SomeBODY to love | בוקר של פינוק

17.2.15



בוקר מקסים לכולן! היום אני בחופש וזה אומר רק דבר אחד - קצת זמן איכות לעצמי. החודשים האחרונים היו די עמוסים ולחוצים וכמעט שלא היה לי זמן להתפנק כמו שצריך. אני חושבת שהפעם האחרונה שמרחתי לק הייתה בדצמבר! אני יודעת, מזעזע.
כזכור, אני די רשלנית בכל הנוגע לטיפוח הגוף ולכן עשיתי מאמץ מיוחד בחודשים האחרונים והתחלתי להשקיע במוצרים וברוטינות שבעבר בכלל לא עברו לי בראש. היום החלטתי לחלוק עמכן כמה מהמוצרים שעזרו לי לעשות את מעבר מבהמה לא מטופחת לעלמת חן ריחנית...





המוצר הראשון להיום וככל הנראה האהוב עליי ביותר הוא לא אחר מאשר פילינג גוף. אם לדבר בכנות, מעולם לא הייתי מהמשוגעות לדבר ויצא לי להתנסות רק בפילינג אחד בחיי, מבית ללין. הוא היה חביב ותו לא, ובהחלט לא מפנק מספיק בכדי שאחליט להקדיש לו דקות יקרות במקלחת. ואז קיבלתי לסקירה את הפילינג בניחוח ברוש וגרניום של Lavido והתאהבתי. מכירות את הביטוי "כגודל הציפייה כך גודל האכזבה"? אז ככה, רק ההיפך. ניגשתי את הפילינג סקפטית ביותר, מתקשה לדמיין כיצד אוכל לשלב אותו בשגרת הטיפוח המינימלית שלי (בלי לק מדצמבר, זוכרות?). ואז הרחתי אותו. אללי! כל מי שאוהבת ריחות רעננים ולימוניים חייבת לתת לו רחרוח. אפילו בימים בהם אני לא משתמשת בו אני פותחת את המכסה ונותנת לניחוח המשכר למלא את החלל הקטן במקלחת שלי.




מעבר לריח, מדובר בפילינג מצוין. אומנם אין לי הרבה ניסיון בתחום, אבל העור בהחלט נשאר רך יותר (כולל המרפקים שלי, שנהגו להזכיר את גבו של יוסי הפיל). בנוסף, הפילינג מועשר בשמנים אתרים שמשאירים את העור מלוחח ומוזן לאחר השימוש. התחושה מזכירה שמן גוף, ולמרות שברור לי שלא כולן יתחברו לכך - אני מאוד אהבתי! ולא רק בגלל שאני עצלנית ושונאת למרוח קרם גוף... אני משתמשת בו פעמיים בשבוע, אחרי שיעורי ספינינג, וזה ממש הפך לתמריץ עבורי להתאמן! מזמן לא הייתי כל כך מבסוטה ממוצר טיפוח לגוף, ואין לי ספק שיירכש בגודל מלא (500 גרם!) כשיגמר.




בתחום טיפוח העור אני חוזרת לפינוק האולטימטיבי: מסיכת פנים. לאחרונה גיליתי בייב חדשה מבית REN, ושמה בישראל Clarimatte Invisible Pores. היא מכילה חימר צרפתי (שאני מניחה שזה כמו חימר רגיל אבל פנסי), שמן לבנדר ועוד דברים נחמדים. היא מבטיחה לטהר את העור ולשאוב החוצה מיני גועלין, תוך צמצום הנקבוביות, השמנוניות והפצעונים. והאמת? היא מקיימת. היא משאירה את העור שלי נקי, עם נקבוביות מכווצות ופצעונים בדרך לקבר. כל זאת מבלי לייבש יתר על המידה או לגרות את העור!
אני חושבת שהיא תהיה נפלאה לכל מי שמוצאת את מסיכות ההארד קור (אהמ, Clear Improvement!) אגרסיביות מדי, אבל עדיין רוצה ניקוי טוב של העור. לדוגמא, מי שבעלת עור מעורב\רגיל אבל עדיין צריכה מסיכה טובה לזמן הזה בחודש...
בונוס נוסף הוא האריזה - במקום צנצנת או טיובה, Clarimmate Invisible Pores מגיעה בבקבוק עם משאבה היגיינית - שאפילו אפשר לסגור עם פקק הרמטי מיוחד. ביג לייק!

אחרי שכיסינו את הפנים ורוב הגוף, הגיע תורן של כפות הידיים. סיפרתי לכן כבר על המאבק שלי בכסיסת הציפורניים, שנמשך מאז שאני זוכרת את עצמי. לאחרונה זה החמיר, וכאילו שלא סבלתי מספיק - הידיים שלי התחילו לסבול מיובש, מה שכמעט לא קרה בעבר. איך אני מתמודדת?




על אתגר הציפורניים אחראי קרם הציפורניים והקוטיקולות של Flexitol. אני ממליצה עליו בחום לכל מי שמשתייכת, כמוני, לזן הגרוע ביותר של כוססי הציפוניים - נושכי העור. הקרם הנפלא הזה מכיל 20% אוריאה, שמאיצה את החלמת העור ועוזרת לחתכים. מניסיון, הרבה יותר קל להחליט על גמילה כשמצב הציפורניים והעור סביבן טוב יחסית... ואחרי שניים-שלושה שימושים בקרם כבר ניכר שיפור משמעותי (אני מעסה אותו לתוך העור ונותנת לו להיספג כמה שיותר זמן).




ביובש בידיים אני מטפלת באמצעות קרם הידיים של Lavido. העדתי על עצמי בעבר שאני לא סובלת קרמים לידיים, למעט זה של ל'אוקסיטן. ובכן, נראה שמצאתי לו מתחרה ראוי וזול בהרבה. הקרם של לבידו מריח נהדר, כמו פריחת הדרים, ובעל מרקם ג'לי קליל שנספג מאוד מהר (שזה הכי חשוב לי). הידיים נשארות מלוחחות ומטופחות ואני מרגישה קצת יותר מתורבתת.

אני מאוד מקווה שאצליח להחזיר את ציפורניי למצב סביר יחסית, ואז בפעם הבאה שאתפנק אוכל לספר לכן על שגרת המניקור שלי :) הפוסט הבא הולך להיות קצת ארוך, אז אני מקווה שתצברו כוחות בינתיים...

יום מקסים!


*גילוי נאות: מוצרי Lavido התקבלו לסקירה

14 תגובות

  1. מכירה מקרוב את החודשים על גבי חודשים בלי שום פינוק, אבל אלו הם חיינו:)
    פוסט משגע יקירה

    השבמחק
  2. אני 3> לבידו. הם נהדרים (וטבעיים! בלי פראפין וכל השיט הזה). נסי את הקרמי גוף שלהם ותביני התמכרות מהי. הם אפילו יותר טובים מהפילינג.

    השבמחק
    תשובות
    1. ראיתי באתר שלהם שיש גם קרם גוף בניחוח ברוש וגרניום... ללא ספק ינוסה!

      מחק
  3. גם אני חוטאת בהזנחה מסויימת, אבל המקלחת שלי מפוצצת בכל טוב ואני בהחלט מתקרצפת. הבעיה שלי זה הקרמים שאחרי, קשה לי להתמרח לפני השינה!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם לי... אני מרגישה כמו מחבת משומנת!

      מחק
  4. לבידו כל כך טובים!
    ונטולי אכזריות (לעומת לאוקסיטן)! פוסט חמוד ביותר:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) הם גם זולים יותר ומקומיים!

      מחק
  5. אני מאוהבת במוצרים של לבידו, וממש סקרנת אותי לגבי קרם הידיים שלהם. אני מעדיפה קרמים קלילים, ומרקם ג'לי נשמע לי אידיאלי בשבילי...

    השבמחק
    תשובות
    1. הקרם מעולה, נספג במהירות ולא משאיר תחושה מעצבנת אחריו!

      מחק
  6. בהחלט אבחן את לבידו בהזדמנות הראשונה!

    השבמחק
    תשובות
    1. הם התחילו למכור ביו.אס.איי, לידיעתך :)

      מחק
  7. שיקסונת! אילו צילומים כיפיים, פוסט משגע.
    את היחידה שיכולה להספיק לכתוב פוסט +להנות מהמוצרים+ להנות מבוקר חופש בו"ז, כל הכבוד לך
    הכי סיקרן אותי זה הפלקסיטול (בחורה פרועה...) אני גם עם קוטיקולות בקנטים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! 3> הצחקת אותי עם הפלקסיטול...

      מחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.