I ♥ Amazon

8.7.22


אז מסתבר שבשבוע הבא זה האמזון פריים דיי (יום שכלל לא ידעתי שקיים, אבל תיבת המייל שלי מתפוצצת ממנו). כבר הרבה זמן רציתי לדבר איתכן על האתר שפרץ לחיי בסערה עם הדבר הנפלא שנקרא משלוחים בחינם לישראל ברכישה מעל 50 דולר (כי קל כל כך להגיע לזה! וזה מגיע כל כך מהר! והמבחר כה גדול ונהדר!) רק בשביל להיעלם כמו שהגיע עם התפרצות הקורונה בעולם. הו, כמה ביכיתי את הפסקת המשלוחים בחינם לישראל. ישבתי כמו עלובה ובהיתי ברשימות הבלתי נגמרות של המוצרים שתכננתי להזמין "יום אחד" ולא הזמנתי, ועכשיו כבר לא יכולתי גם אם נורא רציתי. הו, כמה קשה לטעום את טעמה המתוק של אמריקה לרגע, להיחשף לרמה הגבוהה רק בשביל שהיא תיחטף לך מבין האצבעות בדיוק כשאת זקוקה לה יותר מכל (כי מה עוד היה לנו לעשות בסגרים חוץ מלהזמין דברים באינטרנט?!).


לשמחתי עם החזרה לשגרה שבו גם המשלוחים, ואיתם חזרה יציבותי הרגשית סביב ההזמנות מאמזון. אני לא מזמינה בתדירות מוגזמת אבל בהחלט משתמשת באתר בכל פעם שאני רוצה להזמין משהו שהוא גם טוב וגם מגיע מהר. במקום להתמהמה כהרגלי בקודש (יש כאן מוצרים שאני רוצה להמליץ עליהן כבר יותר משנה!!!) החלטתי לנצל את המומנטום של הפריים דיי הקרב (שלמעשה אומר שיש מלא מלא מבצעים עכשיו) בשביל להכיר לכן חמישה מוצרים מעולים שעושים לי שמח על הלב וטוב בחיים על בסיס יום יומי. מוכנות?


1. החבר הכי טוב שלי - "הג'ריקן"




קשה להסביר את זה, יש משהו נורא מושך בבקבוק ורוד ענק בגודל של כיכר לחם. הוא מכיל לפחות שני ליטר מים (מצוין למי שמתעצלת למלא מחדש את הבקבוק שלה!) אבל בנוי בצורה חכמה ככה שעל אף גודלו העצום, קל מאוד לשתות ממנו בזכות קש איכותי ונהדר (ככה שאפילו לא צריך להרים אותו מהשולחן). אני פשוט פותחת את המכסה (שנסגר הרמטית שזה משהו משהו), תופסת בקש ומרווה את צמאוני משל הייתי מש"צית חמושה בשלוקר. תוסיפו לזה ידית אחיזה עוצמתית שמאפשרת נשיאה נוחה ממקום למקום (מה שממש לא מובן מאליו בעיניי, כי הבקבוק די כבד כשהוא מלא) וקיבלתן מוצר איכותי בטירוף שנמצא אצלי בשימוש קבוע ועדיין נשאר כמו חדש. הוא מגיע בהמון צבעים משמחים (לקחתי בוורוד כמובן, כי למה לא להיות אקסטרה) ואפילו יש לו שנתות שמאפשרות מעקב אחרי צריכת המים לאורך היום, בליווי משפטי מוטיבציה כגון "keep chugging" ו-"don't give up". 


מדובר בבקבוק שלא משאיר אף אחד אדיש, והכי חשוב - באמת עוזר לשתות יותר! שווה כל שקל בעיניי ואפילו יותר.



2. ערכת טושים לציור על זכוכית וחלונות




בזמן שלמדתי לבחינות לשכה, המשרד שהתמחיתי בו ולאחר מכן חזרתי אליו כעורכת דין "עבר דירה" למשרדים חדשים ומושקעים. על אף שהם יפים ומפנקים מאוד, יש להם חיסרון אחד בולט - קירות זכוכית. כן, כן, אני יודעת - זה מאוד מודרני ו"הייטקי", אבל בואו נודה באמת, גם שקוף להחריד. הדרך שלי להפוך את הלימון ללימונדה (ובדרך לשדרג את המשרד הבנאלי) הייתה לרכוש ערכת טושים לציור על זכוכית וחלונות ובייסיקלי להפוך את הקיר השקוף לאנדרלמוסיה נהדרת של ציורים וציטוטים. זה צבעוני, זה כיף וזה יורד ממש בקלות עם מגבון ו/או טישו. לצד ציטוטים מצחיקים אני מנהלת מעקב אחרי המשימות שלי (מכירות את שיטת הקנבן? זה נהדר לזה!), משאירה מסרים על קירות הזכוכית של חבריי לעבודה (מעולה לברכות יום הולדת) ויוצרת סביבת עבודה נעימה ושמחה. אגב, זה גם יופי של דבר אם אתם מקשטים רכבים לחתן-כלה וכו'.



3. כרית ישיבה ארגונומית לכיסא




בתור מי שמנהלת אורח חיים יושבני להחריד (איזו מילה נפלאה ומזעזעת בו"ז), אני תמיד מנסה למצוא דרכים להפחית את כאבי הגב שלי ולשפר ולו במעט את הסבל הכרוך בעבודה משרדית מול מסכים במשך למעלה מ-10 שעות ביום. אחרי לא מעט מלחמות עם הכיסא המשרדי שלי השלמתי עם העובדה שאני לא מסוגלת לכוון אותו בצורה שגם תמקם אותי גבוה מספיק, גם תאפשר למרפקים שלי להישען על משענות הכיסא וגם תאפשר לכיסא להיכנס עמוק דיו מתחת לשולחן (ועוד דרישות מוגזמות אך חיוניות). אין מה לעשות, אני נמוכה מדי - ועל כן החלטתי לעשות את מה שהייתי צריכה לעשות מלכתחילה (שזה להקשיב השותפה המופלאה שלי לחדר) ולהזמין לעצמי כרית ישיבה. נכון, זה זקן נורא אבל גם מספק בטירוף הודות לבוסט של גובה, תמיכה ונוחות שקשה להסביר, והחלק הכי יפה הוא שהשימוש בכרית ממש לא מוגבל רק לכיסא משרדי - אתן יכולות להשתמש בכרית ברכב, בשולחן האוכל ולמעשה בכל מקום אחר שבו החיבה שלכן לישיבה על התחת מתנגשת עם הנתונים הטבעיים עימם הגעתן לעולם. הידד!



4. קרם הגנה קליל (ומציל) של Biore




אני מאמינה שאין פה אף קוראת ותיקה שלא תזהה במה מדובר - Watery Essence של ביורה היה קרם ההגנה הראשון שגרם לי לראות את האור ולהתחיל להגן על העור (חה) בזכות מרקם קליל כמו מים ששבר לי את כל הסטיגמות לגבי מקדמי הגנה לפנים. הוא מגן מהשמש בצורה נפלאה (50 SPF), לא מכביד ב-כ-ל-ל (כן, גם אם יש לכן עור שמן וגם אם אתן מתאפרות מעליו) והוא אפילו לא יקר במיוחד. 

אחת השאלות הקבועות שאני מקבלת באינסטגרם היא איפה אפשר לרכוש אותו, ואני שמחה לומר לכן שהודות לאמזון אני כבר לא מכתת אצבעותיי ברחבי איביי בחיפוש אחר מוכרים אסייתיים אמינים. פשוט היכנסו לאמזון ותיהנו מחנויות מסודרות שאפילו מציעות מארזי חיסכון שכוללים שתיים-שלוש יחידות במחיר נוח. הכינו פניכן לקיץ! 



5. טיימר דיגיטלי





אחרון חביב ואולי השימושי מכל הוא הטיימר הדיגיטלי, שיכול להיראות מאוד משעמם אבל פשוט מושלם לכל מי שסובלת מנטייה לשכוח את עצמה. הסיבה המקורית שבגללה הזמנתי אותו היא שרציתי טיימר נוח שיעזור לי ביישום שיטת הפומודורו החביבה עליי (זו שיטה מצוינת לפרודוקטיביות, אם אתן מוצאות שקשה לכן לא לאבד ריכוז ולהושיט יד לפלאפון/הסחות דעת אחרות כל כמה דקות; היא מבוססת על עבודה מרוכזת וממוקדת למשכי זמן קצובים ולא ארוכים מדי, עם הפסקות יזומות אך מוגבלות בזמן). בתור מי שנולדה בלי תחושת זמן בגוף (שזה אומר שאני יכולה לעבוד בלי הפסקה במשך שעות, אבל באותה נשימה גם לשכוח את עצמי בהפסקות), טיימר כזה עושה עבודה נפלאה בלעזור לי לשמור על עצמי במעקב אחר השעון. הממשק שלו פשוט ונגיש, עם אפשרות לספור קדימה או אחורה לפי הצורך (ואפשרות להגדרת/ביטול צפצוף עם סיום הזמן). 

אני משתמשת בו בעיקר בעבודה אבל אני לגמרי יכולה לראות איך הוא ישתלב בחיים האישיים (החל מבישול ואפייה וכלה ב"איפוס" ילדים ומבוגרים בעלי הפרעות קשב וריכוז בביצוע משימות מבלי להתפזר יותר מדי). השימוש בו קל ואינטואיטיבי ומשהו באסתטיקה הנקייה שלו ממש מרגיע על שולחן העבודה. אני הזמנתי את זה (כרגע לא במלאי), אבל האחד הזה נראה זהה לחלוטין ואפילו נמצא במוצרים המומלצים של אמזון.


ו...עד כאן להפעם! אני יותר מאשמח לשמוע על המומלצים שלכן מאמזון וכמובן שאם יצא לכן לנסות משהו מהמוצרים, אל תהססו לספר לי מה חשבתן :)



*גילוי נאות: הפוסט מכיל קישורים רווחיים.


תגובה 1

  1. ארבלוס מערבלוס8 ביולי 2022 בשעה 4:47

    מרגישה שחיכיתי לפוסט הזה מאז 2016. כמו כן- הפומודורו שינתה לי את החיים. בעיקר הפסטה. אבל גם השיטה של הטיימר. חזקי ואמצי.

    השבמחק

Latest Instagrams

© The A List. Design by FCD.