I ♥ iHerb

30.7.21


אני רוצה לפתוח בלהודות להאקר הרוסי שפרץ לחשבון האייהרב שלי והשתלט עליו, כי בלעדיו הפוסט הזה כנראה היה ממשיך לשבת בטיוטות שלי עוד שנים רבות הודות לגברת דחיינות... אבל היי, אין דרך טובה יותר לקבץ מחדש את הפייבוריטים שלי מאשר להקדיש להם פוסט שלם, שמבוסס על כמעט עשור (!) של הזמנות.

בואו נתחיל מההתחלה: אם במקרה ישנתן מתחת לסלע עד עכשיו, אז הכירו את iHerb - אתר אמריקאי על טהרת הוויטמינים, תוספי המזון ומוצרי הבריאות הטבעיים. וול, לפחות ככה הוא התחיל. היום מדובר במוסד שימושי לכל בית בישראל, שכן הוא מאפשר לכלול בהזמנה אחת לכלול ויטמינים איכותיים של סולגאר ואבקות חלבון בחצי מחיר מבארץ, נשנושים, תבלינים, מוצרי ניקוי טבעיים והכי חשוב - מגוון רחב של מוצרי איפור וטיפוח שעוזר לשכוח שעבר יותר מדי זמן מאז הפעם האחרונה שביקרנו בטארגט.

למה אני כל כך אוהבת להזמין מאייהרב? 

+ מדובר באתר אמין עם מחירים פשוט מעולים (ותמיד יש מבצעים על מחלקות מסוימות/מוצרים חדשים שהופכים את כל העסק לשווה פי כמה וכמה). בנוסף, ניתן לקבל הנחה של 5 דולר בהזמנה ראשונה בהזנת קוד משתמש - אתן יותר ממוזמנות להשתמש בקוד שלי: DCU0307. הקוד הזה שימושי גם בהזמנות הבאות, ויעניק לכן הנחה קבועה בגובה של 5% בכל רכישה. 

+ אפשר להשתמש בו בשירות הקאשבק של Rakuten כדי לצבור בחזרה אחוזים מסוימים מכל קנייה (תקף גם באתרים נוספים, כמו אסוס ו-AliExpress - יש לו תוסף נוח מאוד לדפדפן שמהבהב באתרים שבהם הוא תקף). מדובר בכסף שיכול להצטבר לסכומים מכובדים - מאז שהתחלתי להשתמש בו "הרווחתי בחזרה" יותר מ-50 דולר. אתן מוזמנות להירשם אליו מהקישור שלי כאן שיעניק לכן 30 דולר מתנה לאחר שתבצעו רכישה ראשונה באמצעות השירות בסכום של 30 דולר ומעלה (מדובר במתנה הדדית - גם אני אתוגמל אם תירשמו דרכי). 

+ המשלוח לארץ מהיר ויעיל מאוד (השיא הנוכחי שלי עומד על שלושה ימים מרגע ההזמנה ועד להגעת החבילה לידיי). 

נקודה נוספת שחשוב לציין לגבי האתר היא שהמלאי שבו משתנה מאוד מעת לעת. מדובר ביתרון ובחיסרון כאחד - כשהם מחליטים לצאת במעין מכירת חיסול על כל מוצרי האיפור, למשל, ניתן להשיג מוצרים סופר שווים במחירי רצפה. מנגד, ישנן גם תקופות ארוכות שבהן חסר מלאי של מוצרים, או שפתאום מותג שלרוב מחזיק הרבה מאוד מוצרים "מתרוקן" וניתן למצוא רק מעט מאוד מוצרים שלו באתר. מה זה אומר מבחינתי? שיש מוצרים קבועים שאני תמיד מזמינה (בד"כ חידוש מלאי רבעוני/חצי שנתי), ולצידם הזמנות ספונטניות יותר שנובעות ממוצרים שווים ומבוקשים שסוף סוף חזרו/הגיעו לאתר.

כדי שלא תלכו לאיבוד מרוב השפע (ובואו נודה באמת, הממשק של האתר די כעור ויכול היה להיות ידידותי יותר למשתמש) ריכזתי עבורכן בהמשך הפוסט את המומלצים העיקריים שלי מאייהרב בשלוש הקטגוריות הבאות: איפור, טיפוח ותוספים.

מוצרי איפור ומברשות


בעבר ניתן היה להשיג באייהרב בעיקר מוצרי איפור וטיפוח טבעיים (בהתאם לקונספט של האתר), אבל בשנים האחרונות נכנסו אליו לא מעט מותגי דראגסטור שווים (לוריאל, מייבלין, רבלון, Wet 'n' Wild, קאבר גירל וכו'), K-Beauty ואפילו מותגים איכותיים וחמקמקים כמו Lorac, Laura Mercier ו-Becca. כאמור, המלאי והגוונים משתנים מעת לעת אבל לפעמים יש שם מציאות מטורפות. 

אייהרב הוא גם מקור נהדר למברשות איפור. בין השנים 2014-2012 פחות או יותר כל מה שעשיתי היה להזמין משם כל מברשת איפור שריל טכניקס אי פעם הוציאו (הרבה לפני שהן הגיעו לגילטי, Be וכו'), ועד היום מדובר באחד המקומות הכי משתלמים לרכישתן.

אני יותר מממליצה לכן לשוטט בעצמכן בקטגוריית האיפור ולדוג הפתעות, אבל הנה כמה המלצות לדרך:

+ אייליינר של Physician's Formula. קוראות ותיקות בוודאי יזכרו אותו, שכן בימים שבהם הנחתי אייליינר בקביעות הוא כיכב בבלוג דרך קבע. מה שמיוחד בו הוא שלא מדובר באייליינר טוש רגיל עם קצה קשיח או ספוגי, אלא עם מעין מברשת שמאפשרת גם לעקומות ביותר לצייר אייליינר דקיק ומושלם בלי בעיות. יש שחורים ופיגמנטיים ממנו, אבל אין כמוהו מבחינת נוחות ופשטות ההנחה. שימו לב שהוא קיים בשני גוונים - שחור וחום (ניסיתי רק את השחור).

מסקרת Lash Paradise של לוריאל היא אחת המסקרות הטובות ביותר שאי פעם יצא לי לנסות, והמחיר שלה באייהרב תמיד נמוך יחסית בהשוואה למקומות אחרים (ובמבצעים יורד אפילו יותר). היא אמורה להיות דיופ ל-Better Than Sex של בנפיט שטרם יצא לי לנסות, אבל היא לגמרי וואו בפני עצמה.

מגוון מוצרים של מייבלין במחירים שווים, החל מהקונסילרים הנהדרים וכלה במסקרות. מעולה לחידוש מלאים.

ה-Butter Bronzer של Physician's Formula הוא מוצר דראגסטור אייקוני שהרבה נשבעות בו. לצערי לא הצלחתי להתגבר על הריח העז שלו (שרבות מהללות כריח של "חופשה טרופית"), אבל יש לו גוון מקסים ומרקם חמאתי שהפך אותו לפייבוריט קלאסי בקרב בעלות עור בהיר. 

מייקאפ קולורסטיי של רבלון (חלק מהגוונים תמיד נמכרים במחירים מגוחכים).

השפתונים הנוזליים המצוינים מסדרת Always On של סמאשבוקס (אגב, ניתן למצוא שם גם מייקאפים מסדרת ה-studio skin במחירים סופר משתלמים).


+ המומלצים שלי מ-Real Techniques

מברשת הסומק הקלאסית של המותג הייתה הראשונה שהזמנתי ממנו, ועד היום אני משתמשת בה לפודרה וברונזר (בעיניי היא גדולה מדי לסומק). 

מברשת ה-setting מעולה לקיבוע קונסילר מתחת לעיניים הודות לגודלה המדויק, והיא מספיק פלאפית ורכה כדי לשמש להרבה דברים נוספים כגון הנחת היילייטר, צלליות וכו'. לדעתי יש לי לפחות שתיים ממנה באוסף.

צמד מברשות העיניים מלווה אותי כבר שנים: ה-shadow base היא למעשה דיופ זול ומצוין ל-217 של מאק, מברשת מושלמת שעושה הכל - גם מניחה צלליות וגם מטשטשת אותן נפלא, וגם טובה להנחת קונסילר או שפתון בצורה רכה. ה-deluxe crease הרבה יותר דחוסה ועגולה וחביבה עליי בעיקר להנחת קונסילר.

- לפני שגיליתי את הספוגיות הנהדרות של ביוטיקייר נהגתי להשתמש בקביעות בספוגית האיפור של ריל טכניקס - Miracle Complexion Sponge. הן מצוינות וזולות, והיום ניתן גם להשיג אותן במארזי חיסכון של שתיים וארבע. עד היום אני נוהגת להזמין אותן מפעם לפעם, בשביל הגיוון.
 
- אל תפספסו סטים שווים כמו ה-Everyday Essentials, שכולל את מברשת הסומק, מברשת deluxe crease, מברשת ה-setting, מברשת expert face (מברשת פנים דחוסה מאוד, טובה להנחת מייקאפ) וספוגית איפור.
 
- שתיים מהמברשות האהובות עליי מריל טכניקס כבר לא נמכרות בבודדות, אבל זמינות בסט הזה. מברשת ה-buffing היא המברשת האהובה עליי להנחת מייקאפ - נוזלי או באבקה, היא פשוט נהדרת. הגודל שלה מושלם והיא פשוט נהדרת להטמעת הבסיס בעור. גם על מברשת הקונטור אני לא מסוגלת לוותר - מדובר במברשת מושלמת להנחת קונטור קרמי הודות לצורתה העגולה ולגודל המדויק שלה, אבל היא רכה מספיק כדי לטשטש היטב גם מוצרים פיגמנטיים. אגב, אפשר להשתמש בה גם להנחת מייקאפ, קונסילר וכו'. אם הייתי צריכה לבחור מברשת אחת בלבד מכל הליין - לגמרי הייתי הולכת על הקונטור הנהדרת.

- אחרונות חביבות הן מברשות המיני. לאורך השנים המותג הוציא גרסאות מוקטנות של המברשות הפופולריות שלו, והן נוחות מאוד לנשיאה בתיק האיפור היום יומי. אני ממליצה במיוחד על גרסת המיני של מברשת ה-multitask, שמצוינת לפודרה, ברונזר וסומק.

+ מברשת ההיילייט של E.L.F היא עוד מציאה זולה ושימושית, שנפלאה גם להנחת פודרה מתחת לעיניים וגם להצללות (הודות למבנה העגול והקטן שלה).
 
+ מברשת דו צדדית לגבות של E.L.F סוגרת טוב את הפינה למי שאוהבת למלא את הגבות שלה בצללית, שכן היא כוללת גם מברשת זוויתית קטנה וגם צד דמוי מברשת מסקרה.

+ גם מברשות האיפור של Sigma נמכרות באתר (ולפעמים משתתפות במבצעים משתלמים מאוד). אלה החביבות עליי:

E40 היא מברשת טשטושים מושלמת וגדולה, נהדרת לפיניש של כל מראה איפור כדי להבטיח מעבר טבעי.

E25 ידועה גם בתור דיופ ל-217 של מאק, מברשת חובה לכל אחת שמאפשרת הנחה וטשטוש של צלליות ועפרונות עיניים בצורה נפלאה. יש לי לפחות שתיים ממנה באוסף.

F40 היא מברשת הקונטור הקבועה שלי, ואין מראה איפור שאני לא משתמשת בה בשביל לשייף את עצמות הלחיים.

F35 של סיגמא היא מברשת שנהדרת גם להנחה של היילייטר אבקתי על עצמות הלחיים וגם להנחת פודרה במיקום מדויק (מתחת לעיניים או באזור ה-T). יש לה צורה מחודדת לדיוק וסיבים רכים לטשטוש נפלא.

טיפוח


באייהרב אפשר למצוא מגוון רחב של מותגי טיפוח טבעיים, כולל כאלה שעולים פי כמה וכמה בארץ (כמו ג'ייסון נטורלס ואבלון אורגניקס, שידועים בין השאר במוצרי ויטמין ה-C שלהם). מומלצים ספציפיים:

מדבקות לפצעונים של Cosrx הן פתרון נוח וזול אם אתן סובלות מההרגל המגונה של לחטט בפצעים. הן עולות גרושים ומהניסיון שלי הדבקתן על עור פנים נקי גם מונעת התעסקות מיותר בחצ'קונים (ומעצם כך תורמת להחלמתם) וגם בפועל מובילה להקטנתם במידת מה.

קרם Skin Food של Weleda, הידוע כמולטיטאסקר הודות למרקמו הסמיך והעשיר. אני אוהבת אותו בעיקר כקרם ידיים לילי, אבל יש לו קהל מעריצות לא קטן שנשבע בו גם עבור הפנים/שפתיים/רגליים/מרפקים ומה לא. 

מים מיסלריים של ביודרמה בחצי מחיר מהארץ (50 ש"ח בשביל 500 מ"ל, לעומת 250 מ"ל במבצעים).

שמן רוזהיפ של Life Flo הוא אחד מהפייבוריטים הוותיקים שלי מהאתר. מדובר במוצר שהזמנתי עשרות פעמים לעצמי, לאחותי ולקרובות משפחתי, ותמיד טוב שיש אותו בבית. כולם יכולים להשתמש בו - הוא עשיר ומלחח עור יבש, מרגיע עור מגורה, עוזר לאזן עור שמן ואקנתי וגם מעודד החלמה של צלקות. מספיקות שתיים-שלוש טיפות לכל הפנים לפני השינה ותוך מספר שבועות תראו הבדל משמעותי במצב העור והצלקות. 

רטיות מזינות לעיניים של Petitfee כוללות זהב 24 קראט, קולגן ועוד כל מיני דברים שאמורים להפוך את העור מתחת לעיניים לקורן ומלוחח. פינוק כיפי לפני אירועים או סתם כ-self care ביתי.

משחת השיניים המלבינה של ג'ייסון, שגיליתי בזכות מאיה ורטהיימר (כמו חצי ממדינת ישראל). אני משתמשת בה בערב מכיוון שאין בה פלואוריד והיא מרגישה לטעמי פחות מרעננת ממשחת שיניים רגילה, אבל בהחלט ניכר אפקט מלבין מסוים (ולמכורת קפה וקולה כמוני זה הישג). 

שמפו הביוטין של ג'ייסון לטיפול בנשירה הוא המלצה נוספת של מאיה ורטהיימר שהוספתי להזמנה האחרונה שלי, ואעדכן ברשמיי בהמשך. השמועה אומרת שהוא נהדר לאחרי לידות או סתם אם אתן סובלות משיער פגום שמעדיף למצוא את עצמו על רצפת המקלחת שלכן במקום על הראש. 

ספריי להתרת קשרים של Mane 'n Tale הוא למעשה התשובה החו"לית לסרקל. הריח שלו פחות ממכר בעיניי (נייטרלי ודי סתמי), אבל כן הרגשתי שהוא תרם להקלה בסירוק השיער הבלונדיני והאומלל שלי. 

סרום ויטמין C של Mad Hippie היה מוצר לוהט מאוד בבלוגספירה לפני כמה שנים, ורבות נשבעו בו (גם אני השתמשתי בו לסירוגין, למרות שהעור השמן שלי בד"כ מעדיף כמה שפחות שכבות של מוצרים). מדובר בסרום קליל ונעים נועד להגן על העור מפני נזקי הסביבה, לסייע להגן על העור מפני השמש (בשידוך עם קרם הגנה, כמובן) ולשפר את מראהו.

השמן לקוטיקולות של סאלי הנסן הוא אחד החביבים עליי למטרה הזו - הוא לא דביק, מחזיק מעמד המון המון זמן וגורם לעור שמסביב לציפורניים ולהיראות ולהרגיש רך ומוזן. 

שמן הקיק של Aura Cacia מגיע בבקבוקון קטן אך נדיב, ובהנחה עקבית באמת הרגשתי שהוא עודד צמיחה של הגבות והריסים שלי.


ויטמינים ותוספים


    המגנזיום של Doctor's Best שינה לי את חוויית האימונים. זה נשמע דרמטי, אני יודעת, אבל זו עובדה. פעם אחרי אימוני כוח הייתי מסתובבת תפוסה כולי במשך מספר ימים, ברמה של מוגבלות בתנועה. כשקראתי שנטילת מגנזיום יכולה לסייע בהתאוששות החלטתי לנסות את מזלי, וזה לגמרי עובד. אגב, נטילת מגנזיום תעזור לכן גם אם אתן סובלות מהתופעה הלילית הנוראית של התכווצויות שרירים ברגל. אין הזמנה שאני מוציאה מהאתר שלא כוללת 3-2 חבילות של המגנזיום הזה.

    Skin, Nails & Hair של סולגאר זו פורמולה שאני מזמינה לאמא שלי כבר שנים ונועדה לשיפור וחיזוק מצב העור, הציפורניים והשיער. רק לשם השוואה, המחיר המלא שלו בישראל (ל-120 קפסולות) עומד על מעל 200 ש"ח (ובמבצעים - 125), ובאייהרב הוא נמכר בפחות מ-70... 

    המלטונין של Now Foods הוא רכש חדש יחסית אצלי, אבל שימש אותי נאמנה כשניסיתי לטפל בבעיות השינה שלי בזמן הלימודים לבחינות הלשכה. נטילת כדור כשעה-שעתיים לפני השינה יכולה לסייע לכן להירדם ולישון שינה רצופה וטובה, לפחות מהניסיון שלי. 

    אבקות חלבון של Optimum Nutrition - אייהרב הוא כתובת נהדרת להזמנת אבקות חלבון במחירים טובים, ויש שם מבחר לא קטן של מוצרים ומותגים בהתאם להעדפותיכן. עד כה הטעם החביב עליי הוא Double Rich Chocolate שמזכיר שוקו (וגם מגיע באריזה קטנה יחסית שמאפשרת התנסות לפני שמתחייבים לחבית). 

    אשתדל לעדכן את הפוסט עם מוצרים חדשים שאנסה מהאתר, וכמובן שאשמח לשמוע מכן בתגובות על המועדפים שלכן מאייהרב :)

    תודה שקראתן!


    *גילוי נאות: הפוסט מכיל קישורים רווחיים.

    תגובה 1

    Latest Instagrams

    © The A List. Design by FCD.