Material Girl | חשקים אביביים

25.3.15

Untitled #9



לא יפתיע אתכן, אני מניחה, לדעת שיש לי ווישליסט לעונה הקרובה. סביר להניח שלכל אחת מכן יש ווישליסט כלשהי, בין אם מיידית או אינסופית, מסוג ה"הרכישה הבאה שלי"/"בשלב כלשהו בחיי". כמו מכורה טובה, הווישליסט שלי תמיד מתארכת, וגם כאשר אני מוחקת ממנה כמה מוצרים - תמיד את מקומם ימלאו חדשים...

מדי כמה זמן תופסים מספר מוצרים ספציפיים את הפוקוס. לצד אותם מוצרים עליהם אני מפנטזת כבר שנים (נייקד 2, מישהו?), צצים חברים חדשים, מסקרנים או כאלה שרכישתם ריאלית - כתחליף למוצר שנגמר, למשל. הפעם האחרונה שהלאיתי אתכן בווישליסט מהסוג הראשון הייתה קצת לפני יום הולדתי. בפועל, עברו כמעט 10 חודשים מאז ובסה"כ הנחתי את ידיי על 5 מתוך 26 המוצרים בהם חמדתי. הווישליסט הנוכחי הוא שונה. מדובר בווישליסט עדכני, שכולל מספר ריאלי בהרבה של מוצרים (7) עליהם בא לי ברגעים אלה ממש. והסיכויים שיירכשו - גבוהים למדי. אז שנתחיל?

1. Bourjois Rouge Edition  Acqua Laque: אם זו הפעם הראשונה שלכן בבלוג ואתן לא מכירות את האהבה העזה שלי לשפתוני המאט הנוזליים של בורז'ואה - זה הזמן לסגור פערים. ומדוע? כי בורז'ואה החליטו להמשיך לכבוש את ליבי עם סדרת המשך, שהפעם מתיימרת להעניק לשפתיי גימור לאקה מבריק ויפיפה. מה ההבדל ביניהם לבין גלוס, עדיין איני יודעת. מהסווטצ'ים עולה כי מדובר בשפתונים פיגמנטיים והורסים ביופיים, ואני רוצה לפחות שניים. או שלושה. או הכל. [הם עכשיו במבצע ב-feelunique, ב-20% הנחה!]

2. Giambattista Valli for Mac: ביולי הקרוב מאק הולכים להשיק את אחת הקולקציות הכי יפות (בעיניי) מזה זמן רב. בשיתוף פעולה עם המעצב בעל השם שובר השיניים, יושקו חמישה שפתונים בגימור מאט ובהשראה פרחונית. האריזות המשגעות יתהדרו בצבעים תואמים לשפתונים, וכבר עכשיו אני מחכה לסווטצ'ים בכדי להחליט מי מהם יחזור איתי הביתה!

3. Revlon Moisture Stain: התשובה של רבלון לגלוסי סטיין של YSL. כידוע, אני מאוד אוהבת את רבלון, ולא הייתה מאושרת ממני לגלות שהסדרה המדוברת עשתה עלייה. אני מרגישה שבזמן האחרון אנחנו זוכות ללא מעט מוצרים "חדשים" של רבלון שמגיעים לארץ, משהו שבעבר מאוד חסר לי (נמאס מההיצע המצומצם והמשעמם! יש לכם מוצרים נפלאים, תחלקו אותם איתנו!). בכל אופן, השפתונים הנ"ל זכו לביקורות יפות ברשת, ואני מתה לגלות האם אכן מדובר ביורשת העממית לגלוסי סטיין של YSL.

4. קרם גוף ארומתרפי של לבידו: הו, לבידו. מאז ההתנסות החיובית שהייתה לי עם מוצרי החברה, פיתחתי רעב לא נורמלי לעוד - כשבראש הרשימה עומד קרם הגוף בניחוח ברוש וגרניום. בזמנו קיבלתי את הפילינג התואם, ומעולם לא נהניתי כל כך מריח של מוצר טיפוח לגוף. מעולם. אומנם אני לא חובבת קרמים לגוף, אבל יש לי תחושה שזה יהיה האחד שיגרום לי להתמיד, ולו רק בשביל הריח...

5. Paradise Bay by Karl Lagerfeld: את הבושם החדש של האחד והיחיד, קרל לגרפלד, יצא לי להריח בהשקה האביבית של שסטוביץ, ומאז הוא פשוט לא יוצא לי מהראש. צילמתי לכן אותו באינסטגרם, ולאחר מכן הסתובבתי כל הערב עם האף דבוק לזרוע... (יש עדים) למרות שלרוב אני לא נוטה לחבב ריחות "אביביים" - Paradise Bay פשוט יוצא דופן בנפלאותו. לגמרי המתנה המועדפת עליי לחג הפסח הקרוב. [279 ש"ח ל-85 מ"ל]

6. Daisy Dream by Marc Jacobs: אומנם הריח של דייזי דרים פחות מיוחד בהשוואה לקודם, אבל למי אכפת עם עיצוב שכזה?! הוא מסוג הבשמים שפשוט צריך על השידה. כל כך יפה. כל כך כל כך יפה. הניחוח שלו יום יומי ופרחוני, והבקבוקון פשוט עושה טוב על הלב. [450 ש"ח ל-50 מ"ל... קישוט קצת יקר]

7. L'oreal True Match Foundation: אני יודעת, אני יודעת, אני לא צריכה עוד מייקאפ. ועדיין. בא לי! מהביקורות שיצא לי לראות, יתכן שמדובר באחיו הקליל והכיפי של הקולורסטיי. הוא אמור להיות נפלא לעור כמו שלי בתקופה הזו של השנה, בה מתחשק לי מראה טבעי ועם זאת - משופר. כבר זמן רב יחסית שאני מחפשת את הגוון שלי באינטרנט, ואז הגיע האתר הפולני ונפתרה הבעיה. בהזמנה הבאה - הוא שלי!

וזהו להפעם, בפינתנו - "דברים שאני ממש לא צריכה (ועדיין הולכת לקנות)"...

ערב מקסים!

10 תגובות

  1. אני לגמרי פוזלת לכיוון השפתונים החדשים של בורז'ואה, וגם הריח של לגרפלד הפתיע לטובה!

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. ווישליסט בהחלט מכובד קטנטונת! השפתונים האלו הולכים להיות שליייייייי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה (על מה בעצם?! שאני גרידית?!)
      אנחנו חייבות להשיג אותם. חייבות...

      מחק
  4. ווישליסט עם כבוד....
    לימור

    השבמחק
  5. על הבושם של דייזי דרים כתבתי אצלי והוא מומלץ ושווה אפילו כתכשיט רענן. בנוסף חכי ליום מבצעים כזה או אחר מכיוון שתמיד יש הנחה ואני רכשתי את שלי ב50%

    השבמחק
  6. הכול מהמם, במיוחד האודמים המעלפים למאק שהקדשתי להם כמעת פוסט שלם :)

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.