I ♥ February

1.3.15



היי היי! אקדים ואומר שהייתי מאוד מרוצה מפברואר. הוא התחיל בשבוע מדהים ומשם שמר על ממוצע די גבוה. אומנם עבדתי לא מעט והשבוע האחרון היה די מתיש, אבל בסך הכל חל שיפור ניכר במצב רוחי ואני מקווה שעם מרץ תבוא עוד הרבה שמחה (ושמש!). אז לא אתעכב יותר מדי ואגש ישר לסיבה לשמה התכנסנו כאן היום:





אתן שומעות את שירת המלאכים? תכירו את האהבה החדשה שלי - שפתון Rouge G של גרלן בגוון Garance.
Rouge G היא אחת מסדרות השפתונים הכי יוקרתיות שיצא לי לראות, החל מהאריזה וכלה במוצר עצמו. כשפותחים את השפתון "הדלת" נפתחת וחושפת מראה כפולה, המאפשרת מריחה מדויקת לא משנה היכן אנחנו נמצאות. Very fancy. האריזה גם כבדה מאוד, בהתאם, ועדיין - לא משהו שמונע ממני לקחת את השפתון בתיק מדי יום.

ולשפתון עצמו - הגוון שלי הוא Garance, שזה בצרפתית "madder". אהבתי!
מדובר בשפתון בגוון Rose משגע, כזה שעדיין לא יצא לי לראות (וניסיתי לא מעט). כשבחנתי את הסווטצ'ים אצל טמפטליה מיד התאהבתי בגוון, כי הוא נראה לי כמו השפתון היומיומי האולטימטיבי - טבעי ולא משתלט. בפועל, אני הרבה יותר בהירה מטפטליה אז עליי הוא מתקבל עמוק פי כמה וכמה. לא חום, חלילה, אבל בהחלט רוזי (לא ורוד. רוז. יש הבדל). אז לא, הוא לא כמו פטיסרי... בהחלט יש לו נוכחות משל עצמו. ועוד איזו נוכחות! הוא מאפשר לי לצאת מהבית עם איפור מינימלי ועדיין להרגיש יפיפייה. הוא מעניק לפנים צבע, חיות ואלגנזה ברגע, וכל זאת מבלי להתקבל בוטה, צבעוני או "מאופר" מדי. לא my lips but better, אבל בהחלט better...
מילה על הפורמולה המדהימה - מצד אחד השפתון נמרח בקלות ולא מכביד גם על שפתיים יבשות, ומצד שני העמידות מצוינת והוא דוהה היטב לסטיין משגע. דוז פואה! (סווטצ'ים בהמשך)




מסופר יוקרתי לסופר צ'יפ - מי אמר Essence ולא קיבל?
בטוחני שכל מי שפעילה באחת מקבוצות הביוטי השונות בפייסבוק לא פספסה את טרפת האסנס ששטפה את מחוזותינו... עלמות חן נצפו בוזזות דוכנים אומללים ונטולי דיילות ("העור שלך שמן ויבש". קלאסי) ומציפות את הפיד בדיווחים על סטנדים שונים שאותרו ברחבי המדינה. כמעט כמו איכון נפילות של רקטות... רק עם יותר נפגעים.
למזלי, קצת לפני שהשיגעון החל הוצאתי הזמנה מאתר גרמני בשם kosmetik4less, עם כמה מוצרי אסנס נבחרים וגם קצת catrice (עוד מותג עממי וזול שזוכה לביקורות חיוביות באינטרנט).

אסנס חזקים במיוחד במסקרות, כך שמעתי, אז הזמנתי 4 (ככה, בקטנה). הראשונה שבחרתי לנסות היא Get Big! Lashes השחורה, שמתיימרת להעניק מקסימום ווליום וריסים סמיכים ועבים. האמת שדווקא מהווליום לא עפתי. אין מה להשוות בכלל למסקרה דרמטית כמו ה-sumptuous של אסתי לאודר, כפרה עליה. מה שכן, מדובר במסקרה מעולה ביחס למחירה המגוחך, והיא נותנת יופי של תמורה יומיומית. הריסים מוארכים, מעוגלים היטב ובסה"כ מודגשים יפה. העמידות שלה מצוינת - וזהו פקטור חשוב אצלי, נערת העיניים הדומעות. לא קשה להסיר אותה בסוף היום, והחיסרון היחידי בעיניי (*סטיגידיש*) הוא המברשת הענקית, שמקשה עליי להימנע מלמרוח מסקרה על כל העפעף. אבל זו בעיה שאני חווה עם לא מעט מסקרות, והאשם העיקרי הוא העפעף הבעייתי שלי (שניהם, למען האמת).




אגיד זאת בקצרה, כי כבר חפרתי לכן בפוסט האחרון: החודש נהניתי מאוד ממוצרי מינרלז, בדגש על המייקאפ המינרלי ופודרת הקונסילר. אני מוצאת שמייקאפ מינרלי פשוט יושב נהדר על העור שלי, ומכסה את רוב מה שצריך כיסוי מבלי למשוך תשומת לב לעובדה שלא, לא התעוררתי ככה. נכון, בהתחלה זה קצת יותר מסובך ממייקאפ סטנדרטי, אבל אחרי שמתרגלים פעולת ההנחה נעשית כה מהירה ופשוטה שעכשיו אפילו להניח CC נראה לי מעייף.
ופודרת הקונסילר? חובה לכל מי שכמוני - מכורה לקונסילרים, ותמיד מחפשת את הדבר הבא שיעניק לה את השילוב המושלם של כיסוי, עמידות וגימור טבעי. ניסיתי אותה עם רוב הקונסילרים שלי והיא נהדרת. משפרת עמידות, עוזרת להילחם בהצטברות בקמטוטים ואפילו מוסיפה קצת כיסוי, על חשבון הבית. (לביקורת המלאה)




מוצר שהוא לא בדיוק דראגסטור ולא בדיוק יוקרתי: Honey Bronzer של The Body Shop. המחיר שלו לא בדיוק עממי (20 דולר) וגם העיצוב שלו די פנסי. לא גרלן, אבל גם לא רימל. חשקתי בו במשך המון זמן, בעיקר באשמת Essiebutton שלא הפסיקה להלל אותו כברונזר המועדף עליה. בהיותי בהירה כמוה, התלהבתי מהרעיון של הברונזר המושלם ומיהרתי לחטוף אותו מהמדף בנסיעה האחרונה לניו יורק.
במקור היה בו תבליט מקסים בצורת כוורת דבש, אבל די הרסתי אותו עם שימוש אוהב וקבוע. הגוון שלו פשוט נפלא - מאוד מאוד בהיר (Light 1). מראה שזוף לא תקבלו איתו - אבל אם אתן לבנות כמוני ורוצות לתת לחמם טיפה את המראה ולהעניק לעצמכן חיים, תנו לו צ'אנס. #snowhiteapproved (הוכחות בסווטץ' - הייתי צריכה לבנות אותו כהוגן בכדי שיופיע על זרועי המעט פחות לבנבנה)

סווטצ'ים:

Guerlain Rouge G in Garance, The Body Shop Honey Bronzer in Light 1


אחרונים חביבים, ולא מפתיעים:




פעם נוספת, אגיד בקצרה (כי פברואר הוא חודש קצר ועדיין חפרתי בו לא מעט) - לאחרונה זכיתי להיחשף למוצרים המדהימים של לבידו, והתאהבתי. אני ממש לא בחורה שמשקיעה בטיפוח הגוף ובזכות הפילינג בניחוח ברוש וגרניום המרתי את דתי. העור שלי חייב למותג תודה ענקית...
כבר עכשיו אני זוממת על קרם הגוף התואם, שיירכש ברגע שאסיים עם חמאת הגוף של הבודי שופ. מומלץ בחום, פינוק נפלא! (לסקירה)

מוצר נוסף שהפך לחובה בשגרת הטיפוח שלי הוא קרם הלחות מסדרת נר הלילה. הוא מזין, נעים ונספג במהירות, ופשוט כיף להשתמש בו. מזמן לא התלהבתי ככה מקרם לחות, והוא גורם לאיפור שלי לשבת נפלא. שוב, המלצה חמה ביותר. (לסקירה המלאה).


זהו לבינתיים. מקווה שפברואר עבר עליכן בנעימים, ושנזכה למרץ חמים וכיפי :)


המשך יום מקסים!

25 תגובות

  1. שמתי עין על גרלן והאודמים שלהם אך לא מצאתי צבע שאמר לי אני חייבת! בכל מקרה הוא נראה מקסים וכך גם הברונזר של בודי שופ

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא נהדר! בכוונה בחרתי בצבע יחסית נייטרלי בגלל שאני מאמינה ששווה להשקיע דווקא במוצרים שיהיו שימושיים (למרות שיש להם כמה אדומים הורסים).

      מחק
  2. השפתון הזה מושלם ואין ספק שהוא מחמיא לך מאוד!
    גם הקרם של לבידו נמצא גבוה ברשימת המוצרים שאני מחבבת, פוסט כיפי וענוג :D

    השבמחק
  3. אחח האריזות של גרלן..כמה יופי ופיתוי ♥
    יש לי שתי מסקרות של אסנס שקניתי בברצלונה ועוד לא פתחתי..אבל בקרוב אגיע אליהן כשאסיים את הנוכחיות..והייתי שמחה לנסות את הברונזר הזה של דה בודי שופ אם היה אותו בגוון יותר כהה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אריזות מדהימות! והברונזר קיים בשלושה גוונים נוספים אם זכרוני לא מטעה אותי, אז שווה לבדוק :)

      מחק
  4. עוד מהפוסט הקודם שלך סיקרנת אותי מאד עם המייקאפ המינרלי!
    תמיד קרץ לי הרעיון של לעבור להשתמש באיפור מעט יותר בריא (ואם זה גם מהיר וחוסך לי זמן בבוקר אז בכלל...)
    עד כמה למייקאפ הזה יש תת גוון צהבהב? והאם לדעתך הוא יכול לעבוד על מישהי מעט יותר בהירה ממך (הצצתי בפוסטים הקודמים שלך וראיתי את המייקאפים שאת משתמשת בהם וה150 בקולורסטיי וה51 של בורז'ואה כהים לי מעט ובעיקר צהובים מידיי...)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שמחה שהצלחתי לעניין אותך במייקאפ! אני באמת חושבת שמייקאפ מינרלי הוא underrated. לגבי הגוון - הוא מאוד מאוד בהיר. אני משתמשת בכמות קטנה יחסית אז הוא מעולה לי, אבל הוא בהחלט בהיר יותר משאר המייקאפים שלי (אם אני מגזימה איתו אני נראית חיוורת, כפי שאפשר לראות בסווטצ'ים מהפוסט הקודם). הוא צהבהב, לא משהו משוגע מדי... בכל אופן, אני ממליצה לך בחום לשלוח הודעה בפייסבוק לשרית (mineralz page) ולהתייעץ איתה לגבי הגוון. היא עוזרת בשמחה ומאוד מאוד נחמדה :)

      מחק
    2. נשמע שיש מצב טוב שזה יתאים לי. תודה על התשובה המהירה והמפורטת!

      מחק
    3. בשמחה! אם את צריכה גוון אפילו יותר בהיר, שווה לך לבדוק גם את המייקאפ המינרלי של Lily Lolo. זו חברה בריטית ששולחת לארץ והגוון Porcelain שלהם הוא אחד הכי בהירים שאי פעם ראיתי. אם את צריכה עוד עזרה אני כאן :)

      מחק
  5. גרלן הם פשוט אהבת חיי! אין על הסדרה הזו

    השבמחק
  6. חה! גם אני חמדתי את הברונזר בגלל אסתי.
    הבהירות שולטות :-)

    השבמחק
  7. אני שוקלת בזהירות רבה לנסות את המייקאפ המינרלי של מינרלז כשייגמר לי ה-CC של בורז'ואה. זה אמנם יחייב אותי להשתמש בדברים משונים כמו מברשות מייקאפ ואני לא בטוחה שאני מוכנה לכך נפשית, אבל שתלת את המחשבה במוחי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תהיי חזקה! (ממליצה בחום על מברשת ה-buffing של ריל טכניקס, למרות שגם סתם קבוקי תעבוד)

      מחק
  8. וגם - בזכות השפתון שלך של גרלן, קלטתי פתאום שהבלוגרית גראנס דורה כותבת תחת פסבדונים. וואו, אני מרגישה פתאום קרובה אליה בהרבה :)

    השבמחק
  9. יופי של בחירות, נסיכון. תמהיל יפה של יוקרה ועממיות!

    השבמחק
  10. פוסט מעולה!
    האודם של גרלן נראה להיט.

    http://piece-of-air.blogspot.co.il/

    השבמחק
  11. הכל נראה כל כך יפה! פוסט נהדר...אני זוממת כבר תקופה על הברונזר נזנ של בודי שופ..מחכה שמישהו כבר יטוס לחו"ל

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירה :) הוא מקסים, הלוואי שהם היו מוכרים בארץ...

      מחק
  12. אחחח הברונזר של בודי שופ, כמה בא לי סניף שלהם במרחק השגה!

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי! אפילו אם היו מפקיעים מחירים כמו שנהוג כאן...

      מחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.