Favourite Cream Contour Products | הקץ לפנים שמנמנות

7.5.17


בשבועות האחרונים זכינו ללא מעט הזדמנויות לבלוס בכמויות (פסח, יום העצמאות... ועוד רגע שבועות!) ואני בטוחה שאני לא היחידה שמרגישה קצת bloated... אז לצד ביקורים תכופים בחדר הכושר (בהזדמנות אחלוק אתכן את סודות המוטיבציה שלי) אני מסתמכת מאוד על איפור שישווה לפרצוף הסלבי שלי מראה קצת יותר חטוב וזוויתי. א-מ-מ-ה, בזמן האחרון - ולמרות אהבתי העזה לפודרת ההצללות של Kevyn Aucoin - אני מוצאת את עצמי נמשכת יותר ויותר לעולם הקונטור הקרמי. אולי זה לא נשמע לכן כל כך מפתיע, אבל דעו שבשבילי זה בהחלט יוצא דופן - כאחת שתמיד סלדה מקונטור רטוב על כל המשתמע מכך.

חלקכן ודאי זוכרות, אבל לפני זמן מה הייתה תקופה בה כל קבוצות הפייסבוק הציגו תמונות של בנות בשלבי טיוח שונים ומשונים, עם עצים וקווים ומשולשים מצוירים עליהן במטרה להאיר ולהצליל. השימוש במייקאפ בגוונים שונים להצללות והארות יצר תוצאה מאוד עשויה לטעמי, כזו שלרוב הובילה למראה מוגזם על גבול הדראג. לא הבנתי איך אפשר להניח כל כך הרבה מייקאפ על הפנים ואחר כך עוד להוסיף עליו שוב ושוב, במטרה לחטב ולעצב (ואת זה אני אומרת בתור בחורה שאפילו לא טורחת להניח קונסילר נקודתי מעל המייקאפ...). ופה בדיוק הייתה הנקודה שפספסתי: הבעיה אינה ברעיון הקונטור הרטוב אלא בביצוע - ההנחה המוגזמת של חומר, ועוד מתחת למייקאפ, באופן שהוא סתם מוסיף כיסוי ועומס על העור. הארות והצללות רטובות שנעשות מעל המייקאפ יכולות להיראות פשוט נפלא, ובמקרים מסוימים אפילו טבעיות ומחמיאות יותר מהצללות אבקתיות.

אז אחרי התנסות ממושכת של כמה חודשים ריכזתי לכן כמה מוצרי הצללות מעולים ששווה להכיר אם עולם הקונטור הרטוב מסקרן אתכן. וכבונוס, בסוף הפוסט תוכלו למצוא גם המלצה על היילייטר קרמי ומצוין - במחיר של מנת פלאפל :-)


Illamasqua - Cream Pigment in Hollow


המוצר הקרמי הראשון שהצליח לחצות את סף הפחד שלי הוא הפיגמנט הקרמי של אילמסקה - המלצה נהדרת של חברה מהממת מהצבא (היי אלה!). עד היום הוא אחד המוצרים הכי מנצחים באוסף שלי, הודות לשילוב גאוני בין גוון מושלם ומרקם מעולה. Hollow (זהו שמו) מחקה בצורה נפלאה את הצל הטבעי שיש (או שהיינו רוצות שיהיה) מתחת לעצמות הלחיים. הוא לא אפור מדי (לטעמי - אני מאוד בהירה) והפיגמנט שלו ניתן לבנייה בקלות, כך שגם המתאפרת המתחילה לא תצליח לעשות איתו יותר מדי פדיחות.

בניגוד לרוב המוצרים הקרמיים בסגנון, הפיגמנט הקרמי של אילמסקה מתאפיין במרקם יבש וקשה יחסית. תצטרכו להעביר את המברשת מספר פעמים כדי לאסוף חומר, ובהתאם הוא גם לא זז לאורך היום (מצוין לעור שמן!). למרות המרקם היבש יחסית, הוא מיטשטש על העור בקלות רבה ולא יוצר פסים לא טבעיים או מורגשים. אני אוהבת להניח אותו עם מברשת הקונטור הקרמי המנצחת שלי (Contour Brush של ריל טכניקס), אבל תוכלו להיעזר גם באצבעות על מנת לחמם את החומר ולפזרו על הפנים.

24.40 דולר ל-8 גרם | לרכישה



Flormar - BB Cream Powder in Medium*


אל תתנו לגוון הכהה בתמונה להפחיד אתכן - מדובר במוצר שהוא לא פחות ממשנה חיים! (או שגרת איפור). ה-BB קרם של פלורמר (שלמרות שמו אני מתקשה לדמיין מישהי משתמשת בו כבסיס) הוא אחד המוצרים המפתיעים והמעולים שיצא לי לנסות בחודשים האחרונים. אם הפיגמנט הקרמי של אילמסקה מוצלח למתחילות שמעוניינות במראה אקסטרה טבעי - כאן פלורמר שולפים את התותחים הכבדים. למרות שלא קשה להשתמש בו, בעיניי הוא כן מיועד למצלילות מתקדמות יותר ולו בשל העובדה שהוא יוצר עצמות לחיים שיכולות לחתוך סלט. 

במבט ראשון הוא נראה כתום וחם מדי להצללות, אבל נגיעה בחומר (כפי שניתן לראות במרכז הפאן) מגלה את האמת - גוון חום נייטרלי, קר כמעט, מהסוג שהכי מומלץ להצללות. הוא כהה משמעותית מהפיגמנט של אילמסקה, ובעיניי יתאים למגוון רחב יותר של מתאפרות. כמות קטנה ממנו על מברשת ההצללות שלי מספיקה כדי ליצור חיטוב משמעותי של עצמות הלחיים, ומרקם ה-cream to powder מבטיח עמידות נפלאה לאורך זמן, גם על עור פנים מעורב-שמן כמו שלי. בימים שאני רוצה להיראות רזה במיוחד (או סתם להשקיע יותר בסקין שלי, לאירוע למשל) - מדובר בפייבוריט.

69 ש"ח ל-12 גרם | לרכישה



OFRA - Skin Sculpting Wands*


ההשקה של מוצרי ההצללה הנוזליים של עפרה לא זכתה ליותר מדי רעש וצלצולים בארץ, באופן מפתיע יחסית לטרנד כל כך אהוב בקהילת הביוטי הקטנה שלנו. בניגוד למוצרים שהראיתי עד כה, קולקציית Skin Sculpting Wands* מורכבת מארבעה מוצרים נוזליים, שמגיעים באריזות קומפקטיות הזהות לשפתונים הישנים של המותג. למעשה, זו הייתה ההתנסות הראשונה שלי עם מרקם כזה במוצרי הצללות, ויש לי לא מעט מסקנות. אבל קודם כל, פירוט קצר על הגוונים:

Dawn - גוון ונילי שמיועד להארות, עובד אפילו על עורי הבהיר. בעל כיסוי גבוה יחסית, כך שניתן להשתמש בו גם כקונסילר בעת הצורך.

Sunrise - גוון כתמתם שלכאורה מיועד להארות (???) אבל בפועל משמש אותי כקורקטור מצוין להסוואת כהויות.

Sunset - חום אפרפר, בז'י כמעט, שמיועד להצללות. יתאים בעיניי בעיקר לבעלות עור בהיר עד בינוני.

Dusk - גוון חום כהה, חמים אבל לא כתום, שמיועד להצללות עבור כהות עור. משמש אותי כברונזר נוזלי.

כפי שניתן להבין מהפירוט שלמעלה, למרות שלכאורה מדובר בקולקציה שמיועדת לענות על צרכיהן של בעלות גווני עור שונים - גם אני, הלבנבנה שבחבורה, הצלחתי לעשות שימוש (מוצלח) בכל אחד מהמוצרים. זה מעיד בעיניי על הוורסטיליות והאיכות שלהם, ובעיקר על זה שבאיפור תמיד צריך לשמור על ראש פתוח ;) עם זאת, חשוב לציין שהמוצרים ניתנים לרכישה בנפרד, כך שכל אחת יכולה לבחור את הגוונים שהכי מתאים לצרכיה.


אז קצת על הפורמולה: היא פיגמנטית מאוד (מורגש בעיקר בגוונים הבהירים, שמשמשים אותי להסתרת כהויות מתחת לעיניים) וצריך כמות קטנה יחסית בכל שימוש. המרקם, באופן מפתיע למוצר נוזלי, יבש יחסית, כך שלא צריך לדאוג מבעיות של עמידות או תחושה שמנונית. מתחת לעיניים זה יכול להיות יתרון או חיסרון - הודות למרקם היבש לא חוויתי הצטברות חומר כפי שקורה לי בד"כ עם קונסילרים קרמיים, אבל מי שסובלת מעור יבש עשויה פחות ליהנות מהם.

הגוון הכי שימושי אצלי, כמה מפתיע, הוא דווקא Sunrise הכתמתם (מה לעשות, אני סטודנטית עייפה) - אבל היות ונושא הפוסט הוא הצללות, אתייחס בעיקר ל-Sunset. אני חושבת שהגוון שלו קל מאוד לשימוש ומצליח לא ליפול לקטגוריית האפורים מדי (אזור ריסקי בתחום!), אבל בהיר מכדי ליצור הצללות משמעותיות (במיוחד למי שלא בהירה). הוא נהדר למתחילות או להצללות טבעיות מאוד (באזור האף, למשל, אין עליו) - אבל מי שרוצה לבנות את החומר או ליהנות ממראה דרמטי יותר עשויה להעדיף את המוצרים של אילמסקה ופלורמר (שגם קלים יותר לטשטוש).

דווקא Dusk, שהפחיד אותי נורא בטיובה, התגלה כמוצר מוצלח מאוד. אני מניחה אותו בכמות קטנה כברונזר והוא אפילו מצליח לחטב את עצמות הלחיים שלי בצורה קצת יותר מורגשת מ-Sunset. אם אתן תוהות איך הוא בהשוואה ל-BB של פלורמר, התשובה היא קצת יותר בהיר וקצת יותר חם :-)

86 ש"ח ל-6 גרם | לרכישה



Essence - So Glow! Cream to Powder Highlighter


הבטחתי לכן שאקנח בהיילייטר, והנה אני מקיימת: So Glow! הוא הדרך של אסנס להגיד לנו "לא, את ממש לא חייבת להוציא עשרות דולרים על היילייטרים קרמיים מהממים". בשקט בשקט ובצניעות הרגילה של המותג הם שחררו מוצר מצוין ונגיש שכל חובבת הארות תשמח לאמץ לחיקה. גוון מספר 10 (Look On The Bright Side) הוא מעין שמפניה מקסימה ומחמיאה מאוד, בגימור פנינתי ולא גליטרי בעליל. בונוס - הוא ניתן לבנייה בקלות, בהתאם לרמת הגלואו האהובה עליכן.

גם המוצר הזה מצטרף לאהוביי מקטגוריית ה-Cream to Powder, שמאפשרים לי לרקוד על שתי חתונות - גם ליהנות מהגימור המיוחד שיש רק למוצרי קרם וגם ליהנות מעמידות טובה לאורך זמן, מבלי להרגיש שמנונית ודביקה. בהחלט שווה בדיקה בביקור הבא שלכן בסופר פארם ;)

16 ש"ח ל-4 גרם | לרכישה בסניפי סופר פארם ברחבי הארץ


ו... זהו! אני מקווה שנהניתן מהפוסט, כי אני בהחלט נהנית מכל המוצרים הללו :-) אשמח לשמוע על השיטות והמוצרים האהובים עליכן להצללה, ומה לדעתכן נוח יותר לשימוש - מוצרי קרם או אבקה?

תודה שקראתן, יום מקסים!



*גילוי נאות: מוצרי עפרה ופלורמר התקבלו לסקירה. קישורי אפילייט.

7 תגובות

  1. רוצה לנסות את ה-BB של פלורמר! סקרנת!
    וההיילייטר של אסנס פשוט נפלא, יש לי ממנו עוד גיבוי אפילו!

    השבמחק
  2. אני מאוד אוהבת את הביבי להצללות של פלורמר, פוסט מהנה

    השבמחק
  3. איפה את ואיפה פנים שמנמנות...
    ההיילייטר של אסנס נהדר ומפתיע!

    השבמחק
  4. בהמלצתך קניתי את ה bb cream של פלורמר, וואוווו!! כמה שהוא מעולה ביצירת חיטוב לפנים!! צודקת! תודה 😃

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.