Rimmel Scandaleyes | סקנדלישס

11.3.15



ב-2011 רימל לונדון עשתה עלייה לארץ הקודש. פחות מארבע שנים לאחר מכן דיברו על עזיבתה, על החלפת היבואן ובסה"כ - בלאגן לא קטן. בטוחני שכל מי שפקדה את אחת מרשתות הפארם, המשביר או אפריל בחודשים האחרונים נתקלה בסטנדים ריקים ברובם של החברה, שמוצריה נמכרו במבצעים מגוחכים של 5 ב-100 ש"ח ועוד.

זה תמיד מצער כשהיצע הקוסמטיקה בארץ - המצומצם מלכתחילה - קטן, אבל אני אישית לא הקמתי סוכת אבלים. כבר שנים שאני רוכשת את מוצרי רימל האהובים עליי מהאינטרנט. הסיבה הראשונה והמובנת מאליה היא הפער במחירים - רימל היא בין חברות הדראגסטור הנעימות ביותר לכיס, במיוחד כאשר הרכישה מתבצעת בפאונדים. סיבה נוספת, ומשמעותית לא פחות, היא שהמוצרים הטובים ביותר של החברה, בעיניי, כלל לא הגיעו לארץ מלכתחילה...

הפוסט הזה מוקדש לחמישה מוצרים שכאלה, השייכים כולם לליין מוצרי העיניים הנהדר Scandaleyes!




חמשת המוצרים הללו בעלי מספר מכנים משותפים. מעבר לחברה אליה הם משתייכים ואף הסדרה, מדובר במוצרים אידיאליים לאיפור עיניים מהיר וקליל, כזה שרובינו שואפות אליו ביום יום. איפור שמצד אחד נראה מעולה, ומצד שני לא דורש יותר מדקה וחצי. מדבר אליכן? מוזמנות להמשיך לקרוא...




1. המוצר הראשון והייחודי ביותר הוא ה-shadow paint. מדובר במעין צללית נוזלית-קרמית שמגיעה באריזה המזכירה ליפגלוס. מעבר לגוון המשגע (Rich Russet), ניתן לעבוד איתה בשלל דרכים - החל משטיפת צבע עדינה על כל העין וכלה בבנייה בשכבות שתעניק מראה רווי ומטאלי לעפעף. החומר מרגיש קריר בעת המריחה ומתקבע במהירות, כך שלא צריך לחכות נצח בין שכבה לשכבה. העמידות יפה והצללית כה קלה לתפעול שזה מצחיק. לא צריך שום מברשת - אני מניחה אותה על העפעף עם האפליקטור המובנה, מטשטשת קלות עם האצבע וזהו. מראה עיניים מקסים ופשוט ברגע. [לרכישה]




2. צלליות הסטיק של רימל מעולם לא נראו לי מעניינות בצורה יוצאת דופן, אבל כשהושק ליין מיוחד בשיתוף הפרזנטורית קייט מוס - כבר לא יכולתי להישאר אדישה. הגוון שברשותי, Rose Gold, הוא אחד המיוחדים שיצא לי לראות לאחרונה. ספק זהב ספק ורדרד, עם נגיעות copper ובעיקר - הרבה גלאם. היות ומדובר בצללית בסטיק ההנחה קלילה ולא דורשת שום יכולות מיוחדות, אבל התוצאה הסופית היא בהחלט וואו. הגוון שלה מקפיץ עיניים בהירות ומתחת לבסיס ראוי היא אף שורדת היטב יום עבודה ארוך. [לרכישה]




3. עפרונות העיניים מסדרת scandaleyes הם האהובים עליי ביותר, והופיעו כבר במועדפים שלי - במיוחד מספר 003, brown. מדובר בעיפרון בגוון חום כהה עם מעט גליטר, כזה שבמריחה קלה על קו הריסים העליון וטשטוש עם האצבע מעניק מראה מעושן לייט מהמם. אתן כבר יודעות על אהבתי העזה לגווני החום והברונזה למיניהן, ואם אתן בעלות עיניים כחולות (או עיניים) אני פונה ללב שלכן - עשו לעצמכן טובה ונסו אותו. לא תתחרטו! [לרכישה]

4. עוד עיפרון אהוב מהסדרה הוא מספר 004, taupe. עיפרון כזה טרם יצא לי לראות בחברה אחרת - הוא בעל גוון טאופי מאט, שעשוי להיראות משעמם אם לא היה סופר שימושי ומצוין למראה ה"אתם אפילו לא מסוגלים לראות את התיחום שעשיתי, אבל הוא לגמרי גורם לעיניים שלי להיראות ענקיות ומדהימות". נפלא לאוהבות האיפור העדין, ולימים בהם אין לי זמן להסתכן בפשלות איפוריות. כמו שאר חבריו לסדרה הוא עמיד מאוד ומיטשטש בקלות (בטרם התקבע כמובן).
טיפ: אם גם אתן נטולות קו ריסים תחתון כמוני, ומרגישות שתיחום תחתון תמיד מתקבל גס ולא טבעי - תנו לו צ'אנס, הוא עשוי להיות התשובה עבורכן! [לרכישה]

5. אחרון חביב הוא אולי העיפרון המוכר מכולם, מספר 005, nude. אני חושבת שרימל הייתה חברת הדראגסטור המערבית הראשונה שהביאה את בשורת העפרונות הניודים לקהל הרחב. בשנים עברו נהגו לא מעט מתאפרות לתחום את קו המים התחתון בעיפרון לבן על מנת לשוות לעין מראה פקוח ורענן.בשלב כלשהו החלו חברות האיפור המקצועיות להשיק עפרונות עיניים בגווני עור, שעשו את אותה עבודה בצורה הרבה יותר טבעית ויפה (בעיניי). ואז רימל, חמודים שכמותם, ייצרו עבור בחורות כמוני, שסירבו להוציא עשרות שקלים על התענוג, מוצר מקביל.
קודם כל הסתייגות קלה - אני מאוד מאוד בהירה, והגוון הניודי של רימל מעט כהה עבורי. עם זאת, הוא יתאים לרובן המכריע של הנשים והוא עמיד, קל לשימוש ואיכותי לא פחות מחבריו לסדרה. בסה"כ מומלץ ביותר, במיוחד אם טרם יצא לכן להתנסות בעפרונות עיניים ניודים. [לרכישה]

ועכשיו, לסווטצ'ים:


shadow stick in Rose Gold - shadow paint in Rich Russet - eye pencils in Brown, Taupe and Nude


ואלה היו חמישה ממוצרי העיניים האהובים עליי. מקווה שנהניתן, הסתקרנתן, ואם תחליטו לנסות אותם - עדכנו אותי! מי יודע, אולי בגלגול הבא של רימל בארץ הם גם יעשו עלייה... 

ערב מקסים!

18 תגובות

  1. כן! נהניתי!
    קיוויתי שה-rose gold יהיה יותר rose ופחות כתמתם.. אבל אני לגמרי רואה איך המוצרים האלו עובדים מעולה עבורך

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף :) האמת שגם אני חשבתי שהוא יהיה יותר ורוד, ועדיין - יש משהו מאוד מרענן בגוונים האלה, במיוחד על עיניים בהירות. הכי צבעוני שאני מעזה!

      מחק
  2. פוסט מקסים! הצללית הנוזלית מסקרנת ביותר ואני עם גלוסברי, הסטיק נראה אכן כתום מדי אבל אני בהחלט אבדוק סווצ׳ים של העפרונות הדקים!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! הצללית הנוזלית כל כך כיפית, היו חודשים שלמים שהשתמשתי רק בה בכל יום. והעפרונות מומלצים בחום :)

      מחק
  3. אני לגמרי הולכת לחפש את העיפרון הטאופי

    השבמחק
  4. הכותרת 3>, המוצרים נראים מהמם, יאמי

    השבמחק
    תשובות
    1. זה מה שקורה כשמאזינים לביונסה 24/7... 3>

      מחק
  5. אני רוצה לנסות את צללית הקרם הזו.
    העפרונות הצ'אבים טובים ואני נהנית מאלו שיש לי, פרט לסגול שהוא ממש לא פיגמנטי.
    מאוד אוהבת את העיפרון הטאופי והניודי, משתמשת בהם המון

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה גוונים יש לך מהצ'אבים? הברונזה היה היחידי שעניין אותי, אבל די מהר ויתרתי עליו כיוון שיש לי גוונים דומים והוא לא נראה לי מיוחד מדי מבחינת פורמולה.

      מחק
  6. סיקרן אותי מאוד ה'גלוס' - הצללית הזו מהממת ועם העיניים הכחולות שלך זה בטח מפיל.
    יש לי את העפרון הניודי, אבל אני חייבת לומר שהסדרה לא הרטיטה את לבי...

    השבמחק
    תשובות
    1. הניודי הוא באמת פחות מרגש מהשאר, אבל הטאופי הוא באמת אחת המציאות הגדולות שלי. פשוט נהדר וסופר שימושי! (טוב, לאחת כמוני עם ריסים בהירים. לך בטח אין את הבעיה הזו)

      מחק
  7. הצללית גלוס נראת נהדרת!!! אהה טוב אני רוצה אותה...היא נכנסה לויש ליסט שלי! פוסט נהדר

    השבמחק
  8. הצללית גלוס מסקרנת מאוד! כנ"ל גם הצללית סטיק
    פובט מעניין מאוד :)

    השבמחק
  9. אין על עפרונות העיניים של רימל - פשוט מעולים!

    השבמחק
  10. יופי של פוסט! אני לא יודעת איך טרם רכשתי את העפרון הניודי שלהם. יש לי צללית נוזלית טאופית די דומה של מקס פקטור שראיתי בברצלונה ובסוף הזמנתי באיביי. מעניין אם הם דומים.

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.