוט ביותר, ואפילו לא נחשב באמת לשפתון. מדובר ב-Baby Lips של מייבלין, התשובה האמריקאית לשפתון הלאבלו שכל חמשושית מצויה נושאת בחיקה. הבייבי ליפס הרבה יותר שקוף מהלאבלואים למיניהם (לפחות אלה שהיו לי), אבל גם נעים ודק יותר על השפתיים, ומהווה מוצר קאלט אמריקאי. הגוון Cherry Me מספיק ורוד כדי לא להלחיץ גם את אלה שעושות במכנסיים רק מהמחשבה על לאבלו תות, אז בכלל מדובר במוצר ידידותי למתחילות. ובקיצור - Calm down ladies, everything is under control.




Ready to step it up? השפתון הבא עדיין נמצא בקטגוריית הכמעט-שפתונים, והוא לא אחר מה-Rouge Caresse של לוריאל בגוון 401, Rebel Red. בעיניי מדובר בסמי-אדום האולטימטיבי. הוא מספיק Sheer כדי שיהיה קל "ללבוש" אותו במהלך היום מבלי לחשוש ממריחות או זליגות,  אבל הצבע שלו עדיין נפלא ובעל יתרונות אדמדמים. מבחינת הפורמולה - אני מאוד מאוד אוהבת את השפתונים האלה, שפשוט מחליקים על השפתיים ומעניקים להן מראה מלא ולא אובר-מבריק. מומלץ בחום!




השלב הבא הוא שפתון אמיתי, אבל עדיין בגזרת עדין ורגוע. מדובר בלא אחר מאשר Viva Glam Cyndi, ה' יקום דמו. למה רק במהדורה מוגבלת, מאק? למההההה? למה למנוע מנשות העולם את כל הטוב שיש לו להציע, את האופציה הטובה ביותר לאדום יומיומי ומחמיא?! #bringbackourvgcyndi
אז כן, אני יודעת שרובכן שונאות אותי עכשיו, אבל בזמנו רכשתי באק אפ לשפתון (אני גאון), ואני קרובה באופן מפחיד לסיום הראשון. הויוה גלאם סינדי הוא אדום בהיר ו-muted עם נגיעת קורל, שמתקבל כמעט אטום על השפתיים. הוא משתייך לגימור האהוב עליי ביותר ממאק - Lustre, מה שאומר שהוא יושב בנוחות על השפתיים מבלי להדגיש יובש. הוא "חי", כמעט גלוסי ובעיקר... מהמם. הסיבה שאני מזכירה אותו כאן (למרות שאי אפשר להשיג אותו כבר :( קדימה מאק! Get the hint!) היא שמדובר בשפתון שגרם לי לאמץ את הצבע האדום לחיי. הוא נראה עליי נפלא גם בתקופה הבלונדינית שלי, וכולנו יודעות ששפתון אדום + שיער בלונדיני זה hit or miss, אין באמצע.

עד שמאק יקבלו שכל ויכניסו אותו לליין הקבוע, אתן מוזמנות להתרשם ממגוון הדיופים שהאינטרנט מציע. קחו אחד, על חשבון הבית: On Hold, שע"פ נופר המהממת ממאק פ"ת ממש ממש דומה, רק קצת יותר אטום.




עוברים הלאה. אחת הדרכים להתמודד עם הצבע האדום היא ליפגלוס. הוא הרבה פחות מחייב משפתון, ולרוב לא אטום לחלוטין. הצעת ההגשה הראשונה שלי היא בונבון מבית Catrice, חברה אחות של Essence המפורסמת. מדובר ב-Made to Stay Smoothing Lip Polish, שכשמו כן הוא: עמידות מופלאה עבור ליפגלוס, והשפתיים מקבלות מראה עסיסי ובשרני. הוא אפילו משאיר אחריו סטיין קל! הגוון שברשותי הוא 030, Strawberry's Secret, קצת יותר על הסקאלה הקורלית של האדומים. אני מאוד אוהבת אותו ליומיום עם פנים נקיות וקצת מסקרה, ומקבלת עליו המון מחמאות במשרד. לצערי, עדיין אי אפשר להשיג את מוצרי קטריס בארץ, אבל למזלנו יש את האתר הפולני... את שלי רכשתי ב-kosmetik4less.




גם לליפגלוס הזה יש Strawberry בשם, אבל הפעם מדובר בגוון אדום בהרבה - וגם הוא במהדורה מוגבלת... לא לזרוק נעליים!
Strawberry Malt נרכש יחד עם Ronnie Red מקולקציית Archie's Girls, וזוכה בתואר הליפגלוס הראשון (והיחיד) שקניתי ממאק. הפעם הגוון אדום-ורדרד דובדבני, אטום ברובו. הגימור הקרמי מתקבל יפה מאוד על השפתיים, כמעט כמו ג'לי. עם זאת הדביקות שלו, שממה שהבנתי אופיינית לליפגלוסים של מאק, די מעצבנת ומזכירה לי למה לא סבלתי ליפגלוסים בעבר. אבל היי, לכולן מתחשק לפעמים ליפגלוס!




אחרי שהתנסינו בשלל סוגים של אדום לייט, הגיע הזמן לעליית מדרגה: שפתון אדום אמיתי. לא להיבהל, גם בקרב השפתונים האדומים יש כאלה שיותר קל להתמודד איתם. לשם כך בחרתי את אחד השפתונים האדומים היותר כיפיים שברשותי - 160 Rose Passion מסדרת ה-Moisture Renew של רימל. יש לו צבע אבטיח משגע ומרקם לחותי, והוא אחד השפתונים שאני הכי אוהבת לשלוף כשמזג האוויר מתחמם. שפתון נפלא לשעות היום, שמעניק צבע וחיות לפנים מבלי להתקבל ליצני. מי שמעוניינת בהדגמה חיה מוזמנת לצפות בסרטון הזה של Essiebutton. פשוט צבע מקסים!

כידוע, רימל עשו מכירת חיסול בארץ וטרם ידוע לי מתי ישובו. עד אז אתן יכולות לחפש את השפתון באחד האתרים הבריטיים כגון eChemist, LifeandLooks או FeelUnique. כרגע הוא לא במלאי באף אחד מהם, אבל כולי תקווה שיחזור במהרה.

ועכשיו לחלק הכיפי: סווטצ'ים! (משמאל לימין)

Cherry Me, VG Cyndi, Rebel Red, Rose Passion, Strawberry Malt, Strawberry's Secret



לא יודעת אם הצלחתי להמיר מי מכן לאוהבת אדומים, אבל אני חושבת שיש הרבה סמליות לשפתון האדום. מעבר להיותו מוצר האיפור הקלאסי והאייקוני ביותר, בעיניי שפתון אדום מייצג עוצמה נשית. הרבה גברים (וגם נשים...) מייחסים לאיפור תכונות כמו חוסר ביטחון וחולשה. "את מתאפרת כדי למצוא חן בעיניי בנים", "את לא יכולה לצאת מהבית בלי להתאפר"... נשים שמתאפרות ומקדישות זמן לנושא נתפסות לא אחת כשטחיות או קלות דעת, בטח ובטח כשמדובר באיפור הניכר לעין. לא סתם כתבתי בתחילת הפוסט שבעיניי שפתון אדום מייצג קלאסיות מצד אחד ו-badassness מצד שני. הוא משלב את הצד "הנשי" המטופח עם מנה גדושה של "לא עושה חשבון". אישה עם שפתון אדום היא לא אישה שמתווכחים איתה. אישה עם שפתון אדום היא אישה שלא מפחדת להראות שהיא אישה, ונהנית מזה. שפתון אדום זה יותר מאיפור - זו גישה. :)

Best Beauty Quotes


כשחג החירות ממש מעבר לפינה, מאחלת לכולנו שנדע להשתחרר וללכת על מה שעושה לנו הכי טוב שאפשר.

המשך יום מקסים ומלא ביטחון עצמי!

20 תגובות

  1. טוב הסיומת של הפוסט הוכיחה לי מחדש כמה את BADASS! מעבר לכל שנותייך,
    פוסט נהדר שיקסוש, ומיוחד.
    רק לא הבנתי משהו אחד
    איך אין תמונה פריזאית שלך עם אחד האודמים האדומים?!

    השבמחק
    תשובות
    1. נסיכה 3> תודה רבה! האמת שלאחרונה אני בקושי מתאפרת, עקב דלקות חוזרות ונשנות בעיניים ועור תחת מתקפת "חברים"... מקווה להעלות תמונות עם השפתונים לאינסטוש מתישהו בקרוב :)

      מחק
  2. יש לי לפחות 3 שפתונים מהרשימה הזו, מה זה אומר עלי? פוסט כיפי, את אכן צרפתיה ביותר על אזרחי, והאדומים משגעים עלייך!

    השבמחק
    תשובות
    1. עכשיו אשחק במשחק הניחושים - יש לך את רימל, קטריס ומייבלין? (ותודה רבה!!!)

      מחק
  3. אף פעם לא התחברתי לאדומים, הקרים תמיד קרצו לי יותר. אבל אני מלקה את עצמי על זה ובפעם הבאה שאקנה שפתון כלשהו זה יהיה אדום! :)
    פוסט נהדר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! האמת שאף פעם לא התחברתי כל כך לצבעים הקרים, אבל אני מנסה לצאת מהקומפורט זון שלי לאחרונה :)

      מחק
  4. בהחלט אין על אודם אדום, ושל ורז'ואה מדהים בעיני

    השבמחק
  5. אני כ"כ אוהבת שפתונים אדומים ובאופן מוזר אין לי אף אחד מאלו שכאן.
    אתקן זאת בהקדם ואתחיל עם קטריס

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שתיהני ממנו מאוד! יש לו ריח קצת מוזר וסינטטי אבל זה לא מפריע לי :)

      מחק
  6. יופי של פוסט! מהמפגש היחידי שלנו אני יכולה לומר שבהחלט הצרפתיות הפנימית שלך מקרינה כבר החוצה ♥
    יש לי שפתון אדום מסדרת ה Archie's Girls של מאק והוא אחד היפים שלי!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה 3> גם לי יש את Ronnie Red ואני בטוחה שהוא משגע עם גוון העור שלך!

      מחק
  7. בשנה האחרונה התחלתי ללכת יותר עם שפתונים אדומים אטומים, אך ה"רבל רד" של לוריאל תמיד נכנס לי לתיק לחידוש ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא נהדר! קל לתפעול ומאוד נעים על השפתיים :)

      מחק
  8. אני מאוד אוהבת את האדום של מק - Ruby Woo
    אבל חייבת לנסות עוד אחד נוסף..כל כך קשה להחליט.

    נשיקות

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מתה לנסות את הרובי וו. מתלהבת במיוחד מהמרקם הסופר מאט שלו!

      מחק
  9. הווו יש לי את הגוון שפתון הזה של רימל ! ואני מכורת אודמים אדומים לגמריי ! יש לי איזה מליון ואחת גוונים מסוגים ומחברות שונות :)

    השבמחק
  10. איזה פוסט כייפי :) וכמובן שממש אהבתי את השורה התחתונה ;)
    גם לי עדיין קצת קשה עם אדום, וגם אני מחפשת את השפתונים שיהיו "ליד". יש לי אדום אחד נקי ואמיתי, מהסדרה המצוינת של בורז'ואה. ואיכשהו תמיד במהלך היום יש לי דילמות אם הוא באמת מתאים לי או שזה יותר מדי.
    אז נקודת המפלט שלי היא באמת שפתוני לחות, או גווני אדום-דובדבן כאלה שהם מספיק כהים ודרמטיים אבל איכשהו יותר קלים לעיכול

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! פעם ממש לא יכולתי לחשוב על עצמי עם שפתון אדום, אבל הסוד הוא באמת to ease into it.

      מחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.