Haul | שישי שמשי

6.3.15



שישי שמח לכולן! איזה כיף שסוף השבוע הגיע, ועוד אחד שטוף שמש. תמיד אמרתי שחורף זו העונה האהובה עליי, אבל האמת היא שדי מיציתי את מזג האוויר הקר והשמיים העגמומיים... האביב מתקרב ולראשונה בחיי אני לא מבכה על כך ;)
אני לא רוצה למנוע מכן לצאת החוצה וליהנות מהשמש, ולכן הפוסט היום יהיה Haul קליל וקצר.

האמת היא שכבר עבר זמן רב מאז שהזמנתי משהו מ-iHerb. אייהרב עבורי הוא בראש ובראשונה המקור מספר 1 למברשות איפור, בדגש על Real Techniques הנפלאות. אייהרב מציע אותן במחירים הזולים ביותר, אולם אחרי שהזמנתי כמעט את כל המברשות מהליין, כמות ההזמנות ירדה משמעותית. עם זאת, אייהרב מציע עוד הרבה מוצרים מעניינים למי שבקטע של טבעי, אורגני ובריא. חטיפים, תה, קוסמטיקה טבעית וכו'. (מוזמנות להתרשם אצל גלוסברי, שמנצלת את המבחר באתר הרבה יותר טוב ממני...)

הסיבה שהוצאתי הזמנה מהאתר הייתה די מטופשת - אני מאוד אוהבת את הספוגית למייקאפ של Real Techniques וזו שיש לי כבר לגמרי מטונפת והייתה צריכה ללכת לעולמה כבר מזמן. הייתי יכולה להזמין אותה בקלות כמעט עם כל קנייה שעשיתי לאחרונה מהאתרים הבריטיים, אבל הקמצנית שבי סירבה לשלם את המחיר בפאונד...
אז כמובן שהפתרון היה לקנות שתי ספוגיות באייהרב, ובדרך להוסיף עוד שניים שלושה דברים לסל. והחלק המצחיק? אחרי שההזמנה הגיעה וחיפשתי איפה לאחסן את ספוגית הגיבוי שקניתי, מצאתי עוד שתיים נוספות שהיו אצלי כל הזמן הזה! אז עכשיו יש לי שלוש ספוגיות לגיבוי. מכורה קלאסית. [לרכישה. שימו לב, בקניית כמה ספוגיות מקבלים הנחה!]




מקור מספר 1 למברשות, כבר אמרנו? חוץ מReal Techniques אפשר למצוא באייהרב שלל מוצרי E.L.F, ביניהם את ליין המברשות. יש לי כבר מברשת אחת שלהם והיא מעולה, אז החלטתי לנסות את מברשת המניפה שלהם. אף פעם לא הייתה לי מברשת מניפה, אבל שמעתי שהן מעולות להנחה עדינה של היילייטר. מי יודע, אולי היא תהיה זו שתפתור לי את הבעיה עם מרי לומינייזר? המברשות של אלף, כמו כל המוצרים שלהם, זולות מאוד. זו עלתה לי 3 דולר! [לרכישה]




חלקכן וודאי כבר מכירות את האהבה שלי למסיכת טובה (ולא מהסוג הפורימי), והחלטתי להוסיף להזמנה שתיים מבית Queen Helene. המסיכה הראשונה היא מסיכת מנטה לעור שמן, שכבר הייתה לי בעבר. למרות מחירה הזול היא עשתה עבודה טובה, והשאירה תחושה מרעננת ונקייה. המסיכה השנייה היא מסיכת בוץ, שבכלל מיועדת לאנטי-אייג'ינג. אבל את זה גיליתי רק אחרי שהגיעה...
שתיהן מגיעות בטיובות גדולות ונדיבות ועולות רק 3.90 דולר. האריזות, אגב, עברו מייקאובר חביב שהפך אותן להרבה יותר מזמינות מבעבר. אני בעד - מוצרים טבעיים לא חייבים להיות מכוערים! [לרכישה: מסיכת מנטה | מסיכת בוץ]




עוד אתר ותיק שמזמן לא זכה ליחס ממני הוא אסוס. בעבר הוא היה מוקד ההזמנות העיקרי שלי, ואז גיליתי את echemist הזול יותר ואסוס הותיק די ננטש. זאת אומרת, עד הסייל האחרון שגרם לי להתמכר מחדש...
לאסוס תמיד יש תיקי איפור יפים להציע, אבל רובם לא עונים על דרישותיי המרובות - יקרים מדי, גדולים מדי, קטנים מדי או סתמיים מדי. ואז נתקלתי בתיק הנ"ל, שהוצע במהדורה מוגבלת, והתאהבתי. כן, הוא קצת יותר גדול ממה שרציתי במקור, אבל תראו את העיצוב המשגע! נחטף מיד. הוא מאוד מרווח, ואפשר להכניס לתוכו לא מעט מברשות ומוצרים. צפו לפוסט תיק איפור נוסף בקרוב...
למי מכן שלא מתחברת לצבע הכתום, קיימת גרסה חמודה נוספת על טהרת הסגול. [לרכישה: כתום | סגול]




בגזרת האיפור הזמנתי מאסוס גיבוי ל-CC קרם האהוב עליי מבית בורז'ואה, שהופיע גם במועדפי 2014 שלי. הוא מעולה ביותר ואתן צריכות אותו בחיים שלכן. אל תודו לי.
עוד מוצר מבית בורז'ואה - הסומק הקרמי הנפלא שלהם, הפעם בגוון חדש ומרגש: 05 pink sunwear. עוד לא יצא לי לנסות אותו, אבל נראה לי שהוא יהיה מדהים לאביב/קיץ. הפורמולה של סמקי הקרם של בורז'ואה היא האהובה עליי, מעין cream to powder שמחזיקה נהדר גם על עור שמן.




אחרונה חביבה היא הפלטה המגנטית הזו שהזמנתי מאיביי. תמורת 10 דולר וחודש של המתנה קיבלתי פלטה איכותית ושימושית שתהווה בית נאמן לצלליות שהזמנתי השבוע ממייקאפ גיק... אעדכן כשיגיעו! [לרכישה]

וזהו לבינתיים. יש עוד כמה חבילות בדרך אליי (אבוי...) אז יהיה מעניין! ועכשיו צאו לשמש ותבלו קצת :)

סופ"ש מקסים!

12 תגובות

  1. איזה Haul כיפי! תתחדשי על הכל :)
    איזה קטע, לא ידעתי ששינו את האריזות של המסכות של קווין הלנה. יש לי את מסכת המנטה באריזה הקודמת, מדליק העיצוב החדש והתיק איפור מקסים!
    שיהיה פורים שמח שיקסע אהובה ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה <3 מקווה שהחג עבר עלייך בנעימים!

      מחק
  2. יפות האריזות החדשות של המסיכות! את הבוץ עוד לא ניסיתי, אבל ממש בא לי עכשיו לרכוש אותה.
    תתחדשי על הכל !

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! אני סקרנית לגבי הבוץ, מעניין איך היא

      מחק
  3. קניות זה תמיד כיף! תתחדשי!
    גם אצלי כמות ההזמנות מאייהרב ירדה משמעותית מאז שינוי דמי המשלוח...
    כיף לקנות, צריך למצוא גם זמן לכתוב על מה שקונים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! לקנות זה הכי כיף... לשלם פחות. עוצר עד מאי!

      מחק
  4. איזה כיף! תתחדשי על הכל :)
    בא לי כבר לנסות את הcc ואת המסיכת מנטה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! אני חושבת שה-CC הוא המוצר שאני הכי ממליצה עליו לכולן... :P

      מחק
  5. תתחדשי על הכל!!! אני מתכננת על הפלטה הריקה הזו! התיקים מהממים, נכנסתי וראיתי את הסגול והוא פשוט נהדר...טוב אני רוצה הכל! פוסט נהדר!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירה! אני נורא התלהבתי מהפלטה, מחכה כבר למלא אותה בצלליות...

      מחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.