איך יודעים שבא אביב | Springy Giveaway

14.3.15



לא יודעת מה אתכן, אני כבר החלטתי שהאביב כאן. נכון, בשבוע שחלף עדיין היו מעט טפטופים - אבל אני כבר עברתי לחולצה קצרה מתחת למדים ואפילו התחלתי לקפל שרוולים. להזמין אייס קפה כבר לא נראה מגוחך כל כך, ופתאום יש יותר אור בבקרים, מה שמקל עליי מאוד במלאכת האיפור. האמת שאני די מחבבת את האביב, עונה יפה כזו של שינויים.

זה די סימבולי, אני חושבת, שכמה מהשינויים הגדולים בחיי מתרחשים דווקא באביב. אבל אנחנו לא כאן כדי להתפלסף, נכון? ולכן אספר לכן דווקא על שינוי איפורי שקרה לי, ביחס לצבע הורוד. מעולם לא הייתי בחורה של ורודים - בתור מי שסובלת מאדמימיות יתר בפנים, תמיד נרתעתי מהצבע. אבל איכשהו, בחודשים האחרונים (באשמת גלוסברי, אולי?), מצאתי את עצמי משתמשת יותר ויותר במוצרי איפור מקשת גווני הורוד. כמה מהם אפילו נכנסו למועדפים שלי!

אז היום אחלוק עמכן כמה מוצרים אקסטרה אביביים, ורדרדים וכיפיים. ויש אפילו הפתעה בסוף...






הייתי חייבת לפתוח עם היפיוף הזה. כבר יצא לכן לראות שפתון אחד של גרלן במועדפי פברואר שלי, והכוכב התורן הוא מסדרת Rouge Automatique הנפלאה. פעם נוספת גרלן מראים שיוקרה היא לא משחק ילדים, ומציגים אריזה מתוחכמת וחדשנית: לשפתון אין מכסה - בשביל לפתוח אותו יש לדחוף את הזיז הקטן הנושא בגאון את האות G. בניגוד לשפתונים מסדרת Rouge G, האריזה היפה של ה-Rouge Automatique שוקלת מעט מאוד, מה שהופך אותם לשפתונים נהדרים לנשיאה בתיק. הגוון שבחרתי הוא 164, Chamade - שפירושו בצרפתית הוא Wildly, בפראות.

הורוד הזה שונה מכל הורודים שיש לי, כי כשמו כן הוא - ורוד, בפראות. ורוד עשיר, קרמי ולא מתנצל, כזה שיושב נפלא על השפתיים ודורש רספקט. הוא אטום ברובו, נמרח נפלא וגורם לשפתיים להיראות עסיסיות ומלאות. נראה לי שכבר הבנתן - אני מאוהבת... (וידוי: תוך כדי כתיבת הפוסט הוצפתי מחדש בחיבה עזה ולא יכולתי שלא למרוח אותו על שפתיי. אפילו שאני בפיג'מה ונראית כמו ההפך המוחלט מGlamorous)




עוד שפתון! הפעם אחד בשביל כל מי שמוצאת את הגוון העז של Chamade א ליטל ביט או מאצ'. הכירו את Perfect Rouge Tender Sheer של שיסיידו, בגוון RD205. הוא כל מה ששפתון אביבי צריך להיות: מעט שקפקף, ורוד-קורלי והכי חשוב - מגיעה באריזה ורודה שמזכירה פרח. כיף! אני מתה על הצבע שלו, שיחמיא למנעד רחב של גווני עור. מקרוב אפשר לזהות בו מעט שימר, אבל לא כזה שמורגש על השפתיים. מומלץ בחום.




במעבר חד לעיניים, ולחברה נגישה בהרבה - קשה לקרוא יותר משניים-שלושה פוסטים בבלוג מבלי להיתקל באהבה שלי לצלליות Colour Tattoo של מייבלין. הן צלליות הקרם האהובות עליי, ואחת מהן אפילו הופיעה במועדפי 2014 שלי.
צבע נוסף שאני מאוד אוהבת, ולאחרונה יוצא לי להשתמש בו יותר ויותר, הוא Pink Gold.
צלליות ורודות זה עסק די מסוכן - הגוון הלא נכון יכול לשוות לעין מראה חולני ולא מחמיא בעליל. למרבה המזל, במייבלין קלעו בול ובמקרה הזה מדובר בצללית יפיפייה, מטאלית וסופר אביבית. ויש קטן על העפעף והרבה מסקרה ואפשר לצאת מהבית. אני בעיקר אוהבת לשלב אותה עם צלליות כהות יותר למראה מעושן אביבי, או אפילו עם צללית קרמית נוספת בגוון ברונזה. היא כל כך מוצלחת שאפילו רכשתי אחת לאמא שלי!




אחד המוצרים הכי יפים שהבאתי מניו יורק הוא ללא ספק ה-Highlighting Palette של רבלון. נורא התלבטתי איזה גוון לקחת, ובסוף הלכתי על Rose Glow. זוכרות שאמרתי שאני לא חובבת ורודים? המתוקה הזה ישבה לי במגירה הרבה זמן מבלי שנגעתי בו. יום אחד סיימתי להניח ברונזר ורציתי להוסיף קצת צבע ו-glow ללחיים אבל התעצלתי להשתמש גם בסומק וגם בהיילייטר. הושטתי יד לפלטה הזו והופתעתי לגלות שמדובר ביופי של מוצר! היא מורכבת מחמישה פסי צבע, ארבעה מתוכם שימריים (התמונה התחתונה היא הכי מדויקת מבחינת צבע). אפשר לנסות להשתמש בכל אחד בנפרד, או לערבב את כולם ביחד - מתקבל גוון ורוד-חום יפיפה ועדין. ההברקה מאוד יפה ולא In your face, אולם הנצנצים במוצר עלולים להיות בעייתיים ולא להחמיא למי שסובלת מבעיות עור ניכרות באזור הלחיים.

אז מה שיש לנו כאן בעצם זה מוצר היברידי, בין סומק להיילייטר. לימים בהם אין כוח להשקיע גם וגם - הוא נפלא בעיניי. לצערי כרגע עדיין לא ניתן להשיג את הסדרה בארץ, אבל אם חשקה נפשכן במוצר - הציצו באסוס.




Peachykeen של מאק הוא אחד הסמקים האהובים עליי, נ-ק-ו-ד-ה. אני ממש לא זקוקה לעונה מסוימת בכדי להשתמש בו, אבל הוא אין ספק שהוא מושלם לאביב. הוא בעל גוון ורוד-קורלי נהדר עם מעט שימר זהוב, ופשוט נפלא למי שרוצה לעשות את הצעד הראשון בעולם הסמקים שאינם מאט. הגימור שלו שקפקף והוא מיטשטש בקלות, כך שאין צורך לחשוש משליכטות צבע לא מחמיאות. הוא משווה לעור מראה רענן, בריא וחי, ואם היו מכריחים אותי להשתמש אך ורק בו למשך שארית חיי... ממש לא היה לי אכפת!




אופציה נוספת לסומק אביבי נהדר היא *Eventually של מינרלז. מדובר בסומק ורדרד-שקפקף פשוט יפיפה, שמעניק ללחיים מראה סמוק וטבעי ללא מאמץ. סמקים מינרליים הם בין מוצרי האיפור המפחידים ביותר, בעיניי, בגלל תצורתם האבקתית שאוטומטית מעוררת חשש מפני שימוש מוגזם. אבל זה לא המקרה שלנו - הסומק הזה גרוס דק דק וכפי שאמרתי, בעל פיגמנט עדין ושקפקף. מי שמחפשת לחיי ליצן - שתעשה זאת במקום אחר... סומק נפלא לכל מי שמעוניינת במראה אביבי, רומנטי וורדרד! לביקורת המלאה.

סווטצ'ים:

revlon - rose glow | mineralz - eventually | mac - peachykeen | maybelline - pink gold | guerlain - chamade | shiseido - RD205

ועכשיו, להפתעה שהבטחתי:



מי שעוקבת אחריי באינסטגרם בוודאי הבחינה במבחר תמונות פרחוניות ומבושמות שהעליתי לפני יומיים. הסיפור מאחוריהן הוא ההשקה המקסימה אליה הוזמנתי, בה חזיתי (ורחרחתי...)  בבשמים החדשים מבית שסטוביץ. האירוע היה סופר כיפי ומלא בפרחים, כפי שניתן לצפות מהשקת בשמים אביבית, ואישר את תחושת הבטן שלי - האביב ממש כאן!

אחד הבשמים שהושקו באירוע היה Royal Marina Rubis, הבושם החדש מבית מרינה דה בורבון. מדובר בבושם פרחוני, אווירי וקליל - בדיוק מה שצריך באביב. הבקבוק שלו מקסים בעיניי, עם פקק מלכותי ועיטורים דמויי אבני חן. בדיוק מה שכל נסיכה מודרנית צריכה!




אין דרך טובה יותר לחתום פוסט אביבי מאשר להעניק לאחת מכן במתנה בושם אביבי! אין ספק שבושם הוא אחד המוצרים שהכי מזוהים עם העונה הזו, במיוחד אחד כזה שמתהדר בתווים פרחוניים. זו גם הדרך שלי לומר תודה לכל מי שמלווה את הבלוג, בין אם מהפוסט הזה ובין אם מימיו הראשונים. אני נהנית מאוד מכל התגובות והאהבה, ומוקירה תודה לכל מי שמקדישה מזמנה בכדי להציץ בבלוג. הוא מסב לי הנאה רבה, ואם חלק מההנאה הזו עוברת גם אליכן - אין מאושרת ממני. אז מה צריך לעשות בשביל לזכות ב-Royal Marina Rubis?

בשביל להיכנס להגרלה צריך לבצע שלושה שלבים פשוטים:
1. לעשות לבלוג לייק בדף הפייסבוק (מוזמנות לבחור באפשרות קבלת ההתראות על מנת להישאר מעודכנות!)
2. לעשות לפוסט ההגרלה שיתוף בפייסבוק (באופן ציבורי, כך שאוכל לראות ששיתפתן)
3. להשאיר כאן למטה תגובה עם השם שלכן בפייסבוק, ואם מתחשק לכן - מה הפרח שאתן הכי אוהבות :)

ההגרלה תהיה פתוחה עד ה-31 במרץ בחצות. הזוכה תפורסם בעמוד הפייסבוק, ובמידה ולא תענה בתוך 48 שעות - תוגרל מחדש.

שבוע מקסים, אביבי ורגוע!

71 תגובות

  1. ראשונה? זה מה שקורה כשקמות מוקדם :)

    הפרח האהוב עלי הוא סיגלית, ואחריו עכנאי מצוי (כן, כן, יש דבר כזה). שניהם סגולים וסגול הוא הצבע האהוב עלי.

    השבמחק
  2. היוש
    Lis Senior
    ריח הפרחים האהוב עליי הוא ללא ספק ורדים!

    השבמחק
  3. היי היי,
    השם שלי בפייסבוק הוא aya zlotnikov
    והפרח האהוב עלי הוא פלומריה ריחנית :)

    השבמחק
  4. הגרלה יפה :)
    השם שלי בפייספוק זה sara amir
    הריח האהוב עליי זהריח פרחוני בכלל ויסמין בפרט ;)

    השבמחק
  5. אני רוצה את כולם. כולם!!! איך עשית לי חשק לצבעים אביביים (אפילו שפה בירושלים עדיין קר ואני באופן כללי בנאדם של חורף. את יכולה לזקוף לעצמך הישג לא קטן)
    שיתפתי, השם שלי בפייסבוק הוא Lihi Karni והפרח האהוב עליי הוא רקפת :)

    השבמחק
  6. מקסים! אני אוהבת את הגוונים של כל המוצרים שבפוסט, בעיקר את השפתונים.
    הגרלה מקסימה, אשתף לטובת הכלל:)

    השבמחק
  7. שתפתי, השם בפייסבוק Noa Gadol

    השבמחק
  8. פוסט מקסים! הוורודים האלו משגעים על העור הצחור שלך, ובאמת עושים חשק לאביב :)

    השבמחק
  9. איזה פוסט כיפי, עשה חשק לאביב ^-^ ועכשיו אני יודעת מה תהיה הקנייה הבאה שלי במאק...
    הפרח האהוב עלי הוא שושנה
    Nastya Ulyanitzkiy

    השבמחק
  10. אלונה ירין
    בוצע הכל

    הורד היפה והרייחני

    השבמחק
  11. איזה פוסט מקסים, הכי אוהבת טוליפים maya levi

    השבמחק
  12. פוסט מקסים בבלוג מקסים
    אני מאוד מחבבת את הקאלה.
    (Amelia Earhart)

    השבמחק
  13. שושן צחור הוא הפרח האהוב עליי.
    הוא פשוט נסיכותי ;)
    Ravid Bar Or פרופיל הפייסבוק

    השבמחק
  14. איזה פוסט אביבי וכיפי! השפתונים פשוט משגעים ואני כל כך שמחה שאת נהנית מהם!
    הגרלה כיפית וריחנית.
    הפרח האהוב עליי - הממ, יש הרבה. אוהבת במיוחד צבעונים, שושנים ונוריות, וגם סחלבים, פריחת השקד והדובדבן.. כן, אני בהחלט אוהבת פרחים :)

    השבמחק
  15. פוסט נהדר, אהבתי מאוד את המוצרים שבחרת. פרח אהוב....אני חושבת סחלב ולילי לבן...הם הכי מיוחדים!

    השבמחק
  16. באסוש שהייתי בבומביי! הייתי שמחה לפגוש את השיקסונית :-)
    ההייליטר היה יכול להיות נפלא אבל הנצנצים חתמו אותו כמבאס בעיני.

    השבמחק
  17. חמודית! אני מתה על גווני הורוד לשפתונים, ללקים, לנעליים, מה שבא :)
    צללית הרוז גולד היא אחת משתי האהובות עליי של מייבילין, והסומק-היילייטר של רבלון מזכיר באופן מפתיע את השימר בריק של בובי בראון ;)

    השבמחק
  18. פוסט נפלא!
    ביצעתי את השלבים המתבקשים .
    הפרח האהוב עליי : פרח היסמין .
    שם הפייסבוק שלי : Michal Englander

    השבמחק
  19. הגרלה מקסימה פוסט ששווה לקרוא :-)
    הפרח האהוב עלי הוא ורד
    שם הפייסבוק שלי אורטל מכלוף
    אשמח לזכות בבושם האהוב עליי לכבוד יום הולדתי הקרב..בוצע כל השלבים באהבה.

    השבמחק
  20. ואווו שווה השם שלי בפייסבוק:shani berabi פוסט מקסים!!! הפרח הכי אהוב עליי:וורד :)
    מחזיקה אצבעות!!! :) בהצלחה!

    השבמחק
  21. איזה יופי של הגרלה, הכל בוצע !!!
    הריח האהוב עליי הוא: השושנה :-) !
    שני בפייסבוק - אורלי איסמן
    בהצלחה :D !!!

    השבמחק
  22. ביצעתי ומילאתי הכל! אשמח לזכות בהגרלה המקסימה הזו ליום הולדת שלי שחל ב2.4!
    פרח אהוב: סחלב!
    בהצלחה לכולם(בעיקר לי) ;-)
    שם בפייס: yamit tal

    השבמחק
  23. גלית בן שחר: הגבתי (מהמחשב.. :D )
    אשמח לזכות בהגרלה :) אוהבת את כל הפרחים באשר הם

    השבמחק
  24. Bat el ziplis
    הפרח האהוב שלי חמנייה שמזכירה לי את השמש והוא חמים ויפה ובוהק ולא משנה איפה הוא נמצא בטבע או בחדר לא משנה איפה הוא פשוט קורן וגורם לי לחייך ולהרגיש חמימות ...🌻

    השבמחק
  25. אשמח להשתתף בהגרלה, הפרח האהוב עלי הוא רקפת. שמי בפייסבוק sara levi

    השבמחק
  26. השם שלי בפייס הוא miriam yoskovich והפרח האהוב עליי הוא יסמין: יש לנו בשכונה שיחי יסמין וכה נהדר ליהנות מהריח המשכר שלהם במקום ריחות העיר הלא ממש נעימים לאפי, ואפילו בעת שזורקים את האשפה הם מכסים על הריחות הנלווים המתבקשים... ;)
    תודה ובהצלחה לכולן :)

    השבמחק
  27. אירן שמיס אני אוהבת את הפרח אורכידאה

    השבמחק
  28. dana
    suker
    אירוס הארגמן

    השבמחק
  29. michal suker
    אני בוחרת בשושן צחור
    בלוג נפלא ..

    השבמחק
  30. סייפן וורד אדומה
    shmoel sucar
    תודה רבה שותף ולייק בדף .

    השבמחק
  31. אני אוהבת ורד אדום עם לבן ואז יוצא זר יפייפה יחדיו:) לייק ושיתפתי וכו'!! :)

    השבמחק
  32. שיתפתי באהבה. תמונות משגעות. מקסים, מקסים. שיהיה לך המון הצלחה שירי ראב shiri rav

    השבמחק
  33. הגרלה אביבית מקסימה!!!
    ביצעתי את השלבים, שם המשתמש שלי בפייסבוק: Adi Shohet
    הפרח האהוב עלי הוא יסמין, גם בגלל שזה השם המקורי של אמא שלי וגם בגלל שהוא משרה עלי שלווה :)
    בהצלחה לכולן!

    השבמחק
  34. שתפתי, אני אוהבת סחלב אומנם אין לו ריח אבל הוא מהמם!

    השבמחק
  35. Dana Kaufman שיתפתי :)
    והפרח האהוב עלי הוא סחלב

    השבמחק
  36. Sasha Spivak שיתפתי :)
    והפרח האהוב עליי...נדוש..אבל ורד

    השבמחק
  37. חשבתי בהתחלה שלא עשית סווטצ׳ים בכלל ורציתי לראות את הצבע של האודמים ואז נרגעתי שראיתי את הסווצים למטה!! הפרח האהוב עליי זה סחלב וגם פריחת השקד;) בהצלחה לכל הבנות

    השבמחק
  38. בפייסבוק - noy ben yair

    קצת קלישאתי אבל ורדים , לדעתי זה מסמל אהבה שזה הכי חשוב בחיים.

    השבמחק
  39. בפייסבוק - dor shachoach
    הפרח האהוב עליי הוא צבעוני המסמל אהבה נצחית

    השבמחק
  40. הפרח האהוב עליי הוא לבנדר בגלל שהוא ריחני וגם בצבע סגול, הצבע האהוב עליי...
    Shani marcus

    השבמחק
  41. השם שלי - שיר אמיר :) הכל בוצע :) ורדים :)

    השבמחק
  42. שרית הלוי ואני אוהבת שושנים אדומים במיוחד בזרים מהבעל:)שותף

    השבמחק
  43. השם שלי שירלי בורנשטיין
    בפייסבוק Shirly Bornstein
    והפרחים האהובים: שושן צחור וליליות

    השבמחק
  44. איזה הגרלה עם ממתקיםםם יפים
    שיהיה בהצלחה לכל הבנות
    שמי דיאנה אברמוב

    השבמחק
  45. שני אהרוני והפרחים האהובים עלי הם כלות!

    השבמחק
  46. השם שלי בפייסבוק Eden Gelikas
    פרח אהוב: ורד כמובן! ושושן צחור ;)

    השבמחק
  47. Dina Tushler
    הריח האהוב עלי הוא של אירוסים

    השבמחק
  48. אני אוהבת ורדים.
    שמי בפייסבוק ira olanovsky

    השבמחק
  49. אני אוהבת ורדים.
    שמי בפייסבוק ira olanovsky

    השבמחק
  50. ביצעתי את כל השלבים. אשמח להשתתף בהגרלה. הפרח האהוב עלי הוא הסחלב!!

    השבמחק
  51. הפרח שאני אוהבת הוא שושנה!! ביצעתי את כל השלבים. אשמח להשתתף בהגרלה המקסימה שלכם. שמי בפייסבוק הוא - גאיה דוחיקיאן

    השבמחק
  52. אני אוהבת ורדים ויסמין! אין על הריח הנהדר של הפרחים האלו. בפייסבוק אני Tanya Golan

    השבמחק
  53. פוסט נהדר כרגיל !
    תודה רבה על ההגרלה החיננית שיקסע !
    פייסבוק: Miri Weiss
    https://www.facebook.com/miri.weiss
    כבר עוקבת באינסטגרם: mirush777

    אני אוהבת מאוד סיגליות :-)

    השבמחק
  54. MICHELLE LURIE
    והפרח האהוב עליי הוא ליליות מבחינת הצורה...

    השבמחק
  55. סקירה מעולה יקירה !! הסומק של מינרלז ובכלל המוצרים שלהם מסקרנים אותי לאחרונה ..
    may lev steinfeld
    ואני אוהבת מאוד ורדים :-)

    השבמחק
  56. פוסט מושלם.. עשיתי הכל והשם שלי בפייסבוק הוא "זוהר מסיקה" אשמח לזכות, הבושם שלי לקראת סיום והוא טיפונת יקר, חג שמח:)

    השבמחק
  57. שם בפייסבוק Ety Kadosh
    ואני מאוד אוהבת קמומיל :)

    השבמחק
  58. יאוו איזה שווה בלוג מושלםם והפוסטים מדהימים אני מאוד אשמח להשתתף בתחרות😊
    השם שלי בפייסבוק הוא : hadar ben shaanan
    הפרחים האהובים עליי הם ורדים😍🌹🌹

    השבמחק
  59. טל אטלן בפייסבוק tal atlan
    הפרח שאני הכי אוהבת הוא ורד

    השבמחק
  60. פייסבוק - fancykitten park
    הפרח האהוב הוא גלדיולה (בד"כ לבן, גבוה)
    http://harmonyflowers.co.il/image/cache/data/flowers/3-500x500.jpg
    פשוט מהמם!

    השבמחק
  61. הריחות שאני הכי אוהבת יסמין ואפונה ריחנית. חג אביב שמח

    השבמחק
  62. יש לי פטיש קטן לשושנים :)
    שם בפייסבוק: miryam Adjiashvili
    פוסט מקסים! חג שמח :)
    בהצלחה לכולן!

    השבמחק
  63. אוהבת מאד את הפוסט ובעיקר את הצללית. שם בפייסבוק איילת בנחייל. אוהבת מאד רקפות

    השבמחק
  64. אוהבת מאד את הפוסט ובעיקר את הצללית. שם בפייסבוק איילת בנחייל. אוהבת מאד רקפות

    השבמחק
  65. פרח אהוב הוא כמובן ורד :)
    שמי בפייסבוק mary sh
    חג שמח!

    השבמחק
  66. היי כיף להכיר
    אני במיוחד אוהבת פיוני אפילו שקשה להשיג בארץ וכמובן ורדים אוהבת בכל סוג צורה וגודל (: כמובן שחיבבתי את הדף בפייסבוק וגם שיתפתי את הפוסט השם שלי הוא meital zabag pinko

    השבמחק
  67. היייי כיף לראות דברים חדשים
    הפריחה שאני הכי אוהבת היא יסמין והדרים חולה על הריח שלהם , השם שלי בפייסבוק זה adi shapira

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.