Power Couples

13.2.15



אהלן! כולכן בוודאי מודעות לעובדה שהוולנטיינ'ס דיי כבר ממש כאן, ובטוחני כי יצא לכן לקרוא לא מעט פוסטים המוקדשים לחג. לכן אקדים ואומר שזהו לא פוסט וולנטיין רגיל - לא תמצאו כאן איפור לדייט או מוצרים רומנטיים במיוחד... אולי זה קשור לעובדה שמעולם לא יצא לי לחגוג את הוולנטיינ'ס בזוגיות, אבל אני נוטה להתייחס לחג בצורה די יבשה. אהבה אמיתית בעיניי היא לא לבבות מצוירים, בלונים וסרטים אדומים - אהבה אמיתית היא לדעת לאהוב את החסרונות של הצד השני בדיוק כמו את יתרונותיו, ולהסתדר יחדיו כך שמכל צד ייצא הטוב ביותר. למה אני מספרת לכן את זה? כי אני חושדת שמצאתי כמה רומנים בתוך מגירת האיפור שלי...

אני משוכנעת שלכל אחת שמתאפרת בקביעות יש את השילובים הבטוחים שלה - אותם מוצרים שהיא יודעת שילכו טוב ביחד ולא משנה מה. היום אני רוצה להציג בפניכן שלושה זוגות שכאלה, מוצרי עיניים ושפתיים שהולכים נהדר ביחד ומוציאים את המיטב אחד מהשני: ה-power couples שלי...





הזוג הראשון - 

הוא: שפתון נוזלי של בורז'ואה בגוון Happy Nude Year.
היא: צללית Patina של מאק.




אהבת אמת בהתגלמותה. היא - פטינה - הבוגרת מבין השניים. גוון חום מוזהב ונייטרלי, שקולה ואחראית, תמיד שומרת על קור רוח וענייניות. הוא - Happy Nude Year - צעיר ברוחו, לא לוקח דברים יותר מדי ברצינות. ספק ורוד ספק קורלי, ספונטני וזורם. הסולידיות שלה יחד עם החיות שלו יוצרות שילוב נהדר והרמוני, שיאפשר להם לבלות יחדיו שנים ארוכות ומאושרות.




הזוג השני -

היא: שפתון Ronnie Red של מאק מקולקציית Archie's Girls.
הוא: עיפרון עיניים של מאק בגוון Powersurge.




זוגיות מהסרטים. Ronnie Red היא יפיפיה סוערת בורוד עוצמתי, כזו שטורפת את החיים ולא מוותרת גם אחרי שעות ארוכות. הוא - Powersurge - אלגנטי, עמוק ועשיר, בגוון זהב מושחר. ביחד הם נקלעים להרפתקאות וחוויות יוצאות דופן, שמוכיחות להם פעם אחר פעם כי טובים השניים מן האחד.




הזוג השלישי -

היא: שפתון Shy Girl של מאק.
הוא: צללית מינרלית בגוון Golden Lilac של Lily Lolo.




שני חצאים מרכיבים שלם. Shy Girl היא קצת מקובעת, בז' קורלי ודי שגרתי שאף פעם לא לוקח סיכונים. Golden Lilac הוא נשמה חופשיה. די מפוזר, סגול-זהוב דואוכרומי שעלה מאנגליה כחלק מחיפוש רוחני אחר משמעות. היא עוזרת לו לשמור על רגליים על הקרקע והוא בתורו מראה לה כיצד לקחת את החיים יותר בקלות.




אלה הם שלושת סיפורי האהבה שנולדו במגירת האיפור שלי. כשחושבים על זה לעומק, ישנו סיפור אהבה רביעי - בין כל אחת מאיתנו והאיפור שלה. אנחנו משקיעות בו זמן וכסף, לומדות לפתוח את הראש לדברים חדשים ומנסות להשתפר ללא הרף. הוא בתמורה עוזר לנו לגלות את הצדדים הטובים ביותר שלנו, מביא אותם לכדי ביטוי וגורם לנו הרגיש טוב יותר עם עצמנו. די רומנטי, לא?

בין אם יש לכן תוכניות רומנטיות לשבת הקרובה ובין אם לא, אני מאחלת לכן הרבה אהבה בחיים. אהבה רומנטית, אהבה אפלטונית, אהבה משפחתית והכי חשוב - אהבה עצמית. וכן, לפנק את עצמכן באיפור חדש נכלל בקטגוריה...

Happy Valentine's Day!

18 תגובות

  1. כל פוסט משובח מקודמו! תענוג :)

    השבמחק
  2. באמת פוסט משובח. ממש רעיון מגזיני ומגניב :)
    מסקרן אותי השילוב האחרון שהצעת פה. זה באמת יוצא סבנטיזי, או שזה רק הדמיון הפרוע שלי?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! מבחינת הצבעים יש כאן בהחלט רוח סבנטיזית, אבל בפועל המראה שמתקבל הוא די עדין (לפחות עליי). בשטיפה עדינה הצללית לא מתקבלת מאוד סגולה אלא יותר כהדגשה קלה של העיניים, ואני בחיים לא אשים שכבה כל כך עבה של שפתון (במיוחד לא מפורמולת ה-cremesheen). אני אשתדל לצלם את המראה עליי מתישהו בקרוב על מנת לספק הוכחות...

      מחק
  3. את כזו מתוקה!!! ממש נהניתי

    השבמחק
  4. רעיון מגניב ביותר! עושה חשק לנסות את הזוגות במציאות... :)

    השבמחק
  5. חמוד ביותר, אני מניחה שגם מאוד קשור בצבע העיניים בסופו של יום :-)

    השבמחק
  6. גרמת לי להתגעגע לפטינה. פעם הייתי חורשת עליה אבל עם כניסתה של הנייקד 1 לחיי הזנחתי אותה משום מה כי היא ב-z פלאט שלי. פוסט נהדר!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! זה תמיד החשש הגדול שלי מפני דיפוט - שהן ילכו לאיבוד בפלטות...

      מחק
  7. העיפרון עיניים של מאק מדהים ממש! יש לי דומה מקולקציה מוגבלת ונורא מבאס אותי לחשוב מה יקרה כשייגמר אבל יד משהו דומה הכל בסדר! פוסט מקסים וכיפי

    השבמחק
    תשובות
    1. כשבחרתי בו בחנות זה היה די ספונטני, ואני כל כך מרוצה ממנו. :) תודה רבה!

      מחק
  8. וולנטיינס זה גם לא הקטע שלי, מודה... גם כשהייתי בזוגיות לא ממש טרחתי לעשות משהו מיוחד ביום הזה. להיפך, המחשב לצאת לדייט עם עוד מיליון זוגות אחרים נראתה לי קצת המונית ומיותרת.

    ממש אהבתי את הרעיון של הפוסט וגם נהניתי לקרוא :)

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.